Ook niet met iemand op wie je echt verliefd bent?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef Nemain het volgende:
Het gaat niet om één specifieke jongen, het gaat om het zoenen an sich, dat vind ik niet leuk.
Kusjes daarentegen zijn wel fijn, maar zodra er tong bij komt kijken..

"De tong kan alleen rond in mijn verticale mond"quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:27 schreef Nemain het volgende:
We zouden een club moeten oprichten, kunnen we subsidie vangen van de staat.
Wie bedenkt een goede naam?

Punt 3 komt ook voor in een boek "Ben je ervaren?" van William Sutcliffe. Het verhaal gaat om iets heel anders maar een voorkomend element is vrouwen die wel willen pijpen maar niet willen tongen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:27 schreef Nemain het volgende:
[..]
1. Dat denk ik niet
2. 6
3. Nee, juist niet![]()
[..]
Dat wel. Kusjes geven, knuffelen, dat vind ik wel leuk en fijn.

Ik vind dat eerder andersom.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:14 schreef snakelady het volgende:
Ik vind tongzoenen ook alleen in het begin leuk, later komt het meer serieuze zoenen zeg maar.
zachtjes op elkaars lip bijten, speelt met het puntje van je tong langs de lippen van je partner en dat soort dingen zijn veel leuker.

Dat heb ik ook, de eerste weken als je nog stapelverliefd bent is het allemaal leuk en aardig, daarna vervalt die behoefte nogal.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:14 schreef snakelady het volgende:
Ik vind tongzoenen ook alleen in het begin leuk, later komt het meer serieuze zoenen zeg maar.
zachtjes op elkaars lip bijten, speelt met het puntje van je tong langs de lippen van je partner en dat soort dingen zijn veel leuker.

waarom vind je het zo raar dat sommige het niet zo geweldig vinden?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:58 schreef Adolecens het volgende:
Maar waarom vind je het niet lekker dan? Wat weerhoudt je?

Hij vraagt toch gewoon wat.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
waarom vind je het zo raar dat sommige het niet zo geweldig vinden?
Sommige vinden anaal bv geweldig, andere vinden het niks.
Sommige vinden de kleur rood prachtig, andere vinden het niks.
Kan het niet zo zijn dat je iets gewoonweg niet leuk/lekker/mooi vind?

Ik reageer toch ook gewoon?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:44 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Hij vraagt toch gewoon wat.
Doe eens rustig, mens.

Dat kan inderdaad, maar misschien dat anderen een sterk overtuigende mening hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
waarom vind je het zo raar dat sommige het niet zo geweldig vinden?
Sommige vinden anaal bv geweldig, andere vinden het niks.
Sommige vinden de kleur rood prachtig, andere vinden het niks.
Kan het niet zo zijn dat je iets gewoonweg niet leuk/lekker/mooi vind?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |