Amber heeft dat al vanaf dat ze 8 maanden is en Tess heeft het nu ook maar mijn kinders zijn er niet hyper van geworden hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:47 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Moet ze dat voor ze gaat slapen? Want kinderen kunnen daar heel hyperactief van worden
We vinden het natuurlijk helemaal vervelend voor Mahre dat ze zo aan het kwakkelen is met haar gezondheid, de huisarts zit schuin tegenover ons, dus dat is niet zo'n moeite...quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:11 schreef appelsap het volgende:
Tazz, ik hoop dat de ventolin gaat werken. Jullie zullen het ook wel zat zijn om telkens bij de dokter te zitten.
Of zou het kunnen dat sommige artsen misschien niet weten dat er ook andere voorzet-stukken zijn?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oscar heeft exact dezelfde. Hij is 5mnd oud.
Vriendinnetje van mij heeft idd ook een andere kleinere met plaatjes erop.
Maar dat is ook een kindje met structurele long-probleempjes, Maud ook dacht ik. Mss dat daar nog het verschil in zit.
Niets speciaals, lekker ons gangetje.quote:
Troel, ik heb ook nog wel wat leuke verkleed dingetjes liggen, die hier niet meer passen..!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:43 schreef Troel het volgende:
Viev, gefeliciteerd!
Ik houd niet van carnaval, maar op de opvang vieren ze het dus wel, de hele week. Dus: 4 dagen verkleed komen of als enige niet verkleed komen. Met wat oude lappen hebben we vandaag een heus Bumba kostuum in elkaar geknutseld (Nouja, ik heb het hartje uitgeknipt, mijn moeder heeft de rest gedaan). Hij heeft het nog niet aan willen doen
B pakt het anders aan vanuit bed. Die pakt me op mijn allergevoeligste punt en krijgt er sniffend uit 'Mama, ik ben gedrietig' (ik leer hem niet dat het verdrietig is, dit klinkt te schattigquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:52 schreef chacama het volgende:hier ook. En ook zoals bij vief. Zit je eindelijk, roept ze. Dus inderdaad met zo'n gevoel van wat nu weer en dan horen: mama... nog kus kroel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |