Heintje was al dik anderhalf uur aanwezig voor hij naar beneden ging. Heeft heel de briefing van Bram bijgewoond, etcquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar het was heel duidelijk dat het Heintje niet duidelijk was waar hij was. Hij zal het hem heus wel verteld hebben, een paar dagen daarvoor of zo.
Dat zei je 3 uur gelee ook al. Voeg je daad eens bij je woord!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:43 schreef Copycat het volgende:
Ik haak nu echt af.
Wat een trieste bedoening.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:46 schreef Jian het volgende:
Dit is veul zieliger die man staat voor lul en die weet het morgen nog
Vertel, vertel, mijn stream staat al uitquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:43 schreef Copycat het volgende:
Ik haak nu echt af.
Wat een trieste bedoening.
Ik las het voor, we vonden het mopoi.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Heintje Bondo is een begrip in Eindhoven. Vroeger was hij levend standbeeld, nu staat hij in de stad te trommelen.
Een heuse paradijsvogel, vriend van Theo Maassen, die wél weet wat respectvol omgaan met dit soort mensen is.
Mooi stuk van Theo Maassen en Henk van Straten, schrijver van het boek over Heintje:
[..]
Dat zou sterk zijn, Martin de Sjeik-mod is zijn manager.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Herman van Idols was niet beschikbaar voor de eerste uitzending?
Mijne ook, politiek 24 staat op. Is het op de streams nog triester?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vertel, vertel, mijn stream staat al uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |