Geen idee, ik zag net wel Peter heel snel langslopen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Waar is zijn Bassie, Alsido?
Ik slinger de streams ook aan want Paulus is er ook al niet!
Ik heb er een tijdje terug een nachtje geslapen en glaasje gedraaid, je kunt zeggen wat je wilt maar het is wel degelijk een raaaar pandquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wanneer: geen idee.
De bedoeling: Johan gelooft dat er veel geesten in het huis zijn, omdat er veel mensen zijn overleden daar. Er gebeuren ook onverklaarbare dingen enzo () nu wil hij geloof ik dat paragnosten e.d daarheen gaan om iets te doen. Geen idee wat precies.
Ieks!quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb er een tijdje terug een nachtje geslapen en glaasje gedraaid, je kunt zeggen wat je wilt maar het is wel degelijk een raaaar pand
Ik heb het weleens gedaan en de geest zei dat ik niet met Bob zou trouwen. Hier! Dat is wél waar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welnee
Ik doe niet aan glaasjedraaien trouwens.
De bewijslast ligt denk ik andersom. Daarom is het ook mooi dat er camera's in Huissen komen. Kunnen we dagen gaan filosoferen over de herkomst van een voorbijschietend lichtvlekje.quote:
Ja, dat dacht ik ook.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb het weleens gedaan en de geest zei dat ik niet met Bob zou trouwen. Hier! Dat is wél waar.![]()
Toen was ik er wel verdrietig om maar achteraf was zijn gebit ook wel een beetje ranzig.
Door dit grote avontuur heb ik toch mooi een week wakker gelegen. God, wat eng.
Ik verheug me erop, ik ben gek op geesten en spoken en vooral op ondoden, zoals vampieren, vooral die moderne met zwarte zonnebrillen en mooie lange zwarte leren jassen en dat bijten schijnt nog lekkerder te zijn als klaarkomen dat wil ik ook !quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
De bewijslast ligt denk ik andersom. Daarom is het ook mooi dat er camera's in Huissen komen. Kunnen we dagen gaan filosoferen over de herkomst van een voorbijschietend lichtvlekje.
Ja, die zat er aan te komenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
Net voor ik vastliep hoorde ik Johan zeggen dat het wel heel leuk zou zijn als ze die RLS over die nieuwe boyband konden maken.![]()
Ik was een jaar of 11 en deed dat met 3 vriendinnetjes. Op een gegeven moment sprak er eentje hardop uit dat de geest iets moest laten bewegen en toen viel er een sleutelhanger van de deurklink. Ik geloof dat dat het moment is waarop ik gillend het huis verliet. Daarvoor waren het allemaal domme vragen:quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja? Als puber giebelend rond zo'n bord?
Ik heb het nooit gedaan, ook nooit behoefte aan gehad trouwens.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik was een jaar of 11 en deed dat met 3 vriendinnetjes. Op een gegeven moment sprak er eentje hardop uit dat de geest iets moest laten bewegen en toen viel er een sleutelhanger van de deurklink.
En daar heeft Johan een ontzettende dikke punt natuurlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
Er is bezoek trouwens:
[ afbeelding ]
Johan vertelt hun dat de mensen soms erg grof tegen hem zijn op de chat. Hij leest dingen als, "moet ik nou weer naar die rotkop kijken". Je hoeft niet te kijken, denkt Johan dan.
Zie ik daar nou rechts iets boven het midden een kabouter aan die bar zitten ? Noek kijk jij es, jij hebt daar kijk op .....quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
Er is bezoek trouwens:
[ afbeelding ]
Johan vertelt hun dat de mensen soms erg grof tegen hem zijn op de chat. Hij leest dingen als, "moet ik nou weer naar die rotkop kijken". Je hoeft niet te kijken, denkt Johan dan.
Hé verrekte kuthippie, er is muziek!quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Zie ik daar nou rechts iets boven het midden een kabouter aan die bar zitten ? Noek kijk jij es, jij hebt daar kijk op .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |