Er zijn allemaal chille dingen in de bonus bij de AHquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:10 schreef PhifeDawg het volgende:
chicken tonight. volgende maand wordt duuuuuuuuur
2 kamers betalen omdat opzegtermijn
teringlijers
De meeste mensen zeggen dat het lijkt of ze tegen de muur gerend zijn, maar dat kan idd ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hun hoofd ziet eruit alsof iemand er tegenaan geschopt heeft.
Nee journalist.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet fijn? Waarom dat? Lunch jij niet
Wij eten nooit voor half zeven, meer dan vaak ook na zeven.
En doet ie nachtwerk dan? Hij is toch een boer?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De meeste mensen zeggen dat het lijkt of ze tegen de muur gerend zijn, maar dat kan idd ook
Ik moet altijd lachen, das toch heerlijk thuiskomen
En ze hebben een heel leuk karakter, tis kennelijk het domste kattenras dat er bestaat
ah kut :p, wij haalden het bij de super de boer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er zijn allemaal chille dingen in de bonus bij de AHvolgens mij de chicken tonight ook
!
Brits korthaar?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:12 schreef Mozy het volgende:
Mijn ouders hebben vroeger een kat gehad van hetzelfde ras als een van die katten uit Whiskas reclames.
[ afbeelding ]
Is hij nu een tijger?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:12 schreef Mozy het volgende:
Mijn ouders hebben vroeger een kat gehad van hetzelfde ras als een van die katten uit Whiskas reclames.
[ afbeelding ]
sexaddictquote:
Die honden zijn echt awesome, maar je moet ze heel vaak uitlaten, en mijn toekomstige baan staat dat niet toe.quote:
Ik vind Aziaten echt niets (die zijn het intelligentst en arrogantst) en ik vind exotics echt heel mooiquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]!! Mijn god JB
kies een intelligente arrogante mooie kat
zo horen katten te zijn.
Dat is wel minder.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die honden zijn echt awesome, maar je moet ze heel vaak uitlaten, en mijn toekomstige baan staat dat niet toe.
Dit is mijn poes.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De meeste mensen zeggen dat het lijkt of ze tegen de muur gerend zijn, maar dat kan idd ook
Ik moet altijd lachen, das toch heerlijk thuiskomen
En ze hebben een heel leuk karakter, tis kennelijk het domste kattenras dat er bestaat
's nachts nog wat snacks, dat was etquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, ik moet iedere dag om 7 uur opstaan
En jij staat dus om 2 uur op om pas om 6 uur te eten? En dan eet je rond middernacht weer ofzo? Of je hebt maar 1 maaltijd per dag?![]()
Zo'n ogen wil ik ook.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dit is mijn poes.![]()
[ afbeelding ]
Qua uiterlijk niet de mooiste, maar misschien wel de liefste.Jammer dat ik haar zo weinig zie.
Nee niet doen, spek verpest het juist.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:17 schreef Siniti het volgende:
Vandaag preistamppot met spekkies en rookworst![]()
Ik ook volgende week.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:17 schreef Siniti het volgende:
Vandaag preistamppot met spekkies en rookworst![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |