abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 januari 2010 @ 23:46:52 #251
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77436400
Gedrietig
Dean wat ben je al een vent aan het worden zeg!
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 10:19:42 #252
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_77442594
Gefeliciteerd Vief! Ik zie in de foto ineens heel veel S. terwijl ik Dean altijd zo op jou vind lijken .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 30 januari 2010 @ 10:30:44 #253
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77442720
Trui, wat heb je aan carnavalspakken? Of geld het aanbod alleen voor troel?
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:14:22 #254
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_77444959
Mijn kind zingt de laatste tijd steeds vaker liedjes van teken/kinderfilmpjes mee. En dan precies de goede toon, maar niet alle woorden helemaal goed. (kan ook niet, want ze maakt nog geen hele lange zinnen) En gek genoeg klinkt dat dus net echt alsof ze het helemaal meezingt. Ik moest er zo om lachen de eerste keer dat ze het deed .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_77445121
Mauritz 10 april 2006

Ik haalde hem afgelopen maandag op van het KDV zegt hij : Papa, ik heb vandaag de hele dag Engels gesproken met Valentijn. Ik zeg Oh ja, wat leuk. Waar hebben jullie het over gehad. Zegt de kleine man : Yes, no, let's go en whatever!

Ik zeg whatever??? Hij ja, dat zeg ik als ik het stom vind. haha
  zaterdag 30 januari 2010 @ 13:24:13 #256
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77446789
amaranta (en troel ), we hebben bijvoorbeeld nog een pinguinpak, een hondenpak, een muizenpak (alledrie HEMA, zelfde principe). verder nog een leuk peuter-prinsessenjurkje van artoek. en een prachtig tijgerpak, maar da's wel wat dik. 'willem' kreeg dat toen hij 4 was maar 't was 'm eigenlijk toen al te klein. we hebben trouwens ook nog wel wat piratenkleren die inmiddels echt te klein zijn.

het tijgerpak bestaat uit een pak en een los hoofd-gedeelte:

[ Bericht 11% gewijzigd door trui op 30-01-2010 13:53:24 ]
in de haak.
pi_77450945
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:41 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

B pakt het anders aan vanuit bed. Die pakt me op mijn allergevoeligste punt en krijgt er sniffend uit 'Mama, ik ben gedrietig' (ik leer hem niet dat het verdrietig is, dit klinkt te schattig )
Linde is ook altijd een "klein beetje gedrietig" en ik vind het ook veel te lief klinken om haar te leren dat het verdrietig is
pi_77451579
hier is het "dietig", maar ze is op het moment vooral jengelig. Niet willen slapen en geen raad weten met zichzelf zo moe is ze dan...
Fake it till you make it...
  zondag 31 januari 2010 @ 15:42:26 #259
35189 Troel
scherp en bot
pi_77479412
Trui, ik heb je een PM gestuurd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 31 januari 2010 @ 16:41:28 #260
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77481011
Rust in huize pannekoek, meiden zijn logeren en komen woensdag thuis!
pi_77481110
Lekker KP!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_77481673
KP, heerlijk zeg..
Maar ik zou het geloof ik niet zolang volhouden

Vorig jaar kregen we met carnaval een clowntje mee naar huis. Geen idee wat er dit jaar in de planning staat op het KDV. Niks gehoord over verkleden..
  zondag 31 januari 2010 @ 17:11:10 #263
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77481877
quote:
Op zondag 31 januari 2010 17:04 schreef Deepfreeze het volgende:
KP, heerlijk zeg..
Maar ik zou het geloof ik niet zolang volhouden

Vorig jaar kregen we met carnaval een clowntje mee naar huis. Geen idee wat er dit jaar in de planning staat op het KDV. Niks gehoord over verkleden..
Ik vind dat zo af en toe echt heerlijk.
Morgen uitslapen, sporten, boodschappen doen enzo. Gewoon lekker in mijn uppie.
pi_77504158
Een dagje voor jezelf is ook wel lekker. Maar nog een paar daagjes extra, dan zou ik mijn kereltje wel missen..
Binnenkort gaan papa met Chris naar zijn ouders voor een nacht, misschien 2. Dat wordt dan een studie-weekend. Nog niet echt tijd voor mezelf. Wel lekker uitslapen en mijn eigen tijd indelen.

Chris begint steeds meer te babbelen. We horen steeds vaker zinnen van 3-4 woorden, en gesprekjes beginnen ook beter te gaan. Leuk dat er ook een nieuw soort eigenwijsheid bij komt als hij beter kan praten.
pi_77518938
Gezellig Linde wordt na haar laat uitgevallen middagslaapje wakker en ik krijg er nu al een half uur niet meer uit dan: JIJ MAG NIET!!! Ze ligt dan ook nog in bed want volgens mij is het ook niet helemaal haar planning dat ik haar uit bed ga halen... En wat mij betreft prima. Als ze in zo'n bui is, ligt ze daar prima

Pff ze is zo stout steeds. Gisteren had ze er een gesprekje over met mijn moeder. Die vroeg of ze het leuk vond dat mama steeds zo boos moest worden. Zegt ze doodleuk: "soms wel" Ach ja...
  maandag 1 februari 2010 @ 17:30:34 #266
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77519341
pfff, sterkte Stiemie.
  maandag 1 februari 2010 @ 19:02:32 #267
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77522670
Ohoh, wat een tante zeg
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_77527085
Oh heerlijk KP een paar dagen voor jezelf. Al vind ik het altijd beter klinken als dat het daadwerkelijk is. Na een dag mis ik Mahre al zo ontzettend.

Vanavond was ze ook lekker bezig. Ze wilde niet naar boven en deed of ze me niet hoorde. en als ik het nog een keer zei ging ze huilen. na 3x begon ze nee en om papa te krijssen..... Op de trap dus de buren zullen ook wel gedacht hebben. Aan het einde van het liedje zaten we dus allebei te brullen... Vreselijke fase dit je hoeft maar iets te zeggen en ze gaat huilen.
pi_77527193
Erg he? Vind het soms ook wel moeilijk worden nu om op de momenten dat het wel leuk is, ook zelf enthousiast te blijven. Om dan niet te denken van 'zoek het nu ook maar even uit' Nou ja het is weer even rustig nu. Ze is nu nog even voor het naar bed gaan met mijn vriend aan tafel aan het kleien.

Toppunt van aandachttrekkerij van vandaag: 'Mama ik heb zo'n pijn aan mijn auw en daarvan word ik zo gedrietig' Probeer dan maar eens serieus te blijven kijken als je weet dat er helemaal niks is...

Oh Lenaatje het is dat we geen trap hebben anders zou ik zo denken dat je het over Linde had. Sterkte ermee
pi_77527514
Ohh je slaat de spijker op zijn kop met de leuke momenten.... Het is echt af en toe niet leuk hier hoor. Nou moet ik zeggen dat ik zelf ook niet super in mijn vel zit en dat probeer ik me dan ook steeds te bedenken dat dat meespeelt met hoever ze kan gaan. maara zoals vanavond was ect niet leuk. echt krijsen om niets en dan leuk gaan zitten doen en op het moment dat je zegt en nu gaan we naar boven voor standbeeld met geluid gaan spelen. Nou ja morgen nieuwe dag nieuwe kansen dan maar!
pi_77527586
Is er trouwens nog een sprongetje rond 2,5 jaar? Het lijkt namelijk wel of Linde ineens dingen kan die ze vorige week nog moeilijk vond en ze snapt ook ineens andere dingen.

Ze was logeren bij mijn ouders en ze belde ons en toen kregen we een heel verhaal: "ik was met opa en oma naar krote bibelteek geweest. Opa boekie voorgeleest. En met tram geweest" O ja en elke keer als je niet binnen 2 seconden weer wat zei vroeg ze "mama ben je nog? Ik hoor je niet. Ben je thuis bij Esmee?" Zo leuk door de telefoon.
pi_77527714
Dat is wel heel schattig stiemie.
Wij waren zaterdag in de stad en zo mocht een knuffel voor de baby kopen. Ziet ze een heel leuk schaap liggen dus ze zegt, die voor baby en koe voor mahre. maar wij trapte er dus niet in.
Ga ik haar vanavond bij mijn ouders ophalen had ze haar klaagzang tegen mijn moeder gehouden dat ze de koe niet mocht en alleen schaap voor baby mocht en dat niet meer hoefde. Dat is wel leuk die kleine gesprekjes vind ik.
pi_77529043
quote:
Op maandag 1 februari 2010 17:19 schreef Stiemie het volgende:
JIJ MAG NIET!!!
Herkenbaar. ''JIJ MAG NIETS!!!" "DOE DA NIET!!!" "DA NIET!!!" "IK WIL NIETS!!!" Zucht...
  maandag 1 februari 2010 @ 21:06:51 #274
108648 cattie
lieve moeder
pi_77529074
LAAT ME MET RUST!
pi_77529141
JIJ BENT EEN SEUREVENT!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')