maar jij woont dan ook nog thuisquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:12 schreef borisz het volgende:
Ik koop zelf ook wel eens van die mixen. Soms handig maar overall ga ik toch voor de verse dingen.
. Maar goed hier komt het vaak nog wel op en gooien weinig weg
.
Dat is waarquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar jij woont dan ook nog thuis
Opa had vroeger een moestuin en daaruit kwamen vele lekkere grote aardbeien tevoorschijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:18 schreef TAV74 het volgende:
Als je echt vers wilt moet je het gewoon bij mijn ouders uit de tuin halen, al het andere is toch inferieur
ik gebruik bijna nooit zout, niet op mn vlees en ook niet op aardappelen en mis het ook nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:22 schreef DarkElf het volgende:
een echte ouderwetse gehaktbal is erg lekker hoor, met kruiden uit een zakje ja![]()
(een van de redenen waarom ik niet liever geen zakjes gebruik is omdat er ontzettend veel zout in zit vaak en ik daar echt op let sinds vorig jaar ivm mijn nieren... als ik jus uit een zakje eetmerk ik het ook echt hoeveel zout erin zit. Maar ik merk het ook als ik bij andere mensen eet, dat die veel meer zout gebruiken dan ik tegenwoordig doe)
aardbeien uit de winkel zijn ook vaak dramatisch. hier in de buurt stikt het van de boeren die aardbeien verkopenquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Opa had vroeger een moestuin en daaruit kwamen vele lekkere grote aardbeien tevoorschijn. Toen hij moest stoppen met zijn moestuin heb ik in de jaren daarna nauwelijks aardbeien gegeten omdat ik de kwaliteit van die aardbeien dramatisch vond
.
Dat is wel waar inderdaad, het is snel te zout..quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:22 schreef DarkElf het volgende:
een echte ouderwetse gehaktbal is erg lekker hoor, met kruiden uit een zakje ja![]()
(een van de redenen waarom ik niet liever geen zakjes gebruik is omdat er ontzettend veel zout in zit vaak en ik daar echt op let sinds vorig jaar ivm mijn nieren... als ik jus uit een zakje eetmerk ik het ook echt hoeveel zout erin zit. Maar ik merk het ook als ik bij andere mensen eet, dat die veel meer zout gebruiken dan ik tegenwoordig doe)
Whehquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:09 schreef LieLie het volgende:
Jongens, het wordt hier nu welk errug CUL hoor, al dat gepraat over eten.. daarvoor zijn we hier toch niet?
Mijn schoonzusje is ook errug zwanger op het moment, maar die eet voor tien! En vooral grote stukken vlees. Terwijl ze normaal mini-porties neemt en het liefst een visje van de grill. Raar he, dat je eetgewoontes zo veranderen tijdens je zwangerschap?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Wheh
Ik heb ook niks te praten over eten, want ik kan helemaal niet eten momenteel. Warm niet iig. 2 happen en dan hoef ik écht niet meer
Met geroosterde pompoen was het toch he? Ik heb nog nooit een lekkere pompoensoep gegeten, dus wellicht is vooraf roosteren met kruiden etc. wel een optie om het toch nog eens te gaan proberen!quote:
ja met geroosterde pompoen (klein uurtje op 200 graden) en een kruidenmixje erover en olijfolie. daarna gepureerd, runderbouillon (jaja van een blokjequote:Op woensdag 13 januari 2010 18:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Met geroosterde pompoen was het toch he? Ik heb nog nooit een lekkere pompoensoep gegeten, dus wellicht is vooraf roosteren met kruiden etc. wel een optie om het toch nog eens te gaan proberen!
Nog niet zeker hoor, wel waarschijnlijk. Maar niet alle partijen willen een debat zonder brief en de brief is er nog steeds niet.quote:
verstandig, tis niet echt fijn 'deelnemen aan t verkeer' spulquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:40 schreef golfer het volgende:
Heb B. maar even met de auto door de sneeuw heen naar haar generale-repetitie gebracht. Wilde geen risico met haar in het verkeer met het Tramadol-hoofdje lopen.
Straks dus ook maar weer ophalen.
Smart thinking! Veiligheid boven alles.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:40 schreef golfer het volgende:
Heb B. maar even met de auto door de sneeuw heen naar haar generale-repetitie gebracht. Wilde geen risico met haar in het verkeer met het Tramadol-hoofdje lopen.
Straks dus ook maar weer ophalen.
Mooie, leuke kookboeken en fijne keukenspullen die je zelf niet echt zou kopen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:57 schreef LieLie het volgende:
Ik ben over een klein tijdje alweer jarig![]()
Wat voor culinaire cadeautjes zal ik bedenken?
Ja, kookboeken ben ik sowieso naar aan het kijkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooie, leuke kookboeken en fijne keukenspullen die je zelf niet echt zou kopen?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:19 schreef Duderella het volgende:
Dames en heren, ik heb twee vragen:
Hoe lang moeten krullers van de Carmenkrullenset in je haar?
En de tweede vraag ben ik vergeten, kom ik zo op.
Eerste: kan ik je niet mee helpen, heb ze zelfquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:19 schreef Duderella het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:32 schreef Tezz het volgende:
@dude: Het antwoord op je tweede vraag is: 'Het gaat precies zoals je wenst' (even opgezocht in het boek met alle antwoorden. Dus het is het enige echte juiste antwoord).
Een microplane rasp! Die zijn heel goed hoor ik!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:02 schreef LieLie het volgende:
Ja, kookboeken ben ik sowieso naar aan het kijken
Maar qua keukenspullen weet ik nooit wat ik wil/nodig ben..
Dan moet ik er ineens tegenaan lopen of ineens merken dat ik het niet heb wanneer ik het nodig ben
Totdat ze het gewenste effect hebben!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:19 schreef Duderella het volgende:
Maar ik rasp echt bijna nooitquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een microplane rasp! Die zijn heel goed hoor ik!
Ik wil ook bankhangen! Maar ik ben met de trein onderweg naar huis en ik heb vertraging. Goh? Ja echt. Alweer. Gister ook al. Gelukkig heb ik een half uur vertraging, kan ik de helft van de reis terug vragen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:33 schreef Tezz het volgende:
Ik ben bankhangen jongens en meisjes! Veel SC-plezier maar ik sla een rondje over vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |