Vliegen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:28 schreef ChipsZak. het volgende:
En hoe wil mijn oma hier komen als ze zelfs met rollator moeilijk loopt?
Ik had ook nog allemaal grootste plannen, maar ik denk dat ik daar morgen wel aan ga beginnen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:27 schreef Slaif het volgende:
[..]
Wilde echt nog veel doen, maar ben echt kapotZou eigenlijk gaan sporten...
Black atlantic is wel oke rest is maar mwah mwahquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:51 schreef MaxMark het volgende:
Programma van liveshow op OOGRadio: Klik.
Komen morgen ook nog goede bands en gasten langs
We Swim You Jump staat me ook wel aan, anders.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Black atlantic is wel oke rest is maar mwah mwah
Hans?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
We Swim You Jump staat me ook wel aan, anders.
Moet je haar op (laten) halen natuurlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:28 schreef ChipsZak. het volgende:
En hoe wil mijn oma hier komen als ze zelfs met rollator moeilijk loopt?
Bluh nee nog steeds niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:46 schreef Slaif het volgende:
[..]
Maar heb je al je opdrachten (essay en deeltentamen) al klaar? Nee toch?
Moest er vandaag om half 8 uit... 3,5 uur geslapen
quote:
Joh, dat kan mijn oma niet eens aan. En het is een beetje nutteloos om iemand op te halen bij haar huis, naar ons huis te gaan voor 3 uurtjes en weer terug te brengen. Dan kan het net zo goed daar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Moet je haar op (laten) halen natuurlijk.
Ik ben blij dat 'Jop' zo goed aanslaatquote:
Mijn opa ook niet meer. Paar jaar geleden ben ik met hem naar de Achterhoek geweest, mijn oom en tante waren 40 jaar getrouwd en mijn vader vroeg of ik met hem daar heen wilde.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Joh, dat kan mijn oma niet eens aan. En het is een beetje nutteloos om iemand op te halen bij haar huis, naar ons huis te gaan voor 3 uurtjes en weer terug te brengen. Dan kan het net zo goed daar.
Is ook een schitterende naam.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:16 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben blij dat 'Jop' zo goed aanslaat.
Zo heet 'ie nou eenmaal, hoef je 'm niet mee te plagen hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:16 schreef Rockabella het volgende:
Ik ben blij dat 'Jop' zo goed aanslaat.
Volgens mij heeft zij dat punt even gemist.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:41 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zo heet 'ie nou eenmaal, hoef je 'm niet mee te plagen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |