Daar heeft ie een neus voor, omdat soort soort zoekt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vraag me serieus af waar vlemmix die mensen vandaan haalde?
Jij vindt het echt echt leuk, hè?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Palma meldt dat er mensen zijn op de chat die Jaap willen stylen en geeft meteen een paar tips. Jaap vindt het prima en stelt voor dat die mensen volgende week langskomen en wat gordijnen meenemen.
jaap is dus wel te spreken over de kwaliteit als hij dat zegt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Palma meldt dat er mensen zijn op de chat die Jaap willen stylen en geeft meteen een paar tips. Jaap vindt het prima en stelt voor dat die mensen volgende week langskomen en wat gordijnen meenemen.
ssstttquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zie vanavond weinig Nowlivers op de chat. Zou Sly het hek van de kooi op slot hebben gedaan?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:17 schreef Jian het volgende:
Ze haalden net de drank weg, dus nu komt Huub
't Was in ieder geval niet duur!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af waar vlemmix die mensen vandaan haalde?
Terror jaap hebben we in DGK gezien.quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heeft ie een neus voor, omdat soort soort zoekt.
Behalve Heintje, want die heeft die neus gewoon misleid. Daar was ik echt van over de zeik.
Ik vermaak me prima hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij vindt het echt echt leuk, hè?
Als er iemand in de Vlemmix-stal was die een beetje intelligent vermaak had kunnen brengen dan was het Jaap wel.... beter dan dit wordt het dus nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga vanaf morgen cold-turkey. Na vanavond is dat een stuk makkelijker.
Die goede man wist helemaal niet dat ie onderdeel was van deze 'show'. Toen Jaap dat doorkreeg, was hij ook even pissed en dat vond ik wel okay. Kun je gewoon niet maken, lol proberen te maken over de rug van iemand die totaal niet weet hoe of wat. Groot minpunt voor Johan.quote:
Oh ja zo maar toch ging het niet over zijn rug heen vond ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die goede man wist helemaal niet dat ie onderdeel was van deze 'show'. Toen Jaap dat doorkreeg, was hij ook even pissed en dat vond ik wel okay. Kun je gewoon niet maken, lol proberen te maken over de rug van iemand die totaal niet weet hoe of wat. Groot minpunt voor Johan.
Nog meer Mera??? vond het al diep genoegquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jaap bedenkt dat het idee van zomaar mensen uitnodigen toch niet zo goed was. Hij kan er niet zoveel mee, volgende keer moet er wat meer diepgang in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |