Gelukkig niet. Heb de tube billencreme steeds nog net op tijd terug kunnen pakkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:36 schreef missCMS het volgende:
jullie ook ervaring met de luier inhoud over de muren smeren, of creme over je hele lichaam smeren![]()
???
Lekker bijdehand hoor. Haha!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:06 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Oh ja en toen de arts aan mij vroeg of het slapen oke ging antwoordde Pien
" floor praat veel, hoor, dan kan ik nie slapen niet"
Wel andersomquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:36 schreef missCMS het volgende:
oh zo herkenbaar allemaal hahahaha..
ik heb het idee dat ik wanneer Caithlynn naar de PSZ gaat een uur eerder uit bed kan,
kom op, ff wassen bla bla bla.. nee Eerst ff rustig wakker worden....
wat wil je op je brood.... uh...pindakaas, oh nee doe maar pasta, toch maar kaas, uh...uh....![]()
jullie ook ervaring met de luier inhoud over de muren smeren, of creme over je hele lichaam smeren???
heb van de week nog zo gelachen
Caithlynn was met de oppas in de winkel, vroegen andere mensen of ze even voor mochten, zegt Caithlynn,
dacht dat wij aan de beurt waren hahahahahaha, ben je bijna 3 en dan zulke woorden.....
Ff bijsluiter pakken. Ventolin heet dit. Met een speciale babyinhaler...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:18 schreef chacama het volgende:
Hoop dat de inhaler gaat helpen (salbutamol??) en fijn dat de buisjes goed zaten.
Nee, Oscar had hem (even 2 weekjes rond kerst) en Sasha vond hem machtig interessant. Ipv te zeggen 'jij mag niet' hebben we hem dus ook eventjes laten lurken (met dus doorgeblazen schone lucht zonder puffer) zodat hij het niet raar of eng zou vinden mocht hij er ooit eens een nodig hebben zeg maar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:49 schreef Kersjes het volgende:
Te snel gejuichd, vannacht had hij weer koorts en net ook weer 38.9. Zelf heb ik amper slaap gehad met aan de ene kant een huilende Devin en een drinkende Toby aan de andere kant bij ons in bed en voel ik me zo beroerd, we blijven maar een dagje thuis vandaag...
BE, zijn er tekenen dat Oscar hem ook nodig gaat hebben dan? Ik loop hopeloos achter in het baby-topic
Moet ze dat voor ze gaat slapen? Want kinderen kunnen daar heel hyperactief van wordenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:23 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ff bijsluiter pakken. Ventolin heet dit. Met een speciale babyinhaler...
Ziet er indrukwekkend uit en Mahre is er niet blij mee, maar goed, het "moet"...
[ afbeelding ]
jep, net voor het slapen. Zojuist ging het heel goed het inademen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:47 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Moet ze dat voor ze gaat slapen? Want kinderen kunnen daar heel hyperactief van worden
Het voorzetstuk noemen ze een baby-haler en is voor kindjes van 2 tot 5 (helemaal uitgezocht door arts en apotheek). typisch dat Maud dit dan niet kreeg...quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:33 schreef chacama het volgende:
OK ventolin. Hetzelfde dus als Maud heeft. Alleen heeft Maud een kleiner voorzetstuk met lieve beertjes erop. Ze gebruikt hem nog maar zelden, want vaak pakt ze de puffer zonder voorzetstuk. Succes in elk geval. Hier heeft het ook even geduurd voordat ze de voorzet accpeteerde.
Oscar heeft exact dezelfde. Hij is 5mnd oud.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:07 schreef Tazz het volgende:
[..]
Het voorzetstuk noemen ze een baby-haler en is voor kindjes van 2 tot 5 (helemaal uitgezocht door arts en apotheek). typisch dat Maud dit dan niet kreeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |