definieer stinkchipsquote:
checkquote:
met tubekaasquote:
quote:
Wel kaas. Die tuinkruidenrommelquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:28 schreef Psalms het volgende:
ok dan geen kaas
Blauwe doritosquote:
GMTAquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wel kaas. Die tuinkruidenrommelEn lichtblauwe dorito's.
En Taksi!
nu wel kaasquote:
Karin komt niet, anders had zij ze wel meegenomen.quote:
nee, blauwe doritosquote:
quote:
Nee gmta sloeg op de doritosquote:
ja ik snap ,na uitlegquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee gmta sloeg op de doritos
Nog eentje die niet kan i.v.m. verjaardagquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:36 schreef DjinN het volgende:
Ik kan niet mee als het zaterdag is. Kan geen vrij krijgen van werk, en sowieso viert mijn papa z'n verjaardag zaterdagavond. Daar wil ik graag bij zijn
quote:
Ik heb ze nog liggen, moet ik ze meenemen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Karin komt niet, anders had zij ze wel meegenomen.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ze nog liggen, moet ik ze meenemen?
Inderdaad. Ik mag geen seks.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alledrie? Dat is vast meer dan genoeg![]()
GMTAquote:
Wacht, wil jij ook...?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik mag geen seks.
[..]
GMTA
quote:
quote:
Das ist verboten!quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:37 schreef Gotrick het volgende:
Tvp.
Hmm ik heb geen speciale wensen, ik eet en drink wel wat de pot schaft![]()
Heineken kennen ze daar vast toch niet
Oh jawel hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:37 schreef Gotrick het volgende:
Tvp.
Hmm ik heb geen speciale wensen, ik eet en drink wel wat de pot schaft![]()
Heineken kennen ze daar vast toch niet
En het is zo makkelijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:17 schreef Alexxxxx het volgende:
De batterij van mijn tom tom is leeg, de 12V aansluiting van de auto doet het niet (goed), en ik heb geen printer
Marijke, wil/kun jij de route naar casa di huppelmuts uitprinten?
Ik ga jou even pm'enquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Naar Emmen rijd ik zo toe, dus alleen je adres op een papiertje werkt ook wel
rietlanden ook goedquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je schaamt je voor je adres? Zal wel Emmermeer of Angelslo zijn?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik er niet ben zaterdag.Mijn geld is nog niet binnen. Ik krijg een lekker bedrag terug van iets maar het is er nog niet. Ik hoop dat het er morgen is en anders pech. Ik vind dit zo jammer he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |