Nou, iemand van mijn ''vereniging'' belde gisteren en toen ben ik bij haar langs gegaan. Zij rookt en heeft stiekem haar pakje sigaretten in mijn tas gedaanquote:Op zondag 17 januari 2010 23:05 schreef Luco het volgende:
Moemoe, hoe ben je de dag doorgekomen? Heb je je bacardi moeten verkopen?
Zo kan het natuurlijk ook. Heb je gratis peuken gekregen!quote:Op maandag 18 januari 2010 12:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou, iemand van mijn ''vereniging'' belde gisteren en toen ben ik bij haar langs gegaan. Zij rookt en heeft stiekem haar pakje sigaretten in mijn tas gedaan. Kwam ik net pas achter, zij wil stoppen.
x2quote:
Nog een week Jop, nog een week!quote:
Ja ok. Maar jij wil toch alles halen, dus dan ga je vanuit de drukte van deze studie naar meer stress van een nieuwe studie in combinatie met je werk.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:30 schreef JH87 het volgende:
Alles wat ik 't komende half jaar al aan ECTS haal, is weer mooi meegenomen voor de rest van m'n schakelprogramma.
Niet in Groningen toch? Daar was net echt nauwelijks meer iets te bekennen.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:57 schreef MaxMark het volgende:
Ja, die sneeuw is nu echt dikke bagger
Vorige week was er nog met gemak overheen te fietsen, nu kom je bijna geen meter vooruit door die rommel.
Hoofdstratenfietssterquote:Op maandag 18 januari 2010 20:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
Niet in Groningen toch? Daar was net echt nauwelijks meer iets te bekennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |