Moeilijk moeilijkquote:
Mensen die haten op TV kijkers.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tv kijken...![]()
Maar wel goed dat je het zegt, ik zit met digitale tv en kabel, ik ga ze allebei opzeggen.
Yes sir.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Business Management neem ik aan?
Ik kijk ze altijd in het Engels.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is dat met ondertiteling? Ik moet Sin City + Bank Job nog, rest eerst IMDB'en. En Twilight?
Ja, vorige week een keertje gezien; best wel lachwekkendquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:42 schreef Maisnon het volgende:
Net zo'n programma op TVGay Straight or Taken
kent iemand dat
Praktisch hetzelfde als ik dan denk ik.quote:
Eftelingquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Weet ik niet.
MAAR IK GA VRIJDAG NAAR DE EFTELING MET MIJN VRIENDIN WOOHOO.
Jij hebt serieus ondertiteling nodig?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is dat met ondertiteling? Ik moet Sin City + Bank Job nog, rest eerst IMDB'en. En Twilight?
Ik download altijd degene met ondertiteling, hou niet van nadenken onder een film.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt serieus ondertiteling nodig?
En die .srt kan je ook los downloaden
Lekker rapportages schrijven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Praktisch hetzelfde als ik dan denk ik.
Boeie. Just do it!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:49 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Oke komt eraan, wel censored.
Weet niet of ze het überhaupt wel wil.
Harry Potter?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:49 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Strikplaatjemaar ik wissem
Leg gewoon een digitale verzameling aan op een 100 euro 1TB media servertjequote:Op woensdag 13 januari 2010 20:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is gay en ik wil ze op DVD hebben want ik heb een hendig sjieke map ervoor gekocht waar ik een imposante verzameling in wil hebben en m'n TV pwnt.
Frankenstein?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:49 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Strikplaatjemaar ik wissem
Neem ik wel genoegen mee.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:49 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Oke komt eraan, wel censored.
Weet niet of ze het überhaupt wel wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |