Oh, ik zal even kijken of ik er wat informatie over kan vinden, van OPI. Ik dacht trouwens dat je nagelverharder langer mocht gebruiken ;o maar dan heb ik dat verkeerd begrepen vroegah.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:58 schreef Nune het volgende:
[..]
Nagelverharder mag je maar twee weken achter elkaar gebruiken als kuur. Dus die als een kuurtje gebruiken, daarna eventueel een andere basecoat aanschaffen. OPI heeft trouwens een lijn van nagelverbeteraars voor verschillende nagels en hun problemen (OPI Nail Envy). Verder heb ik er geen ervaring ermee, maar anderen vast wel..
OPI is hier in Nederland wel duur hoor. Op Transdesign kun je ze ook bestellen, samen met wat lakjes van China Glaze.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, ik zal even kijken of ik er wat informatie over kan vinden, van OPI. Ik dacht trouwens dat je nagelverharder langer mocht gebruiken ;o maar dan heb ik dat verkeerd begrepen vroegah.
Hoe lang duurt het voor het bezorgd is? Want voor een keer wil ik wel meer betalen voor een nagelverharder, dan heb ik die gelijk. Want ik ken mezelf, ik ga aan mijn nagels trekken en dan zijn ze weer kortquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:05 schreef Nune het volgende:
[..]
OPI is hier in Nederland wel duur hoor. Op Transdesign kun je ze ook bestellen, samen met wat lakjes van China Glaze.
Bij mij is het er ongeveer tien dagen na de bestelling.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voor het bezorgd is? Want voor een keer wil ik wel meer betalen voor een nagelverharder, dan heb ik die gelijk. Want ik ken mezelf, ik ga aan mijn nagels trekken en dan zijn ze weer kort
Basecoat is geen nagelverharder. Maar het laagje dat je over je nagel lakt is al een versteviging.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:01 schreef RenRen- het volgende:
Euh, ik heb geen basecoat, heb alleen een keer een topcoat gebruikt bij gebrek aan.
Basecoat is toch geen nagelverharder?Ik weet namelijk ook geen andere manier om het kapotgaan van mijn nagels tegen te gaan
Dankjewel iig voor de post
![]()
Dat van transdesign had ik al gelezen van een ander, die zei het op msn, maar kun je dan maar 9 potjes tegelijk doen? Ik wil namelijk bestellen met nog iemand...
Ja, ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:11 schreef mmascha het volgende:
[..]
Basecoat is geen nagelverharder. Maar het laagje dat je over je nagel lakt is al een versteviging.
Je kan wel meer flesjes bestellen maar dan gaan de verzendkosten omhoog. 18 dollar voor 9 flesjes. Maar voor bv 10(-42) flesjes betaal je dan weer 57 dollar. Of je moet een bestelling doen van 9 flesjes en 1 flesje, dan is het 2x18 dollar. Leg ik dit duidelijk uit?
Je moet invullen 'apply flat rate box' in de comments. Als je dan verder klikt krijg je een betalingsvenster van PayPal, maar hier staan nog de oude verzendkosten. Die klik je weg en je wacht dan op een mailtje, waarin het goede bedrag staat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik snap wat je bedoeltLekker omslachtig van ze
Zal er dan soon naar kijken, hoorde dat je ook iets moest invullen omdat je anders 100+ moest betalen
Ik snap het even niet meer, gaat ze trouwen met Mr Noubar (wie is dat eigenlijk?). Maar waarom met ze verhuizen? Staan haar mensen voor haar huis of zo?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mr Noubar gaat trouwen, en daarvoor werd een link geplaatst naar een website zodat je trouwcadeaus kunt kopen voor ze. Er is iemand geweest die een tweede link heeft toegevoegd op die pagina met haar naam en adresgegevens. Het is dus niet via haar website gegaan..
Mooi!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:39 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze Secret Peri-wink-le met daar overheen China Glaze Dorothy Who?
Nee, Mr Noubar is de eigenaar/oprichter (?) van Nubar (de nagellak!). Die gaat trouwen met zijn vriendin, en heeft voor de trouwcadeaus blijkbaar een site geopend waarop mensen kunnen zien wat ze graag willen hebben en kunnen daar ook bestellen. Een of andere grapjas heeft haar (Siobhan) daarbij gezet, met naam toenaam en adres, dus iedereen kon zien waar ze woont.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:42 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik snap het even niet meer, gaat ze trouwen met Mr Noubar (wie is dat eigenlijk?). Maar waarom met ze verhuizen? Staan haar mensen voor haar huis of zo?
Nicequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:39 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze Secret Peri-wink-le met daar overheen China Glaze Dorothy Who?
Was idd al op MUA aan het kijken maar snap het idd niet, maar zit ook op mijn werk, dus even een snelle scan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee, Mr Noubar is de eigenaar/oprichter (?) van Nubar (de nagellak!). Die gaat trouwen met zijn vriendin, en heeft voor de trouwcadeaus blijkbaar een site geopend waarop mensen kunnen zien wat ze graag willen hebben en kunnen daar ook bestellen. Een of andere grapjas heeft haar (Siobhan) daarbij gezet, met naam toenaam en adres, dus iedereen kon zien waar ze woont.
Ze verhuist omdat ze het eng vind dat de 'psychos' weten waar ze woont - dat is wat ik eruit begrijp. Anders moet je maar even op MUA kijken (hoewel dat ook niet heel gestructureerd en begrijpelijk is)
Niks mis met die foto toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:42 schreef Burdie het volgende:
Ik moet nog ff ontdekken hoe ik mooie foto's kan maken, maar dit is al een begin.
Deze nagellak heb ik er btw net afgehaald, ga nu Mad as a Hatter proberen.
Fiets draagt nagellak?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oeh tof.
nou kijk, als ik nagellak opdoe. bladdert het na een dag al gelijk af? terwijl ze wel gewoon droog en schoon zijn voordat ik het opbreng?
heeft dat met de lak te maken of zijn er andere factoren die meespelen?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Fiets draagt nagellak?.
Ga je hier ook je creaties posten?.
Ik ben heul benieuwd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]ja
![]()
ik zal m'n creaties posten hier
Dat is hij ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:35 schreef Diconnected het volgende:
Ik dacht serieus dat Fiets een man was he.
ik ook welquote:
Dat ben ik ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:35 schreef Diconnected het volgende:
Ik dacht serieus dat Fiets een man was he.
Ik heb ook heeeeeeeeel snel ge-eddit nadat ik z'n profiel had bezochtquote:
maar ik vind hem wel mega tofquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:34 schreef mmascha het volgende:
Op verzoek voor Kleintje mijn swatches van CG Cosmic. Ik weet alleen niet of dit nou zo'n goeie reclame is. Misschien moet ik een andere laktechniek proberen. Ik heb geen idee welke!
Ik heb er 2 laagjes topcoat overheem gedaan en nog blijft het heel bobbelig.
[ afbeelding ]
Het glinstert wel heel mooi in het licht.
[ afbeelding ]
Dit is met een laagje MatteMagic(links) en FairyDust(rechts).
[ afbeelding ]
Fiets toch...tut.tut.tutquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ook wel![]()
[..]
Dat ben ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |