Er waren inderdaad geen regels nee. Messen trekken werd blijkbaar niet gezien.:( verschrikkelijk wat een flutkampquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:29 schreef WammesWaggel het volgende:
* Maar er waren toch geen regels?
* Oh en toen je die pas afgetrokken penis beet greep, kreeg je toen sperma aan je handen en zo ja heb je die toen gewassen of afgelikt?
Dat zijn tenminste mensen met verstand van zaken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:45 schreef Michielos het volgende:
de jury vond mijn optreden belachelijk, schandalig en de doodstraf waard.
vind je? Dan hadden ze Ramazan ook moeten diskwalificeren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:30 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat zijn tenminste mensen met verstand van zaken.
Geen dankquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:58 schreef ProFlamer het volgende:
Man, man, wat heb ik jouw verhalen gemist!
Goed dat je ons weer verblijd met een vet verhaal!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:42 schreef ShiroYasha het volgende:
Wat een homo verhaal O_o
Tussen de regels door bespeur ik zoveel erotisch materiaal tegenover mannen, dat ik een beetje in mijn mond moest overgeven
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:42 schreef ShiroYasha het volgende:
Wat een homo verhaal O_o
Tussen de regels door bespeur ik zoveel erotisch materiaal tegenover mannen, dat ik een beetje in mijn mond moest overgeven
Misschien is het een optie dit topique naar GAY te verhuizenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:42 schreef ShiroYasha het volgende:
Wat een homo verhaal O_o
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |