abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 januari 2010 @ 20:36:22 #201
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_77307050
oh zo herkenbaar allemaal hahahaha..
ik heb het idee dat ik wanneer Caithlynn naar de PSZ gaat een uur eerder uit bed kan,
kom op, ff wassen bla bla bla.. nee Eerst ff rustig wakker worden....
wat wil je op je brood.... uh...pindakaas, oh nee doe maar pasta, toch maar kaas, uh...uh....

jullie ook ervaring met de luier inhoud over de muren smeren, of creme over je hele lichaam smeren
???

heb van de week nog zo gelachen
Caithlynn was met de oppas in de winkel, vroegen andere mensen of ze even voor mochten, zegt Caithlynn,
dacht dat wij aan de beurt waren hahahahahaha, ben je bijna 3 en dan zulke woorden.....
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_77307096
Dat is toch lief. Mag ik alsebief een koekje? Mag ik alsebief televisie kijken? Mag ik alseblief bij A. (vriendinnetje) spelen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_77307420
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:36 schreef missCMS het volgende:
jullie ook ervaring met de luier inhoud over de muren smeren, of creme over je hele lichaam smeren
???
Gelukkig niet. Heb de tube billencreme steeds nog net op tijd terug kunnen pakken
  dinsdag 26 januari 2010 @ 20:50:34 #204
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_77307851
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:06 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Oh ja en toen de arts aan mij vroeg of het slapen oke ging antwoordde Pien
" floor praat veel, hoor, dan kan ik nie slapen niet"
Lekker bijdehand hoor. Haha!
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  dinsdag 26 januari 2010 @ 21:34:07 #205
144006 chacama
Ondernemend!
pi_77310247
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:36 schreef missCMS het volgende:
oh zo herkenbaar allemaal hahahaha..
ik heb het idee dat ik wanneer Caithlynn naar de PSZ gaat een uur eerder uit bed kan,
kom op, ff wassen bla bla bla.. nee Eerst ff rustig wakker worden....
wat wil je op je brood.... uh...pindakaas, oh nee doe maar pasta, toch maar kaas, uh...uh....

jullie ook ervaring met de luier inhoud over de muren smeren, of creme over je hele lichaam smeren ???

heb van de week nog zo gelachen
Caithlynn was met de oppas in de winkel, vroegen andere mensen of ze even voor mochten, zegt Caithlynn,
dacht dat wij aan de beurt waren hahahahahaha, ben je bijna 3 en dan zulke woorden.....
Wel andersom
  dinsdag 26 januari 2010 @ 21:41:17 #206
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_77310596
"Goed" te lezen dat ook anderen "probleempjes" hebben met hun peuters. Dat niet alleen Mahre af en toe vervelend is...

Met Mahre weer eens naar de doktor geweest (controle of de buisjes er nog in zaten na de ontsteking) en gelijk maar even gevraagd iets voor het hoesten. Ze lijkt wel een oude, shag-rokende kerel.
Nu heeft ze een inhaler gekregen die ze voor het slapen gaan moet krijgen. Hopen dat dit nu gaat helpen.
pi_77312477
Mahre gewoon weer bij de dokter geweest Hopelijk helpt de inhaler en hebben jullie nu allemaal even lekker de tijd om gezond en wel bij te komen

O ja had ik trouwens al verteld dat mijn kind ook al Engels spreekt? Happy birday tooooeeee joe, Happy birday tooooeeee joe
  dinsdag 26 januari 2010 @ 22:18:51 #208
144006 chacama
Ondernemend!
pi_77312730
Hoop dat de inhaler gaat helpen (salbutamol??) en fijn dat de buisjes goed zaten.

linde... wan, toe trie... Dat doen we hier.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 22:23:46 #209
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_77312943
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 22:18 schreef chacama het volgende:
Hoop dat de inhaler gaat helpen (salbutamol??) en fijn dat de buisjes goed zaten.
Ff bijsluiter pakken. Ventolin heet dit. Met een speciale babyinhaler...
Ziet er indrukwekkend uit en Mahre is er niet blij mee, maar goed, het "moet"...

[ Bericht 6% gewijzigd door Tazz op 26-01-2010 22:25:05 (plaatje opgezocht..) ]
  dinsdag 26 januari 2010 @ 22:26:41 #210
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_77313069
Stiemie, de mijne kan ook engels, hier wordt nog dagelijks Jingle Bells gezongen

Bij Devin moet tegenwoordig alles "straks". "Nu eerst even Snorkels ( ) kijken, straks eten". "Eerst nog een beetje spelen, straks slapen." "Nog klein beetje slapen, straks pas naar school." etcetc, hij houdt er een geheel eigen dagindeling op na als het aan hem ligt!

Hij was vanmiddag plotseling ziek geworden, zomaar ineens wilde hij tijdens het spelen op zijn bed liggen met zijn speen en heeft daar toen overgegeven. Toen op ons bed nog een paar keer terwijl hij rillend van de koorts en de kou onder de dikke dekens lag, arm schatje
Hij wilde geen pilletje maar gelukkig wel een "snoepje" (Sinaspril kauwtabletje, lang leve mijn kleine snoepkont ). En nog geen half uur later kreeg hij weer babbels, sprong hij dansend door de kamer, was zijn koorts gezakt en heeft hij gegeten
Nou ja, niet vragen hoe het mogelijk is, gewoon dankbaar zijn dat het over lijkt
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 26 januari 2010 @ 22:27:46 #211
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_77313126
Yikes Tazz, maar wat moet dat moet...
  woensdag 27 januari 2010 @ 08:11:14 #212
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_77321879
Tazz, wat sneu, kan mij goed voorstellen dat ze het niet leuk vind... lijkt ook behoorlijk eng, zon groot geval...
Hopen dat het wel gaat helpen
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
  woensdag 27 januari 2010 @ 08:42:13 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77322331
Vaag zeg, dat ziek zijn van Devin! Maar goed, wel fijn, zo kort maar.

Oh ja, die inhalator-toeter, lijkt me idd best schrikken voor een kindje.
Oscar heeft hem gehad en Sasha wilde dus zelf graag ook even. Dus ik blies hem dan even door en dan zonder pufje mocht Sasha ook. Leek mij geen kwaad kunnen om hem er dan maar spelenderwijs mee kennis te laten maken, stel je voor dat hij hem ooit nog nodig zou hebben ook.
  woensdag 27 januari 2010 @ 08:49:49 #214
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_77322443
Te snel gejuichd, vannacht had hij weer koorts en net ook weer 38.9. Zelf heb ik amper slaap gehad met aan de ene kant een huilende Devin en een drinkende Toby aan de andere kant bij ons in bed en voel ik me zo beroerd, we blijven maar een dagje thuis vandaag...

BE, zijn er tekenen dat Oscar hem ook nodig gaat hebben dan? Ik loop hopeloos achter in het baby-topic
pi_77322480
Tazz, alweer naar de dokter. Hopelijk helpt de ventolin goed. Het lijkt een heel gevaarte zo'n baby-inhalotor..

Raar Kersjes, dat devin zo even koorts heeft. Chris heeft dat soms als hij kiesjes krijgt, dat de temp wat stuitert.

En voor de rest is het eigenlijk niet zo herkenbaar. Geen ontzettend dwars babbelende peuterpuber, drammen houdt hij niet erg lang vol, zo te horen een heel mak peutertje (en klopt af, voor het geval de puberteit toch langs besluit te komen)..
pi_77366010
Vivi, gefeliciteerd met Dean zijn verjaardag!
Alweer 3 hele jaartjes!!

Ik ga zo eens kijken of ik mijn jochie kan overtuigen om een Stiemie-hyacint te gaan maken
Vandaag hopelijk op kraambezoek bij het nieuwe neefje..
  donderdag 28 januari 2010 @ 09:37:07 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77366425
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 08:49 schreef Kersjes het volgende:
Te snel gejuichd, vannacht had hij weer koorts en net ook weer 38.9. Zelf heb ik amper slaap gehad met aan de ene kant een huilende Devin en een drinkende Toby aan de andere kant bij ons in bed en voel ik me zo beroerd, we blijven maar een dagje thuis vandaag...

BE, zijn er tekenen dat Oscar hem ook nodig gaat hebben dan? Ik loop hopeloos achter in het baby-topic
Nee, Oscar had hem (even 2 weekjes rond kerst) en Sasha vond hem machtig interessant. Ipv te zeggen 'jij mag niet' hebben we hem dus ook eventjes laten lurken (met dus doorgeblazen schone lucht zonder puffer) zodat hij het niet raar of eng zou vinden mocht hij er ooit eens een nodig hebben zeg maar.

Viev, ook hier een dikke kus!
  donderdag 28 januari 2010 @ 09:46:02 #218
35189 Troel
scherp en bot
pi_77366639
Ruben heeft ook een puffer gehad hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_77366680
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 22:23 schreef Tazz het volgende:

[..]

Ff bijsluiter pakken. Ventolin heet dit. Met een speciale babyinhaler...
Ziet er indrukwekkend uit en Mahre is er niet blij mee, maar goed, het "moet"...
[ afbeelding ]
Moet ze dat voor ze gaat slapen? Want kinderen kunnen daar heel hyperactief van worden
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_77369208
Wel slim, BE, je kan maar beter luchtig doen over dat soort zaken. Ik vind het zo erg als volwassenen kinderen allerlei angsten gaan lopen aanpraten (al dan niet verbaal). Tuurlijk, ze moeten leren dat sommige dingen en situaties gevaarlijk (kunnen) zijn, maar ik ken ook kinderen die durven nog geen schaar aan te raken want die ouders riepen altijd dat dat heeeeeeel gevaarlijk was! En dan met een vingertje erbij
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:33:56 #221
144006 chacama
Ondernemend!
pi_77374289
OK ventolin. Hetzelfde dus als Maud heeft. Alleen heeft Maud een kleiner voorzetstuk met lieve beertjes erop. Ze gebruikt hem nog maar zelden, want vaak pakt ze de puffer zonder voorzetstuk. Succes in elk geval. Hier heeft het ook even geduurd voordat ze de voorzet accpeteerde.

Beterschap Devin.

Vief, gefeliciteerd!
pi_77375868
Devin ook al ziek, beterschap!

Tazz, ik hoop dat de ventolin gaat werken. Jullie zullen het ook wel zat zijn om telkens bij de dokter te zitten.

Vivi, gefeliciteerd met Dean!
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:06:11 #223
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_77392746
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 09:47 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Moet ze dat voor ze gaat slapen? Want kinderen kunnen daar heel hyperactief van worden
jep, net voor het slapen. Zojuist ging het heel goed het inademen!
Hyperactief valt wel mee, hoewel ik nu wel een hoop kabaal boven nog hoor. Sinds 2 dagen hoeven we er niet meer naast te blijven zitten als ze gaat slapen!!! Anders zijn we een half uur bezig ofzo voordat ze slaapt en nu leest ze zelf een boekje boven...
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:07:54 #224
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_77392840
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:33 schreef chacama het volgende:
OK ventolin. Hetzelfde dus als Maud heeft. Alleen heeft Maud een kleiner voorzetstuk met lieve beertjes erop. Ze gebruikt hem nog maar zelden, want vaak pakt ze de puffer zonder voorzetstuk. Succes in elk geval. Hier heeft het ook even geduurd voordat ze de voorzet accpeteerde.
Het voorzetstuk noemen ze een baby-haler en is voor kindjes van 2 tot 5 (helemaal uitgezocht door arts en apotheek). typisch dat Maud dit dan niet kreeg...
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:10:35 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77392958
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:07 schreef Tazz het volgende:

[..]

Het voorzetstuk noemen ze een baby-haler en is voor kindjes van 2 tot 5 (helemaal uitgezocht door arts en apotheek). typisch dat Maud dit dan niet kreeg...
Oscar heeft exact dezelfde. Hij is 5mnd oud.
Vriendinnetje van mij heeft idd ook een andere kleinere met plaatjes erop.
Maar dat is ook een kindje met structurele long-probleempjes, Maud ook dacht ik. Mss dat daar nog het verschil in zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')