echtquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:48 schreef XDo het volgende:
Het was wel aardig. Vond John niet enorm geïnspireerd overkomen en zijn optreden leek min of meer op de automatische piloot te gebeuren. Desondanks leuke avond gehad!
hij zei dat niet eens joh... giel zei: almost 30,000 copies, en tegelijekrtijd zei john "look at that, sold 25,000 copies"quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een arrogante plofkop.
Nadat ie de gouden plaat krijgt overhandigd: 'It's only 25.000 copies' en dan die verveelde kop erbij.
Doe dan alsof je enthousiast bent.
Bespeur ik hier wat jaloezie?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:02 schreef BoerBert het volgende:
Hmm, ik was er niet bij, maar die setlist lijkt me niet zo bijzonder eigenlijkHoop dat ie er nog wat aan veranderd voor 2 juni
Jaloers was ik sowieso, maar ik heb gewoon meer met nummers als Slow Dancing en Assassin, dan Free Fallin', Why Georgia en Half of my Heartquote:
Voor me viel een meisje flauw, hoorde je daar bij?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:43 schreef LeNick het volgende:
Meest kut dag van m'n leven gehad! En hier had ik dan zó lang naar uitgekeken!![]()
morgen meer.
Het tweede gedeelte van de setlist was minder. Maar het valt je nu ook echt pas op hoeveel goede nummers hij heeft. En van vier albums kan je niet alle favorieten spelen....quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:08 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Nee, ben het er wel mee eens.
We leggen de lat hoog
Had ook op Slowdancing en Edge of Desire gehoopt,' t liefst had ik al mijn favo nummers gehoordquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:14 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Jaloers was ik sowieso, maar ik heb gewoon meer met nummers als Slow Dancing en Assassin, dan Free Fallin', Why Georgia en Half of my HeartNiet dat hij dat ooit gaat veranderen, want hij heeft nou eenmaal veel fans die dat wel willen horen, maar ik vind het wel jammer
Zag ik ook ja. Weet niet precies waarom dat was. Eerder werd ook al een enorm lange vent uit het publiek gehaald. Iets van meegekregen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:24 schreef K-Girly het volgende:
Zag indd ook dat een meisje flauwviel n paar minuten voordat het begon...pff f*ck daar ben je dan letterlijk ziek van
Nee dat heb ik niet gezien, stond links redelijk vooraan..en dat terwijl we er pas om 19uur warenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:43 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Zag ik ook ja. Weet niet precies waarom dat was. Eerder werd ook al een enorm lange vent uit het publiek gehaald. Iets van meegekregen?
Yes, ga naar Londen zondag en dan dinsdag weer terug. Hopelijk wordt het net zo'n goede show als gisteravondquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:55 schreef K-Girly het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet gezien, stond links redelijk vooraan..en dat terwijl we er pas om 19uur waren![]()
Nog mensen die na de UK gaan de aankomende dagen?
De eerste keer dat het publiek dat uit zichzelf ging doen was hij wel echt verrastquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:05 schreef super-gabber het volgende:
hahah, ik stond aan de linkerkant bij de bar, en ik en nog 3 gasten begonnen de hele tijd met dat Who-o-o-ooooooo-oh!, was zo vet toen daarna die heel zaal ook volgde en John nog een keertje terug kwam:D
dat was leuk jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:05 schreef super-gabber het volgende:
hahah, ik stond aan de linkerkant bij de bar, en ik en nog 3 gasten begonnen de hele tijd met dat Who-o-o-ooooooo-oh!, was zo vet toen daarna die heel zaal ook volgde en John nog een keertje terug kwam:D
Stond je waarschijnlijk in de buurt van mijquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:55 schreef K-Girly het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet gezien, stond links redelijk vooraan..en dat terwijl we er pas om 19uur waren![]()
Nog mensen die na de UK gaan de aankomende dagen?
Das wel heel kick, Hoop voor je dat ie indd weer zo'n goede show weggeeft ,al vraag ik me toch af of het publiek in de UK ook zo meegaand is?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:13 schreef Numbie het volgende:
[..]
Yes, ga naar Londen zondag en dan dinsdag weer terug. Hopelijk wordt het net zo'n goede show als gisteravond
Who knows!? Was jij toevallig die jongen die ineens heel hard riep " IIII LLOOOVVEEEE YYOOOUU JOHN? Haha moest lachen..quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:15 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Stond je waarschijnlijk in de buurt van mijWij waren er rond half zeven al, maar niet in de rij tot een uur of 18:45.
Nee, die stond nog een stuk achter me. Zat er nog over te denken iets te roepen, maar als kerel "I love you John" roepen is toch een beetje gay. Vlak daarna reageerde hij wel trouwens, maar volgens mij eerder op de vrouwen uit het publiek die hetzelfde riepen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:27 schreef K-Girly het volgende:
[..]
Who knows!? Was jij toevallig die jongen die ineens heel hard riep " IIII LLOOOVVEEEE YYOOOUU JOHN? Haha moest lachen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |