Kunnen we geen shifts draaien? Ik ga dit echt niet wéér een paar uur zitten kijken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een hoed, een bril, een zwarte nepleren jas en een drankprobleem. Kijk mij sprekend André Hazes zijn.
En omdat dit de eerste show was, zorgde Johan voor extra bijzondere gasten ... Volgende week willen we allemaal dood.
Maar! Het zijn wel gezellige mongolen!quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's lachen toch? En ze praat ook nog brabants!![]()
![]()
ik vroeg van de week nog op de chat wie er vandaag allemaal zouden sterven, sterven is eindhoven was immers een feestje volgens johan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een hoed, een bril, een zwarte nepleren jas en een drankprobleem. Kijk mij sprekend André Hazes zijn.
En omdat dit de eerste show was, zorgde Johan voor extra bijzondere gasten ... Volgende week willen we allemaal dood.
Van de verdrinkingsdood hè...quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij heeft Johan uit het zwembad gered. Sindsdien is het dikke mik tussen die twee
Ik neem de shift van over een week of vijf wel!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef Gert het volgende:
Kunnen we geen shifts draaien? Ik ga dit echt niet wéér een paar uur zitten kijken.
De jaap die jij hoog hebt zitten is niet de jaap die wij onstream zien.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zei het nog, zorg voor een backup plan want Johan.
Maarja.
Jaap wilde zijn serieuze kant promoten, en watvoor gasten krijgt hij?
Naar ja, hij had het kunnen weten, toch vind ik het sneu,
Daarvoor zelfs al. Jaap kende de hele levensloop van JV uit zijn hoofdquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij heeft Johan uit het zwembad gered. Sindsdien is het dikke mik tussen die twee
Ja maar niet lekker geil. Meedogenloos sadistisch, en blijvende schade is toegestaan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
En nu wil ik een strenge meesteres die binnen komt stampen en iedereen eruit schopt!
Ik vraag me serieus af waar vlemmix die mensen vandaan haalde?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook.
Hij dacht dat ie het wel even op zijn janboerenfluitjes kon doen, improviserend en wel. Met gasten van Vlemmix kaliber. Dan krijg je deze zooi dus.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor mij had het de hele nacht mogen duren!!
Nee, hij heeft toen verteld dat hij Johan enorm bewonderde omdat die veel geld wist te verdienen zonder ook maar iets te kunnen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar geloof ik geen zak van
Ik denk dat Jaap "toevallig"wat dingetjes wist.
precies, 1e show. je hebt geen ingewerkte redactie waar je blind op kunt vertrouwen dus ga je je er zeker in t begin heel actief mee bezighouden. als je er iets van wilt maken athansquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook.
Hij dacht dat ie het wel even op zijn janboerenfluitjes kon doen, improviserend en wel. Met gasten van Vlemmix kaliber. Dan krijg je deze zooi dus.
Jij kijkt morgen ook weer, je geniet van de chatquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik neem de shift van over een week of vijf wel!
Klopt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De jaap die jij hoog hebt zitten is niet de jaap die wij onstream zien.
Ja!!!!! Dido in een latex suit!!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
En nu wil ik een strenge meesteres die binnen komt stampen en iedereen eruit schopt!
Daar heeft ie een neus voor, omdat soort soort zoekt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vraag me serieus af waar vlemmix die mensen vandaan haalde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |