Ik kan opzich wel aan een makropasje komen, maar liever in een gewone winkel...quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:02 schreef Taartje het volgende:
Misschien bij de groothandel, Sligro of Hanos?
Ik snap het niet, je roostert de pecans en dan de slagroom erbij en het is klaar?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:23 schreef RobinOok het volgende:
Voor dulce de leche ijs heb je nu juist geen ijsmachine nodig.
http://southamericanfood.(...)edelecheicecream.htm
Minilot heeft het al uitgeprobeerd en goedgekeurd geloof ik.
Of blenden met vanillesaus.... hmmmnnquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:43 schreef ASSpirine het volgende:
http://www.kayotic.nl/blog/?p=4790
Heel eenvoudig, en dan gewoon op vanilleijs doen en je hebt haast hetzelfde
Wat is precies een blikje dulce de leche?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:56 schreef RobinOok het volgende:
Bedenk opeens dat ik nog een beker slagroom in de ijskast heb staan waar ik niks mee doe. En 2 blikjes dulce de leche heb ik toevallig ook in de kast staan. Hm, denk dat ik dat eens mooi ga uitproberen morgen!
Heb je mijn link wel bekekenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:57 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Wat is precies een blikje dulce de leche?
Wordt het niet ineens, maar duurt uren. De suiker en de melksuikers carameliseren door de verhitting.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:07 schreef Mopst3r het volgende:
Ja heb ik bekeken maar het klinkt nogal onwerkelijk dat het ineens caramel word
Ja dichtsbijzijnde winkel die haagen-dasz verkoopt zit in Huizenquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:13 schreef Vandaag... het volgende:
Haagen Dazs heeft Dulce de Leche ijs. Heb het wel eens in zo´n klein kuipje in een avondwinkel gekocht.
Staat er op, afaik is dat zo een europees voorschrift.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:11 schreef Mopst3r het volgende:
Zitten er dan ook net zoveel kcal in als in een blik melk, of als in een mars?
Ik bedoel na het koken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Staat er op, afaik is dat zo een europees voorschrift.
Het bereiden veranderd niets aan de hoeveel Kcalquote:
Zou dat Fahrenheit zijn?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:51 schreef RobinOok het volgende:
...
1. Preheat the oven to 325 degrees.
Koop je zo'n blikje gecondenseerde melk en kook je die zelf of is dat wat je koopt al gekookt? En is het geopend lang te bewaren?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:59 schreef RobinOok het volgende:
Ooh, ik dacht dat je dat wel wist. Een blikje gecondenseerde melk dat een uurtje of 2 of 3 zachtjes heeft staan koken ondergedompeld in een pan kokend water. Of net tegen de kook aan kan ook.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |