jack in the box ...quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:30 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Terugleggen op de 10, elleboog op tafel.
En dat terwijl jij zo grappig bentquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
Jiskefet is zo overrated he...
Toenstraks ook nog ff zitten kijken... nou. Weinig tot geen grimas. Humor voor kansloos studentenvolk die in een volle kroeg jack in de box willen doen.
Castreren die handel.
Gaat het daarover faalhaas?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:59 schreef Neroje het volgende:
[..]
En dat terwijl jij zo grappig bent
Nope, wilde het gewoon even meldenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gaat het daarover faalhaas?
Sterf vredig nu zou ik zeggen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:03 schreef Neroje het volgende:
[..]
Nope, wilde het gewoon even melden
Vraag aas.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sterf vredig nu zou ik zeggen.
Jack in the boxje vooraf.
Doei.
Dat is Debiteuren crediteuren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:30 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Terugleggen op de 10, elleboog op tafel.
Die gaan ze in maart herhalenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is Debiteuren crediteuren.
Ik heb zowel de Lullo's als Debiteuren crediteuren op DVD.quote:
ik ook, en de dierenwinkel ook, maar dat is te droog, waar het doosnee-volk op zal afknappen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb zowel de Lullo's als Debiteuren crediteuren op DVD.
Jouwiez zit tog in GTST? MAG IK JE HANDTEKENING??? )::)):):):): MIJN VRIEND WIL DIT VET GRAACH MAAR DURV HET NIEquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb zowel de Lullo's als Debiteuren crediteuren op DVD.
quote:DWDD. De gasten van maandag 15 maart zijn: Michiel Romeyn, Herman Koch en Kees Prins (als de Lullo's)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |