mogguh!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:05 schreef Sgele het volgende:
* Sgele heeft toch helemaal geen zin meer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Ja goed manquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
Toch fijn als lynda elke keer de topics kan openen
[..]
mogguh!Met alle liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijna ontslagenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja goed manBijna ontslagen
![]()
En hoe is alles daar? Alweer terug?
*BOKS*quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:11 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Sjo, Sgele en Bellert er ook nog gezellig bij!
Hoest met beide?
Jeweetsch, kapot moeilijk!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bijna ontslagenDat doe je lekker!
Alles flex hier! Zit nog wel even hier denk ik heur
Hosselen bij het levenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:11 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Sjo, Sgele en Bellert er ook nog gezellig bij!
Hoest met beide?
Nice!quote:
M'n werk is hier nog lang niet gedaanquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jeweetsch, kapot moeilijk!!
En even? Vertel! PM kan ook
Ik heb ook geen zin meerquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:17 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Nice!
Hier ook man, maar ik heb geen zin meer... ik moet nog 3 vrije dagen vol zien te maken
Ik ben uit van hier!
Wat is er?quote:
LIEKOMGWTFBBQ!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
M'n werk is hier nog lang niet gedaan![]()
Nog geen zicht op wanneer ik precies terug kom
raar kijknede manquote:
Good for youquote:
Wat zeg je? Wil je gespanked worden?quote:
kan het ook een keertje zonder spank onzin ???quote:
als je het maar voorzichtig doetquote:
*doet voorzichtig spanken*quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je het maar voorzichtig doet
kan het ook een keertje zonder gelul over werk?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan het ook een keertje zonder spank onzin ???
Godsammequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:34 schreef Crazy-M het volgende:
Godver zo doe ik dat.
BAM alle drivers op de laptop.
Ik lat men de pis nie lauw maoke !!!!
Gekke dell laptop dacht ff dat ik die drivers niet kon installeren
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
LIEKOMGWTFBBQ!!
En? Heb je al zo'n Stalin Wodka aangeduwd? Of wat?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:34 schreef Crazy-M het volgende:
Godver zo doe ik dat.
BAM alle drivers op de laptop.
Ik lat men de pis nie lauw maoke !!!!
Gekke dell laptop dacht ff dat ik die drivers niet kon installeren
Jonguuuh, wel je hossel skillz intact houden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Nee nog niet
![]()
Stalin Wodka ook echt haha
Mwhehe naast Sm0kez z'n ma is er niemandquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jonguuuh, wel je hossel skillz intact houden.
Of heb je hier in NL nog iemand, behalve Smokez zijn moeder dan
ehm over algemeen wordt hier over van alles gelultquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:36 schreef NBT het volgende:
[..]
kan het ook een keertje zonder gelul over werk?
Dat mens vreet je op... letterlijk!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mwhehe naast Sm0kez z'n ma is er niemand![]()
Heb m'n handen vol aan dat mens![]()
![]()
http://www.fasco-csc.com/index_e.phpquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:45 schreef brantje het volgende:
Pfft, iemand die een leuke game site heeft ofzo?
Verveel me echt de tyfus.
Als in flash games? www.spele.nlquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:45 schreef brantje het volgende:
Pfft, iemand die een leuke game site heeft ofzo?
Verveel me echt de tyfus.
SGELE !!!quote:
EM! Ja goed hoorquote:
Epischquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als in flash games? www.spele.nl
Edit
www.learntohosselin5steps.com
Ja hoor, het is hier nu rond de 11 gradenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
is de temperatuur nog een beetje bij je uit te houden Sgele ?
om eerlijk te zijn lul ik nooit over mn werk hier. tis toch niet iets wat een van jullie zou begrijpen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm over algemeen wordt hier over van alles gelult
over werk is normaal in een geen reet te doen op je WERK topic
Ik ben ook gewoon totaal vergeten wat voor werk jij deedquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn lul ik nooit over mn werk hier. tis toch niet iets wat een van jullie zou begrijpen.![]()
oh behalve dan van "Ik heb geen zin meer"
WTF 11 graden. tis hier rond -4, heb niets te klagen hoor, mag van mij nog wel 3 maanden vriezen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja hoor, het is hier nu rond de 11 gradenHet weer is hier nog belachelijker dan ik in NL gewend was.
Zo vriest het 10 graden, zo kan je zonder jas naar buiten
Alles goed met WL ?
kijk dat bedoel ikquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon totaal vergeten wat voor werk jij deed
quote:
das stimmtquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn lul ik nooit over mn werk hier. tis toch niet iets wat een van jullie zou begrijpen.![]()
ach als je ziet in wat voor context "spanken" geplaatst wordt, zou je dat ook over iemand zn moeder kunnen zeggen, of ik heb geen zin meer. mij maakt het iig geen reet uit hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:56 schreef Crazy-M het volgende:
maar begrijp me goed hoor: niet moeite met meerdere onderwerpen, maar aantal dagen achter elkaar het zelfde dan raakt de gespreksstof nog al op
Jeweetschquote:
Je kan beter over je werk lullen dan over je lul ... ach laat ook maarquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat mij opviel was dat bij "spanken" een paar reageren en daarna niet meer, bij onderwerpen als moeder of geen zin meer, daar blijft iedereen dan of over doorgaan of gelijk verandering van odnerwerp.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach als je ziet in wat voor context "spanken" geplaatst wordt, zou je dat ook over iemand zn moeder kunnen zeggen, of ik heb geen zin meer. mij maakt het iig geen reet uit hoor.
Doe maar niet neequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je kan beter over je werk lullen dan over je lul ... ach laat ook maar
dan het werk over je lulquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
haha , nou mooiquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
wie nog welquote:
vergeet je niet af te vegen ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wie nog wel
ben weer op een dump aan het wachten
Doe ik nooooooitquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vergeet je niet af te vegen ?
In breda was grote stroomstoring vanmiddagquote:
bwhehehe dat zal ze leren!quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
In breda was grote stroomstoring vanmiddag
Laat dan godver ook je tieten eens zien!quote:
kut breda !!!quote:
k ook nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:52 schreef Sgele het volgende:
Sorry.. ik heb gewoon totaal geen zin meer
nou nou....quote:
quote:
Tetten?!? WOAR?!?!!!?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Laat dan godver ook je tieten eens zien!
Godver, ik klikte ook nogquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als in flash games? www.spele.nl
Edit
www.learntohosselin5steps.com
Dwaasquote:
Meuningquote:
* Crazy-M jat een biertje,quote:
wat heb je nu weer gedaan ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 07:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dwaas![]()
Godver... ik ben gaar en nog steeds zo stoned als een garnaal
morge heerquote:
Joint + popper + Fifa = Mijn hoofd! Wat doe je?!?quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat heb je nu weer gedaan ?
poppers ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Joint + popper + Fifa = Mijn hoofd! Wat doe je?!?
Niet helemaal gezond...quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zit in een klein flesje, moet je aan snuiven. Een paar seconden voel je niets en dan is het net alsof je in een wasmachine zitquote:
ja das voor homo,s. voor de sex zeg maar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zit in een klein flesje, moet je aan snuiven. Een paar seconden voel je niets en dan is het net alsof je in een wasmachine zit
Kloptquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja das voor homo,s. voor de sex zeg maar.
ik ken een paar gasten die hebben aardig wat van dat spul op vroeger hehe
mja , ik hou het wel liever bij een jointje hehequote:Op donderdag 14 januari 2010 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
KloptMaar zo gewoon is het fun
Fokkin'hell.... wij zwalkten alle kanten opquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja , ik hou het wel liever bij een jointje hehemaar fifa lukte niet meer zeker ?
geen koffie of thee ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:46 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gebruikt gewoon niks van drugs
Je hoofd ja...quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Morgen!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je hoofd ja...![]()
![]()
Ben ik weer nét op tijd wakker om dit nog te kunnen lezen
Mogguh allemaal
hahahahha, mooi manquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fokkin'hell.... wij zwalkten alle kanten op
morguuh Smokezquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je hoofd ja...![]()
![]()
Ben ik weer nét op tijd wakker om dit nog te kunnen lezen
Mogguh allemaal
Haha nee.. ben nog iets te slaperig om daar wat moois van te makenquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:49 schreef tripack het volgende:
[..]
morguuh Smokez![]()
* tripack wacht op verdere uitspraken van Smokez
Smorgens 1 bak koffie met veel suiker. en savodns thee.quote:
Dan wordt een spel zoveel leukerquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahahha, mooi mandat heb ik zowieso als ik te stoned ben, meestal gaan we race spellen doen, en dan overal tegenaan knallen
Theoretisch gezien wel natuurlijk.... evenals sigaretten en bierquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Smorgens 1 bak koffie met veel suiker. en savodns thee.
Voor rest energy drank
Maar is geen drugs
Dat vinden ze in café Cockring ook jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan wordt een spel zoveel leuker![]()
jah ok als je zo gaat kijken welquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Theoretisch gezien wel natuurlijk.... evenals sigaretten en bier
whahahaquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat vinden ze in café Cockring ook ja
koffie is drugs hoor. zelfde als sigaretten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Smorgens 1 bak koffie met veel suiker. en savodns thee.
Voor rest energy drank
Maar is geen drugs
jezus hahahaquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat vinden ze in café Cockring ook ja
Mja zie reactie al beller en mijn reactie eropquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
koffie is drugs hoor. zelfde als sigaretten.
blijkbaar zit je in fase 1, de ontkenning
mja jullie gaan weer iets te snel voor mijquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja zie reactie al beller en mijn reactie erop
Nederland is ook 1 of de grootste importhaven... en daar wordt de invoer belastingen voor europa betaald en nederland sluist dat alleen door...quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ers_EU___.html?p=1,1![]()
Bizar gewoonquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ers_EU___.html?p=1,1![]()
En met zo'n natte krant als een Balkenende gaat het ons land ook niet veel beter afquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
jammer dat wij zon bang volk zijn, en niet in opstand komen
ik zeg naar den haag met zn allen
[ afbeelding ]
nee idd spiezen die gekquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En met zo'n natte krant als een Balkenende gaat het ons land ook niet veel beter af
Jij?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
Trouwens ik wil:
BIER EN TIETEN.
en Taart.
Want er is iemand jarig![]()
nopequote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
Trouwens ik wil:
BIER EN TIETEN.
en Taart.
Want er is iemand jarig![]()
Da kloptquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:16 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah onze eigen en enigste AZ Fan
![]()
![]()
![]()
we hebben een L
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
we hebben een Y
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
we hebben een N
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
we hebben een D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
we hebben een A
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lynda is jarig
![]()
![]()
Dat moet ook haar hyves naam wordenquote:
Was je alquote:
Whehequote:
ach wat maakt het uitquote:
Keep dreamingquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wou dat ik nog 24 was
Whehequote:
en die combi in 1 voor extra puntenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe
Maar nu... taart en tetten!!
Taart over de tettenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:57 schreef tripack het volgende:
[..]
en die combi in 1 voor extra punten
of een tettentaartquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:01 schreef tripack het volgende:
[..]
of een tettentaartWhehe geniaal om zoiets te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
en dan iemand in de buurt hebben die je gezicht midden in de taart perstquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe geniaal om zoiets te krijgen
Dan weet je toch niet meer wat je moet zeggenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:10 schreef tripack het volgende:
[..]
en dan iemand in de buurt hebben die je gezicht midden in de taart perst
zeggen ? je moet likken als lassiequote:Op donderdag 14 januari 2010 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan weet je toch niet meer wat je moet zeggen
Likkende lassiequote:Op donderdag 14 januari 2010 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeggen ? je moet likken als lassie
is eigelijk een Pleonasmequote:
Krijg de griebus!quote:
GRIBUSquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Krijg de griebus!
Over 3 uur weekend
Die kerel wenst me gewoon een armoedige buurt toequote:Op donderdag 14 januari 2010 11:47 schreef tripack het volgende:
[..]
GRIBUS
-krottenbuurt -krottenwijk -ontuchthuis -gevangenis -armzalig woonoord -armoedige buurt -achterbuurt
das trouwens wel schandalig.... om 3 uur op donderdag al weekend hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Krijg de griebus!
Over 3 uur weekend
ondanks dat ik die wel zag aankomen, moest ik toch hard lachenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die kerel wenst me gewoon een armoedige buurt toe
Kan je een beetje hosselen daarquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die kerel wenst me gewoon een armoedige buurt toe
Gast, ik ga toch niet in een armoedige buurt lopen hosselenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan je een beetje hosselen daar
okeequote:Op donderdag 14 januari 2010 13:26 schreef lynda het volgende:
Nou ga maar weer verder posten allemaal
Topickillerquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:39 schreef tripack het volgende:
[..]
okee![]()
en hele lading
[ afbeelding ]
nja ik kwam nog met een hele lading post op te proppenquote:
gecondoleerd. ik neem aan dat er nu wel gelijk vandoor gaatquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:04 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, het ging al niet zo best met m'n oma, maar ze heeft net haar laatste adem uitgeblazen, Leuk om zo gebeld te worden
sterkte manquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:04 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, het ging al niet zo best met m'n oma, maar ze heeft net haar laatste adem uitgeblazen, Leuk om zo gebeld te worden
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:49 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh allemaal , tis weer donderdag![]()
![]()
![]()
* Crazy-M snapt ook nietquote:
het is edit firdayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |