Wat ik denk dat zou helpen: als individuen, en niet als overheid, ELKAAR meer helpen. Bij opvoeding, in zorg voor elkaar. In lief zijn tegen elkaar en in ingrijpen als er iets gebeurt dat niet door de beugel kan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben van mening dat je pas mag gaan roepen dat je het met de regering niet eens bent als je hebt gestemd. Je hebt niet voor niets stemrecht doe er dan wat mee en verdiep je erin.
Dat het niet lekker loopt in de politiek is duidelijk maar met alleen roepen kom je er niet.
Ik vind die snoepreisjes ook niet goed. En als er een tolk moet komen op school wordt dat wel geregeld. Bij onze apotheek hangt informatie eerst in het Arabisch dan pas in het Nederlands dat vind ik ook niet kunnen. Maar zo gaat het al jaren en dan kan niet in een keer anders dat moet rustig aan. Te beginnen bij de opvoeding.
Wat dacht je dan van een spons?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben niet zo pufferig:) Ik heb ooit eens ergens gelezen dat ze niet zo hygiënisch zijn
.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:20 schreef MissBliss het volgende:
Als je eenmaal aan die jelly's gewend bent werkt het echt heel makkelijk hoor! Ik scheur gewoon een stukje af en prop dat op die puff, beetje wrijven > schuim
Strawberry Santa vind ik zooooo lekkerMaar die is bijna op nu
Tjah zo zal je altijd wel wat blijven houden natuurlijk. Maar het is wel gewoon écht een feit dat er onder allochtonen redelijk wat meer criminaliteit is en er mensen hier in Nederland zijn komen wonen terwijl ze Nederland haten en alles waar wij voor staan liever gister dan vandaag zien verdwijnen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ken anders ook zat juweeltje van mensen die hier geen kans kregen omdat ze niet westers allochtoon waren. Niet omdat er niet voldoende kennis aan boord was. Dat is ook een lekkere opsteker. Het zou fijn zijn als we allemaal, zonder uitzondering, zouden gaan kijken naar wat we aan talent in huis hebben in dit land, en hoe we dat kunnen inzetten om er samen iets heel moois van te maken. En dat geldt zowel voor het zootje dat er nu zit in de politiek alswel voor de rechtse kloothommels (mijn mening, ik haat de laatste echt heel erg).
Ik vind ze persoonlijk hygiënischIer dan een spons...die puffs drogen razendsnel dus bacteriën zijn snel dood...net zoiets als met een vaatdoekje niet vochtig op het aanrecht laten liggenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben niet zo pufferig:) Ik heb ooit eens ergens gelezen dat ze niet zo hygiënisch zijn
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat ik denk dat zou helpen: als individuen, en niet als overheid, ELKAAR meer helpen. Bij opvoeding, in zorg voor elkaar. In lief zijn tegen elkaar en in ingrijpen als er iets gebeurt dat niet door de beugel kan.
En daarin geldt ook: verbeter de wereld en begin bij jezelf.
Ik bala er ook weleens van dat ik er als klein vrouwtje wel tussen spring om vechtenden uit elkaar te houden, maar dat ik in een volle bus bedreigd kan worden terwijl er geen man (alleen maar mannen in die bus) opstaat om me te helpen. En dat is nu zo en dat was al zo toen ik een puber was en door leeftijdsgenoten van het kamp in elkaar gerost werd. Toen heb ik ooit gedacht: dat zal ik een ander nooit laten gebeuren.
Dat eerste sowieso, echt misselijkmakend hoe weinig mensen om elkaar meer geven tegenwoordig en hoeveel de overheid zich het liefste tot vér achter de voordeur met van alles wil bemoeien.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat ik denk dat zou helpen: als individuen, en niet als overheid, ELKAAR meer helpen. Bij opvoeding, in zorg voor elkaar. In lief zijn tegen elkaar en in ingrijpen als er iets gebeurt dat niet door de beugel kan.
En daarin geldt ook: verbeter de wereld en begin bij jezelf.
Ik bala er ook weleens van dat ik er als klein vrouwtje wel tussen spring om vechtenden uit elkaar te houden, maar dat ik in een volle bus bedreigd kan worden terwijl er geen man (alleen maar mannen in die bus) opstaat om me te helpen. En dat is nu zo en dat was al zo toen ik een puber was en door leeftijdsgenoten van het kamp in elkaar gerost werd. Toen heb ik ooit gedacht: dat zal ik een ander nooit laten gebeuren.
Niet lekker?quote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van een spons?Een puff kun je prima uitspoelen en ophangen om uit te druppen en te drogen
[..]
.
Misschien dat ik er nog eentje over heb, had er drie in mijn pakketten gekregen maar vind hem echt niet lekker. Even kijken hoe ik na de verjaardagen ervoor sta.
Ik heb geen puff maar wel een nieuwe (gekregen) spons liggen, morgen ga ik weer een sweetie pie douche nemenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van een spons?Een puff kun je prima uitspoelen en ophangen om uit te druppen en te drogen
[..]
.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:41 schreef Maes het volgende:
Ik ben ideeën aan het opdoen![]()
[ afbeelding ]
We leren het aardig iig.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
Oh en Enfermera, je zei '... maar laten we het gezellig houden in dit topic'. Maar het kan ook reuze gezellig zijn en blijven terwijl het toch over een serieus onderwerp gaat hoorHet is juist de kunst om je mening te geven zonder anderen neer te trappen, dan krijg je ook geen ruzie. Dat laatste heeft Wilders niet helemaal onder de knie, maar wij toch wel?
Daarom typte ik ook opvoeding. Jammer genoeg moeten vaak beide ouders blijven werken en dat is niet voor alle kinderen goed. Daarbij is het wenselijk dat autochtonen ouders allochtonen ouders in hun waarde laten en andersom. Leer van elkaars cultuur daar word je veel rijker van.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
En dan aan de andere kant de politie die wél hard optreedt als dat nodig is. Van welke afkomst de dader ook is, als het tuig is, dan flink straffen. De politie van tegenwoordig dwingt totaal geen respect meer af en ik denk dat het, als we het dan toch over respect hebben, op dat vlak echt bijna overal mis gaat.
Leerlingen hebben geen respect meer voor de leraren, meer en meer kinderen hebben geen respect meer voor hun ouders en voor ouderen.
Ik bedoelde dus dat ik een spons veeeeeel onhgiënischer vind dan een puff. Ik zou echt even gaan sjoppen binnenkort.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:48 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb geen puff maar wel een nieuwe (gekregen) spons liggen, morgen ga ik weer een sweetie pie douche nemen
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:
Nog tien minuten en ik ga naar huuuuiiiiissss!
Ik lees net dat er puffs zijn die je prima kunt wassen in de wasmachien, die ga ik kopen. En morgen eenmalig met de nieuwe spons proberen. Alles beter dan achter mijn sweetie pie aan glibberenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat ik een spons veeeeeel onhgiënischer vind dan een puff. Ik zou echt even gaan sjoppen binnenkort.
Druk er eens eentje via een USB poort deze kant opquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:50 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb hier trouwens asociaal lekkere bonbons liggen.
Van Royal Canin.Lang leve het Redcat kerstpakket.
![]()
*HAP!*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |