Wij hebben ook een lapjequote:Op woensdag 13 januari 2010 18:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dit is mijn poes.![]()
[ afbeelding ]
Qua uiterlijk niet de mooiste, maar misschien wel de liefste.Jammer dat ik haar zo weinig zie.
Gadverdamme man, rookworstquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:17 schreef Siniti het volgende:
Vandaag preistamppot met spekkies en rookworst![]()
Spek is de kers op de slagroom.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:18 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Nee niet doen, spek verpest het juist.
quote:
Die bovenste kat is een meme op ED.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:19 schreef Siniti het volgende:
Ik wil zo'n kat:
[ afbeelding ]
Of zo'n kat later:
[ afbeelding ]
Variatie moet er weten. Je kan niet altijd alleen hutspot en boerenkool etenquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gadverdamme man, rookworstmaar preistamppot
Eet dan boerenkool
Echte mannen eten kool rauw, de soort maakt niet uit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gadverdamme man, rookworstmaar preistamppot
Eet dan boerenkool
PETERquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die bovenste kat is een meme op ED.
Peter.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die bovenste kat is een meme op ED.
Nee wij eten ook altijd verschillende dingen maar preiquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Variatie moet er weten. Je kan niet altijd alleen hutspot en boerenkool eten
Een vriendin van me heeft zo'n dikke rode katerquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind Aziaten echt niets (die zijn het intelligentst en arrogantst) en ik vind exotics echt heel mooi
Ze zijn fors, brede kop, dikke poten, zwaar, onze was 8,5 kilo, als je dat vergelijkt met een Maine coon is dat vrij veel, want die zijn echt veel groter, maar niet zo compact en dat is nou net wat ik zo mooi vind
Ocikattenquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:12 schreef Gaultier het volgende:
Ik heb net een gouden combinatie gegeten.
Friet met zuurvlees, loempia en kipnuggets.![]()
Garfieldquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft zo'n dikke rode katerding weegt echt een ton en springt het liefst bij mensen op schoot om er vervolgens duizenden haren achter te laten
geniaal beest
!
Honden moet je uitlaten en kwijlen je onder.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:21 schreef Gaultier het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal katten en poezen?
Vinden jullie honden niet leuker? Ik wel.
HONDENquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:21 schreef Gaultier het volgende:
2 honden 3 katten hier.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:21 schreef Gaultier het volgende:
Ik houd dus ook van van die grote dikke katersquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft zo'n dikke rode katerding weegt echt een ton en springt het liefst bij mensen op schoot om er vervolgens duizenden haren achter te laten
geniaal beest
!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |