Veel persoonlijke vetes. Ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:42 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik begrijp niet waarom iedereen zo kotst op Paula. Ik vind haar wel aardig. En de fok moderatie is soms toch gewoon kut
Ik kots nergens op Paula heur, ik ben ietwat euhm, verbaasd dat je je anno 2010 nog zo bloot geeft op internetquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:42 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik begrijp niet waarom iedereen zo kotst op Paula. Ik vind haar wel aardig. En de fok moderatie is soms toch gewoon kut
Ahh, ze wilde geen kontje geven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Veel persoonlijke vetes. Ik snap het ook niet.
Ik had het ook niet over jou schatquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kots nergens op Paula heur, ik ben ietwat euhm, verbaasd dat je je anno 2010 nog zo bloot geeft op internet
Komt daar plastische chirurgie bij kijken dan..?quote:
Psies, ze wordt niet gebashtquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef Ladylike het volgende:
Ik kots op niemand ben alleen nieuwsgierig
Grote kans, iig bij sommige wel jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ahh, ze wilde geen kontje geven.
Nee, omdat iedereen op FOK niks pikt als het van een mod komt, maar ondertussen wel alles zelf belachelijk maken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ahh, ze wilde geen kontje geven.
Zo vrouwelijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef Ladylike het volgende:
Ik kots op niemand ben alleen nieuwsgierig
paar ingrepen hier en daarquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Komt daar plastische chirurgie bij kijken dan..?
Dus dat!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, omdat iedereen op FOK niks pikt als het van een mod komt, maar ondertussen wel alles zelf belachelijk maken.
Daarbij is de helft van de StageSC mensen emotionele diarree soms
quote:
sommige mensen zijn naiefquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kots nergens op Paula heur, ik ben ietwat euhm, verbaasd dat je je anno 2010 nog zo bloot geeft op internet
How wrong can you bequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sommige mensen zijn naief
ik was dat ook
dacht dat hier serieuze mensen zaten
Op fok!?!?! Ach meid toch....quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sommige mensen zijn naief
ik was dat ook
al postend leert menquote:
ik was zoooo naiefquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Op fok!?!?! Ach meid toch....
Alleen mensen die serieus genomen worden, blijkt maar weer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef Ladylike het volgende:
Sta je ook in KPD?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
al postend leert men
[..]
ik was zoooo naief
whehehehe nee, ik heb geleerdquote:
Fixedquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Alleen mensen die nog meer serieus genomen worden, blijkt maar weer.
genomen wordt je niet alleen op fokquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Alleen mensen die serieus genomen worden, blijkt maar weer.
S&G?quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Alleen mensen die serieus genomen worden, blijkt maar weer.
Don't give me that shit..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |