Serieus?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:38 schreef ursel het volgende:Geen record maar evenaring van het record, op de minuut precies..
Als ik goed kan tellen wel ja, beide 8 uur en 20 minuten..quote:
Nee, helaasquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:08 schreef FJD het volgende:
Frank, kun je niet kijken naar de seconden?
Dus eigenlijk gewoon een kuttopic die we maar snel moeten vergeten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:15 schreef RudyCarell het volgende:
Vorige topic was 10 minuten langer...
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:29 schreef ursel het volgende:
Dus eigenlijk gewoon een kuttopic die we maar snel moeten vergeten.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:28 schreef RudyCarell het volgende:
geen@work
En natuurlijk een topic hoogtepunt!
Vorige topic
1e post:
Keltie - woensdag 13 januari 2010 @ 06:48
Laatste post:
FJD - woensdag 13 januari 2010 @ 15:18
Heren, bedankt voor het doen slagen van de Bagger 2010 BoF! Challenge!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:38 schreef ursel het volgende:Geen record maar evenaring van het record, op de minuut precies..
Resultaat is wel dat ik nu thuis ingelogd zit en de komende uren nog wel werk voor de boeg heb maar goedquote:
ik volg je niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:02 schreef RudyCarell het volgende:
Even over de hyves-hype... Als ze nu gewoon fotos plaatsen in plaats van de kleur...
Snap hem ook niet, maar ik heb geen hyves dus ik kan ook niet aan de hype mee doenquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:02 schreef RudyCarell het volgende:
Even over de hyves-hype... Als ze nu gewoon fotos plaatsen in plaats van de kleur...
Geeft nietquote:
quote:Geheim Experiment
Er is iets leuks gaande op sociale netwerken om meer bewustheid te krijgen voor borstkanker. Schrijf de kleur van je bh in je WieWatWaar. Alleen de kleur, verder niets. Stuur daarna dit bericht naar alle vrouwen in je vriendenlijst.
Het zou leuk zijn om op deze manier meer bewustheid te krijgen voor borstkanker. Ook is het natuurlijk leuk om te zien hoe lang het duurt voordat de mannen op Hyves doorkrijgen waarom alle vrouwelijke Hyvers een kleur in hun WieWatWaar hebben . Haha!
Please, stuur dit dus door naar je vrouwelijke vrienden, ook je collega's!
Lekker rustig zo na 17:00quote:
Gefeliciteerd manquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nou 5 februari ga ik de koopakte tekenen.
Whehe.. meen je dat nou??quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nou 5 februari ga ik de koopakte tekenen.
Nu moet ik binnenkort maar weer een blogpost schrijven
Zo en nu aan het werk
zou ik eigenlijk wel weer eens zin in hebben. Regel eens wat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:09 schreef RudyCarell het volgende:
Airsoftadventure nieuw terrein? http://www.airsoftadventure.be/index.php?option=com_content&view=article&id=28&Itemid=31
feli man, hoop dat het wat wordtquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nee jongens nog niks definitiefs, als ik getekend heb kan ik nog 2 maanden doen alsof ik geen geld bijelkaar kan krijgen
Maar goed als ik wil/kan is het huis van mij
Ach leg m'n zondag en avond uren er naast en ze mogen niet klagenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:39 schreef jpjedi het volgende:
Goeiegod zeg.. Hoop voor jullie dat dat vorige topic niet bij jullie op het werk terecht komt.
gewoon niet eens getvp'd
ahh, mooi, kan ik weer verder gaan..quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach leg m'n zondag en avond uren er naast en ze mogen niet klagen![]()
Tijd om uit te loggen, normaal zie ik zoveel SAP alleen in de kroeg op vrijdag/zaterdag
Wat zeg ie nou??quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:01 schreef FJD het volgende:
Om 21:30 gaan ze bedenken of ze wel of geen debat gaan houdenGeloof dat de driehoek Balkie-Bos-Hamer een beetje kraakt maar ik volg t niet heel erg eigenlijk. Ben opgehouden met het echt volgen van de politiek.
quote:WTF what's up met al die kleuren? Maar als ik denk wat het is. Wit met print en ABS sporen hahaha @ Thuis - Pub
Goed hequote:
quote:... Ook zal er een 'nieuwe episode' van Assassin's Creed verschijnen met online multiplayer.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:26 schreef RudyCarell het volgende:
VET! Assasins Creed 2 krijgt multiplayer! http://www.gamer.nl/doc/5(...)traagd-nieuwe-Driver
[..]
Time flies when you're having funquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:20 schreef Viro het volgende:
Stelletjes kringrukkers zijn het ook, die Fer en Jorrit
Denk je in de middag een vriend op te zoeken en na een uur terug te zijn, kom je pas om 23.00 thuis en zie dat de topic al vol is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |