Eigenlijk word ik echt wel pissigquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:59 schreef Kasplant het volgende:
Speel gewoon voor de lol, maakt niet toch als je een keer een slecht potje hebt. Of word je dan heel boos?
Zegt degene die in de GTA 4 topics post..quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:19 schreef Justinn het volgende:
Nerd-topic
Bij GTA heb je ten minste een missie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:20 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Zegt degene die in de GTA 4 topics post..
Bij shooters toch ook? Het andere team verslaan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:21 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Bij GTA heb je ten minste een missie.
Nee?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:08 schreef zovty het volgende:
[..]
En nu in eens weer een normaal aantal.
Vreemd.
Ja, klopt, ik denk dat ik net verkeerd zat te kijken.quote:
Goed gedaan jonge! Jij bent wel een beetje van de TR, hea?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, klopt, ik denk dat ik net verkeerd zat te kijken.
Ik heb een TR gedaan, misschien kunnen de beheerders er iets mee.
Ja. Op die manier maak ik mij nog populairder bij de beheerders en worden er nog meer handen boven m'n lieve poezelige hoofdje gehouden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goed gedaan jonge! Jij bent wel een beetje van de TR, hea?
Reageer anders even on topic..quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja. Op die manier maak ik mij nog populairder bij de beheerders en worden er nog meer handen boven m'n lieve poezelige hoofdje gehouden.
TR's doen is het nieuwe "met de buschauffeur praten".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |