Echt hequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:29 schreef Fortitude het volgende:
ENEMY AC130 ABOVE!!!!!!!!!!!!!!!!
Zeker weer zo'n lucky gastje die hem uit een kistje kreeg.
Yeah, jammer genoeg heb ik de AC 130 al gepakt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt heik snap niet waarom mensen AC130 gebruiken.
Chopper Gunner
en idkfaquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:44 schreef LostFormat het volgende:
iddqd
En nu kan je het niet meer veranderen? Gewoon even paar keer levelen en chopper gunny selecteren ipv AC130. Wat ik vooral a-relaxed vind is dat ze op de PC iig zijn overgestapt op steam. Ik had met COD4 nooit zo veel lag als nu. Zo had ik gisteren een super streak op Afghan, loopt het spel gvd vast. Kon mijn chopper gunner niet eens gebruiken. Niks aan het potje gehadquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:14 schreef Fortitude het volgende:
Iemand gaat een ban krijgen hier.
[..]
Yeah, jammer genoeg heb ik de AC 130 al gepakt.
En idkfaquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:44 schreef LostFormat het volgende:
iddqd
Een goeie FPS is best tof.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:09 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Battelfield heroesheb het alleen ff gespeeld om veteran status te krijgen in bad company
Ghehe idd best een kutspel, maar de gameplay opzich vind ik dan wel weer leuk! Ik kan/kon me er wel mee vermaken!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat een kutspel is dat. Moet je alles kopen...
Hahaha, haha, haha.quote:[b]Op donderdag 14 januari 2010 14:53 Wel logisch uit oogpunt van EA, die verdienen er anders ook geen zak aan.
dus als je je vriendin vingert en je kunt haar niet klaar laten komen mep je haar ook maar?quote:
Hier nog 1quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:00 schreef Demon_Hunter het volgende:
Fucking erg altijd.. de ene keer heb ik 50 kills 6 deaths.. alles gaat soepel enzulks...
Game erna 11 kills 22 deaths.. ik weet niet wat ik heb maar ik ben dus totaal niet constant met shooter games, en dat maakt me fucking gefrustreerd![]()
![]()
![]()
Klacht : Ts faalt in shooters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |