Haha, dat klopt ja. Ik dacht ik zal het eens opnieuw proberenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:40 schreef Netsplitter het volgende:
Ik dacht al, die auto komt me bekend voor
[Testcase] Mazda 323F
Panasonic Lumix FZ28, why?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:43 schreef Netsplitter het volgende:
Wat voor camera heb je gebruikt voor deze shoot?
Nee, zijn er niet, anders had ik dat idd gedaanquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:49 schreef Netsplitter het volgende:
Vanwege een paar foto's:
2. Uitgebeten witte lucht llinks van haar hoofd.
8. Te felle zon waardoor er een grote vlek ontstaat.
9. Eigenlijk zelfde verhaal.
Ik zou een pola filter gebruikt hebben voor die shots.
Maar ik zou niet weten of die er zijn voor die camera, vandaar mijn vraag.
Ik hoopte eik wel dat je zou zien dat dat expres gedaan is? Maar toch bedanktquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:20 schreef Uncle het volgende:
Als je je op 1 onderwerp focust (zoals hier de auto) dan zou ik vooral de kleur van de auto iets meer in de gaten houden. Tuurlijk kun je door verschillende lichtvallen wat variatie in kleur krijgen maar de fotoos komen totaal niet over als 1 geheel zoals je ze nu presenteert en dat lijkt me vooral ook te komen omdat de auto in elke foto een andere kleur heeft. Dat valt vooral op als je bijvoorbeeld foto 3, 4 en 5 na elkaar bekijkt...
Je hebt gelijk, dat doe ik normaal ook wel bij een echt geplande shoot. Maar deze was meer uit verveling en best spontaan. We kwamen toevallig langs deze plekken die we mooi vonden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
Iig een flinke verbetering ten opzichte van je eerste poging! Maar ik vraag me af: hoe wilde je de auto neerzetten? Met welk beeld in je hoofd vooraf ging je aan de slag?
Als je weet op welke manier je een serie foto's wil maken ga je daarna een locatie zoeken die er bij past. Nu zie ik veel "losse" foto's. Weliswaar allemaal met dezelfde auto erop, maar toch. Niet dat dat per sé slecht is hoor.
Heet je vriendin trouwens Sandra?
Ik ging er ook niet echt vanuit dat het een ongelukje was maar als je het zo neerzet als een showcase dan verwacht ik meer een serie dan een aantal losse fotoosquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:33 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Ik hoopte eik wel dat je zou zien dat dat expres gedaan is? Maar toch bedankt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |