Hoe komt zo iemand er nou bij dat hij "Hazes-imitator" gaat zijn hè. Hij zingt zo vals als de raven, met z'n irritant aangedikte mokums accentje. Gadverdamme wat een walgingwekkend figuur. En de blaastest heeft-ie ook niet gedaan.quote:
Jaap is fan van Johan, dat was-ie al in de kooi.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vertel mij, je komt bij Johan Vlemmix. Je hebt gezien wat voor volk daar op bezoek komt, op de stream.
WAT VERWACHT JE DAN IN GODSNAAM ALS JE HEM DE KANDIDATENSELECTIE LAAT DOEN!?
Jaap heeft dit echt aan zichzelf te danken. Zelfs de mooiste anus poept geen gouden drollen, dat zou hij zich moeten realiseren.
Oh ja!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef Gert het volgende:
En de blaastest heeft-ie ook niet gedaan.
Echt? Ga ik even kijken. Stuur je een kijkersvraag in of Johan even de alcoholtester kan gebruiken. Teveel promielekes is OPZOUTENquote:
jaap had zich dan maar actief met de voorbereidingen moeten bezighouden. zijn eigen luiheid zorgt hier dus voorquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zei het nog, zorg voor een backup plan want Johan.
Maarja.
Jaap wilde zijn serieuze kant promoten, en watvoor gasten krijgt hij?
Naar ja, hij had het kunnen weten, toch vind ik het sneu,
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaap is fan van Johan, dat was-ie al in de kooi.
Ik heb een hoed, een bril, een zwarte nepleren jas en een drankprobleem. Kijk mij sprekend André Hazes zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef Gert het volgende:
Hoe komt zo iemand er nou bij dat hij "Hazes-imitator" gaat zijn hè. Hij zingt zo vals als de raven, met z'n irritant aangedikte mokums accentje. Gadverdamme wat een walgingwekkend figuur. En de blaastest heeft-ie ook niet gedaan.
Da's lachen toch? En ze praat ook nog brabants!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom heeft mien dobbelsteen bananenschillen op haar hoofd. Ik heb een boel gemist geloof ik![]()
.
Voor mij had het de hele nacht mogen duren!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach kom nou PB. die Dido steeds op de chat, die Eliene met dat stemmetje, een uurtje was leuk maar de hele avond nee heb hem uitgedaan en vanavond de chat weggeklikt, ja nog ff en ik kijk eens niet meer, vind het echt 10 keer niks als een *bekende Bner * (dat denken ze zelf) op de chat komt kletsen, je ziet iedereen hoi, hai, hallo etc.
Daar geloof ik geen zak vanquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaap is fan van Johan, dat was-ie al in de kooi.
Je kijkt naar de kapstok en ziet daar zowel een zwarte jas als een hoed....quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe komt zo iemand er nou bij dat hij "Hazes-imitator" gaat zijn hè. Hij zingt zo vals als de raven, met z'n irritant aangedikte mokums accentje. Gadverdamme wat een walgingwekkend figuur. En de blaastest heeft-ie ook niet gedaan.
Ja, dat vind ik dus ook.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef gomi het volgende:
jaap had zich dan maar actief met de voorbereidingen moeten bezighouden. zijn eigen luiheid zorgt hier dus voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |