Oh ik heb Jen ook uit pure eerste reactie een tik terug gegeven toen ze me voor de zoveelste keer keihard in mn gezicht sloeg (niet in haar gezicht natuurlijk). Dat heeft geholpenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:45 schreef Brighteyes het volgende:
Zo herkenbaar ook.Niet dat jij mag niet, maar dat complete niet luisteren. Jemig wat vermoeiend is dat zeg. Wat voor 'straf' ik ook verzin, het doet hem totaal niets. Op de gang, speelgoed weg, tik op zijn handje (ja, ik doe dat ja, zeker als hij mij in mijn gezicht slaat), in zijn bedje... Het maakt hem echt niks uit.
Er is dus maar 1 ding waar hij wel van onder de indruk is, maar dat is gewoon zielig en dat is in zijn blote billetjes de gang op. Gebeurde gisteren nadat hij bleef schoppen bij het verschonen, heel naar en hard in mijn buik, dus ik was het zat en hup op de gang met alleen dus een bungelend rompertje.Totale paniek! 'gone luier! Sasha 'gone luier!
![]()
Arm ding!
Ik hem snel een schone luier omgedaan en hij helemaal nasnikken 'Sasha kroe-lehen'
Arm ding... dat is nou ook de bedoeling weer niet zeg maar.
Maar men... het bloed onder de nagels vandaan soms hoor.![]()
Maar dan evenzo snel weer zo lief zachtjes aan het zingen terwijl hij aan het spelen is... veeg mij maar weer op dan.![]()
![]()
Oei, dat vind ik ook niet oke. Ik houd helemaal niet van dit soort "machtspelletjes". Ik begrijp natuurlijk wel het idee erachter, maar dat zou mij veel te ver gaan. Ik zou daar zeker wat van zeggen en gewoon vragen of ze haar 2 boterhammen willen geven. Dat is ook gewoon voldoende.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 07:43 schreef Lenaatje het volgende:
Ik zou op een gegeven moment ook dat rietje geven hoor stiemie. maar dan meer omdat ik gewoon wil dat ze drinkt. Nu je het hebt over dat lange blijven zitten omdat ze iets perse niet willen. Wat vinden jullie; Mahre had vorige week op het dagverblijf al 2 boterhammen gegeten en vroeg om een 3e die ze vervolgens dus niet meer wilde. Ik snap dat vervelend is en ze doet het thuis ook. Maar ze hebben haar bijna een uur laten zitten omdat ze wilden dat ze het opat.... Als het nou is als ze niets heeft gegeten maar ze had er al 2 op. Ik vind dat eigenlijk niet kunnen. Wat vinden jullie eigenlijk?
Hier ook... dan eten ze maar niet. Maar... dan ook geen toetje (hier dan). Dat trekt ze soms wel over de streep. En soms willen ze gewoon even geholpen worden, en omdat ik dan zo'n zwakkeling ben doe ik dat dan wel meestal... (hapjes geven, doen alsof het een treintje is etc.) maar het lastige is dat ik dat dan bij 3 meiden moet doen want anders is het niet 'eerlijk' ...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:20 schreef Deepfreeze het volgende:
Dat met eten ook inderdaad. Als Chris met zijn avondeten speelt zetten we het bord aan de kant. Vaak wil hij het dan wel terug en eet een paar happen netjes. Na 2a3 keer zo spelen blijft het bord ook aan de kant. We worden verder niet boos..
Ach.. dat is dan weer zo schattig idd.. Heel herkenbaar overigens die andere dingen die je schrijft. Het is blijkbaar heel normaal peutergedrag.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:45 schreef Brighteyes het volgende:
Maar men... het bloed onder de nagels vandaan soms hoor.![]()
Maar dan evenzo snel weer zo lief zachtjes aan het zingen terwijl hij aan het spelen is... veeg mij maar weer op dan.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |