er komt ook een HD2 mini aan. Helaas wel met een 600Mhz processor ipv de 1 Ghz, maar het formaat lijkt wel wat aantrekkelijker.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:01 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb de HTC HD2 gehad. Heerlijk ding en heel snel.. toch weg gedaan vanwege het formaat etc.
hoe groot is de kaart?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:32 schreef uwbftp het volgende:
Hai,
heb vandaag mijn HTC Leo (HD2) mogen ontvangen en heb al van alles geprobeerd/uitgezocht.
Ik probeerde allereerst wifi op het toestel te krijgen voor als ik thuis zit en dan wat download etc zonder op het 3G netwerk te moeten. Het leek eerst te werken maar later gaf ie aan dat de key fout was, kan kloppen maar nu kan ik niet meer de key veranderen? De wifi knop in instellingen is grijs/doorzichtig en ik kan er niks meer mee. Hoe kan ik dit verhelpen?
Ook heb ik een sd card in de mobiel gestopt, waarom ziet mijn toestel deze card niet?
ze zijn vast wel te vinden ergens online, alleen mag ik je daar niet verder mee helpenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:49 schreef Aaiphone het volgende:
Ik zit in dat andere topic misschien fout!
Ik heb de HTC HD2 nu en op zich een fijn toestel.
Alleen nu heb ik geen creditcard dus ik kan geen applicaties kopen in de Marketplace. Zijn hier nog andere oplossingen voor?
beide problemen geen last van?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:13 schreef Erosjuhhh het volgende:
Dus
Sinds paar weken de HD2 en de fouten beginnen nu allemaal te komen. Na wat research blijken ze ook al bekend te zijn maar schijnen de patches slechts een paar weken te werken.
Problemen:
Sms blijft in de outbox hangen. Zolang je het zelf niet in de gaten hebt heel storend. zo heb ik 2 dagen lang gedacht dat ik kon smsen maar is alles in de outbox blijven hangen. Na een reboot en een nieuw smsje versturen, gaat alles alsnog verzonden worden wat in de outbox stond.
Mp3 speler loopt vast
Na enkele liedjes komt het windows scherm tevoorschijn Soort blue screen. maar dan witen doet hij niks meer.
Alleen de hd2 opnieuw opstarten via de achterkant helpt om de mp3 speler pratende te krijgen.
Laatste rom al op je telefoon?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:13 schreef Erosjuhhh het volgende:
Dus
Sinds paar weken de HD2 en de fouten beginnen nu allemaal te komen. Na wat research blijken ze ook al bekend te zijn maar schijnen de patches slechts een paar weken te werken.
Problemen:
Sms blijft in de outbox hangen. Zolang je het zelf niet in de gaten hebt heel storend. zo heb ik 2 dagen lang gedacht dat ik kon smsen maar is alles in de outbox blijven hangen. Na een reboot en een nieuw smsje versturen, gaat alles alsnog verzonden worden wat in de outbox stond.
Mp3 speler loopt vast
Na enkele liedjes komt het windows scherm tevoorschijn Soort blue screen. maar dan witen doet hij niks meer.
Alleen de hd2 opnieuw opstarten via de achterkant helpt om de mp3 speler pratende te krijgen.
Idd, dat moet je toch wel weten als je een Windows Mobile telefoon koopt...quote:Op maandag 8 maart 2010 18:18 schreef Gras_eter het volgende:
Beter voor een custom rom gaan, mischien word het dan nog wat.
waarom, als de standaard rom prima werkt...quote:Op maandag 8 maart 2010 18:18 schreef Gras_eter het volgende:
Beter voor een custom rom gaan, mischien word het dan nog wat.
Omdat je soms pas door hebt wat er beter kan als je beter ervaren hebt.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:19 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom, als de standaard rom prima werkt...
Heb je niet ff ergens geprobeerd dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:43 schreef Reflectionne het volgende:
Mijn HTC HD2 komt als het goed is binnenkort binnen, ben heel benieuwd en hoop dat ie niet te groot is.
Nee, telefonisch besteld, maar mag 7 dagen proberenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:42 schreef Aaiphone het volgende:
[..]
Heb je niet ff ergens geprobeerd dan?
Ik vind hem niet te groot maar ik ben van de iPhone naar deze gegaan dus dan valt het verschil wel meequote:Op woensdag 10 maart 2010 17:15 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nee, telefonisch besteld, maar mag 7 dagen proberen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |