Gelul altijd. Dit doen mannen ook.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
That's a start!
Vraag aan de vrouwen: Waarom kunnen jullie nooit direct aangeven niet geïnteresseerd in iemand te zijn. Waarom altijd van die slappe excuusjes en er omheen draaien.
Voorbeeldje:
- Ik ben niet toe aan een relatie
- Ik heb door problemen andere dingen aan me hoofd.
- Mijn ex zus, mijn ex zo.
- Ik heb het te druk
Als ik niet geïnteresseerd, zeg ik het gewoon straight on. (wel subtiel natuurlijk)
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:52 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
nee, want het was vaag en onpersoonlijk zei je net.
Zei de man die altijd roept "je heb je post ge-edit en dat maaaag nieeeet weeeeet jeeeeeeeeee"quote:Op zondag 24 januari 2010 12:54 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
ik vond dat het vaag en onpersoonlijk was, omdat het niet een reactie was op mijn bericht.
maar gewoon een eigen standaard vraag.een beetje breezer style
dude, waarom probeer je altijd mij te dissen ofzo? vind je dat leuk ofzo hahaquote:Op zondag 24 januari 2010 13:04 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Zei de man die altijd roept "je heb je post ge-edit en dat maaaag nieeeet weeeeet jeeeeeeeeee"
maar als het een schreeuw om meer aandacht was van haar, en dat weet je immers al zeg jezelf, dan hoef je de vraag toch hier niet te stellen en je hier zo onzeker op te stellen?
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:23 schreef BountyHunter340 het volgende:
Jawel er stond eerst "gast"
En ik dis jou vanwege je oeverloos gezwam in die andere topics van een week geleden waarin je niets kon onderbouwen.
Zo makkelijk kom je er niet mee wegquote:Op zondag 24 januari 2010 13:28 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
dat was een en al gezwam...:P
niet zo serieus nemen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |