maar als je iemand volgt, dan mag je ze toch wel lezen?quote:
waaruit red?? iemand zet op twitter iets over fok en meteen is het een semi rel sjezus manquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zou haar dolgraag in dit topic zien. Ben benieuwd hoe ze zichzelf hieruit red..
Het woord van 2010, nu alquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar als je iemand volgt, dan mag je ze toch wel lezen?kan iemand je eigenlijk ook ' ontvolgen' ?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar als je iemand volgt, dan mag je ze toch wel lezen?kan iemand je eigenlijk ook ' ontvolgen' ?
Ja en..? Dat staat er eigenlijk nog buiten. Dit is gewoon ff leedvermaak. I didnt start this.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij weet ook dondersgoed wat de hele voorgeschiedenis is tussen jou en Paula, doe nou eens niet zo verschrikkelijk schijnheilig man
Ja nou dan, dan moge het toch wel duidelijk zijn dat ik je een janksmoel vindt daarom. Waarom nog om uitleg vragen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja en..? Dat staat er eigenlijk nog buiten. Dit is gewoon ff leedvermaak. I didnt start this.
Ze heeft iedereen van FOK ontvolgt volgens mij. Ik zie d'r tweets ook niet meer nuquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Die kan niet zonder de aandacht...quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
!
nog even en ze verdwijnt van teh interwebz... best moeilijk trouwens, om al je sporen enzo te wissen... al dan niet onmogelijk
Rofl!quote:Pas op! Of ik ontvolg je op twitter!!!!!!!!!!!
Signature van MoBlo..quote:
Nou... wat zij achtergelaten heeft verdwijnt niet zo gauw meerquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
!
nog even en ze verdwijnt van teh interwebz... best moeilijk trouwens, om al je sporen enzo te wissen... al dan niet onmogelijk
http://suicidemachine.org/quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:38 schreef motorbloempje het volgende:!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou... wat zij achtergelaten heeft verdwijnt niet zo gauw meer
Ze kan altijd nog een andere naam nemen en haar lichaam plastisch laten verbouwen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou... wat zij achtergelaten heeft verdwijnt niet zo gauw meer
van vrouw naar man bijvoorbeeldquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze kan altijd nog een andere naam nemen en haar lichaam plastisch laten verbouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |