Als ik speel wil ik winnenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:01 schreef Penisbaard het volgende:
Je neemt spelletjes een beetje te serieus.
Ik ben echt geen slechte speler ofzo maar soms wil het gewoon niet en dat snap ik dus echt nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:02 schreef GestreepteKater het volgende:
komt omdat je soms tegenstanders hebt die wèl wat kunnen, dwaas.
Dat zou ook kunnen, had laatst een gast in mn team met 150 kills en 0 deaths.. nog wel met Modern warfare 2 dan denk je een game legaal te kopen om geen gezeik te hebben met cheaters..quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:05 schreef FoKTeD het volgende:
ach ja TS snapt wss verschil tusse bots en mensen niet
En binnen een minuut van 3000 op 5000 zittenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:05 schreef cherrycoke het volgende:
hoek an dit topic nou opeens 2554 views hebben
Das ook kenkerirritant zeg, van die campers maarja daar moet ik maar mee leren leven, de klacht is eerder dat ik zo fucking inconstant ben..quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:07 schreef Hojdhopper het volgende:
Je zou zeggen dat dat ligt aan het level van je tegenstanders... maar soms spawn je met dezelfde groep (BF heroes) en dan heb ik het ook nog idd. Vet kut!
hoe krijg je dat voor mekaar danquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En binnen een minuut van 3000 op 5000 zitten
f5quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:23 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor mekaar dan
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:07 schreef Hojdhopper het volgende:
Je zou zeggen dat dat ligt aan het level van je tegenstanders... maar soms spawn je met dezelfde groep (BF heroes) en dan heb ik het ook nog idd. Vet kut!
Wat een kutspel is dat. Moet je alles kopen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:07 schreef Hojdhopper het volgende:
Dit dus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:43 schreef Keesch het volgende:
Je kan het gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |