Eh ... met een ring?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe wil je in 1 nacht iemand ontsingelen? Seks = relatie?
Weet jij misschien hoe ik de tijd tussen bellen en op voicemail springen kan vergroten? Hij springt bij mij echt HEEL snel op voicemail. Op de telefoon lukt 't niet, en bij de vopicemail opties zelf staat ie ook nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan bij de meeste wel. MEnsen in een groep zetten en alleen bereikbaar zijn voor die groep. Rest op voicemail.
Klinkt goed idd. Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hard op weg naar de anderhalf jaar onsingle. En op huizenjacht
. Met interessante klus die nog zeker een jaar gaat duren. Life is good
.
Je kan nummers blocken, maar om al die nummers langs te gaan vind ik onhandig. Misschien zoals stbaby zegt eens in groepen zetten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een soort block en deblock zoals op msn
Ziu er dan niet al lang zijn dan?
Dat kan al jaren, daar ga ik echter niet voor betalen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:15 schreef kitao het volgende:
[..]
dat kan tegenwoordig meen ik ; zijn er namelijk niet mobiels met een dubbele sim ?
Opschepper?quote:
Moet ik haar linux gaan uitleggen zeker.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Linux installeren en dichttimmeren.
Doet een cockring dat?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:17 schreef mahlah het volgende:
[..]
Eh ... met een ring?
Elke vorm van communicatie met iemand creeert al een relatie... seks bevestigt die alleen maar en een ring nog meer.
Tot Microsoft zijn beveiliging vanaf de grond opnieuw opbouwt geloof ik heilig in de passeerbaarheid ervan. Alhoewel ze godzijdank UAC wel naar iets hebben gepatched wat niet bedoelt lijkt om onschuldige users te terroriseren met onbegrijpelijke popups.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:17 schreef HeatWave het volgende:
Adminrechten weghalen scheelt al bakken hoor.
Je vraagt iemand 's nachts ten huwelijk? Hoe romantisch is dat! Onder de sterrenhemel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:17 schreef mahlah het volgende:
[..]
Eh ... met een ring?
Elke vorm van communicatie met iemand creeert al een relatie... seks bevestigt die alleen maar en een ring nog meer.
Nee. Alsof ze Windows nu snaptquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:19 schreef Bengeltje het volgende:
Moet ik haar linux gaan uitleggen zeker.
Idemquote:Alles ziet er dan anders uit en snapt ze het niet meer.
Daarom is het dus makkelijker om die dingen te verwijderen als ik daar ben en het verder maar zo te laten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Alsof ze Windows nu snapt.
[..]
Idem.
If you want it then you should've put a ring on it!quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:17 schreef mahlah het volgende:
[..]
Eh ... met een ring?
Daar heb ik geen beurs voor nodigquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo'n dirty mind! Je bent al in beurs-mood?
Ik vind deze leukerquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
If you want it then you should've put a ring on it!
Haha i know. Het had ook een opmerking wel van mij kunnen zijn.quote:
Nope.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Venco daar niet van schrok..
Gelukkigquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope.Het kwam alleen onverwachts.
Ik ben geen IT'er, maar echt niet dom met PCs. Ik weet wel wat van regedits, wat er hoort te draaien in een taskmanager en wat niet en wat je wel en niet moet installeren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:22 schreef kitao het volgende:
waarom zou het altijd iedereen z'n eigen schuld moeten zijn als een pc crasht ?
er zijn situaties waar hele websites van professionele organisaties worden platgegooid door virussen , laten de IT's daar iets aan doen maar dat lukt ook niet altijd blijkbaar.
neem als voorbeeld het onbereikbaar zijn van je digitale bank , hoeveel problemen en schade is daar wel niet door ontstaan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |