Ouch...wat een K.O.!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:53 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Maar ik ga lekkere Marokkaanse thee zetten..ff lekker thee drinken met lekkere marokkaanse koekjes...
Rockabella sorry maar ik vind je echt lelijkkCiao Bella
Arme jongenquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:53 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
elke vrouw is anders.
jij bent meer rep. voor de nederlandse mannen.serieus ik ken een jongen die lijkt sprekend op je..
Enorm. En toch afsluiten met 'dag schoonheid'quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:53 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
elke vrouw is anders.
jij bent meer rep. voor de nederlandse mannen.serieus ik ken een jongen die lijkt sprekend op je..
Ja ik vind het ook wel gemeen..MAAR ZIJ IS BEGONNENN!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:54 schreef griskay het volgende:
Ik vind dit echt gemeen allemaal, laten we ermee ophalen.
Goed ideequote:Op donderdag 14 januari 2010 18:54 schreef griskay het volgende:
Ik vind dit echt gemeen allemaal, laten we ermee ophalen.
Ik vind het best leukquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:56 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel gemeen..MAAR ZIJ IS BEGONNENN!!
En ze krabbelt weer overeind...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:55 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Enorm. En toch afsluiten met 'dag schoonheid'.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Ontopic dan maar weer?
Jij bent begonnen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:56 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Eerder Jerry Springerquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:57 schreef Rookert het volgende:
Damn vrouwen![]()
Ik stel een talkshow met jullie 2 voor, primetime, na Ik Hou Van Holland, groter kan het contrast niet zijn
dit is net adriana lima vs viola holt joh..quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:56 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee ff serieus zij begon over dat moslimas behaard zijn enz en dat wij het liefst op haar willen lijken..wtf..
Nu vind ik het niet leuk meer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Nee is niet leuk meer
Rockabella mijn oprechte excuses...meen ik serieus sorry was gewoon een lompe reacties op jou domme reacties...je bent een leuke meid...
nu ga ik echt ciaooo allemaal..
HANDDOEK IN DE RING!!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Nee is niet leuk meer
Rockabella mijn oprechte excuses...meen ik serieus sorry was gewoon een lompe reacties op jou domme reacties...je bent een leuke meid...
nu ga ik echt ciaooo allemaal..
En wie is Lima danquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:58 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
dit is net adriana lima vs viola holt joh..
Dan val je toch op vrouwen en ben je een man, dus ben je hetero en dus geen pot en dus is het geen belediging?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:58 schreef Montelly het volgende:
Nadia heeft wel gelijk hoor...Met zon kort kapsel lijk je op een mannelijke pot!
Gosh, snugger!quote:
Me neither, hij lult zich klem.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan val je toch op vrouwen en ben je een man, dus ben je hetero en dus geen pot en dus is het geen belediging?
Ik snap het niet meer
Het is eigenlijk heel simpelquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan val je toch op vrouwen en ben je een man, dus ben je hetero en dus geen pot en dus is het geen belediging?
Ik snap het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |