Mooi!quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was al lang duidelijk. Vandaar de![]()
stwommwerd
G.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja goed hoorDruk met werk undso. Leeft het nog een beetje in Enschede?
Dat komt, zoals Cue zegt, door alle 'handige' opties die je erbij kunt installeren en als je die niet deselecteert, dan krijg je dat ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:01 schreef kitao het volgende:
ik ben geneigd om je gelijk te geven , ik had eens bezoek en die persoon installeerde ook ineens MSN als startpagina op mijn laptop en mijn computer is nooit meer de oude geworden en zelfs helemaal gecrasht zodat een thuismonteur de boel moest gaan repareren met herstelstickies e.d.
nu kan ik niet glashard aantonen dat t door MSN komt , maar ik weet t vrijwel zeker.
Ja hoor, ben nog niet dood verklaardquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja goed hoorDruk met werk undso. Leeft het nog een beetje in Enschede?
Precies, nimmer NOOIT niet voor Normal Installation kiezen. Custom Installation is your friendquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat komt, zoals Cue zegt, door alle 'handige' opties die je erbij kunt installeren en als je die niet deselecteert, dan krijg je dat ja.
Zou het?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij was het overgrote deel van de mannelijke meelezers ook wel gecharmeerd van jouw duidelijkheid hoor.
Dat is mijn zus, schatje.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb je wel eens (uh vaak) anders horen praten
minder aanhoeren ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met knuffelmeisje gisternacht, na ruige seks (waarbij de bovenburen liepen te bonken naar ons) TV OP bed gekeken. Geweldig, een 37 cm tvtje wat ik nog had maar niet gebruikte (in de huiskamer heb ik mijn mooie 40" ) en de DVDspeler. En lekker Layer Cake kijken (eerder op de avond hadden we Lock Stock al gekeken).
Heb vanochtend een briefje voorzien van een setje oordopjes! bij de bovenburen die reageerden op de deur geplakt met:
Gesternnacht haben Sie das Geniessen angehoert. Bitte, geniesst ihr wie uns. Alter ist egal, nur das Geniessen ist wichtig. Liebe Gruesse, Torero und Knuffelmeisje
![]()
Es kijken wat ze daarop te zeggen hebben.
Ach, zodra ik dingen zie als "thuismonteur" dan weet ik al hoe laat het is, overal zonder te lezen op klikken, en als ie het niet meer doet het melden met "hij gaf een foutmelding, ik weet niet welke, die heb ik weggeklikt"quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat komt, zoals Cue zegt, door alle 'handige' opties die je erbij kunt installeren en als je die niet deselecteert, dan krijg je dat ja.
Hans Teeuwen? Moet ik daarmee?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hans Teeuwen
al was dat stukkie wel oke
Als hij weer eens lui is bvquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:05 schreef vencodark het volgende:
Dat is mijn zus, schatje.![]()
Sinds wanneer heb ik problemen met mijn broertje?
Tuurlijk. Ik zeg het.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:05 schreef vencodark het volgende:
Zou het?
Haha, ja maar ik mopper nu ook over mijn pa dat ie thuiszit en beetje aanstelt met verkoudheidje.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niks schat.. niks .. niet jouw type, daarbij .. te oud
Dat weet ik verder ook wel, maar vond het wel even grappigquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, ja maar ik mopper nu ook over mijn pa dat ie thuiszit en beetje aanstelt met verkoudheidje.
Ben gek op mijn broertje, het is alleen een luie donder.
ok , het staat er nog op hoor ,ik heb er zelf zelfs een account en t is geen startpagina meer want ik gebruik t toch nooit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:03 schreef Cue_ het volgende:
Als je msn installeert moet je gewoon niet zomaar ja en amen klikken.. maar even opletten welke opties je aanklikt. Doe je dat, dan is er niks aan de hand en gebeurd er niks met je startpagina etc etc.
En daarom reken ik sinds 2 jaar 50 euro per uur om problemen te fixen bij vrienden/familie/vage kennissen. Al 2 jaar niks hoeven te fixenquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, zodra ik dingen zie als "thuismonteur" dan weet ik al hoe laat het is, overal zonder te lezen op klikken, en als ie het niet meer doet het melden met "hij gaf een foutmelding, ik weet niet welke, die heb ik weggeklikt".
Haha okquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat weet ik verder ook wel, maar vond het wel even grappig
Ik kijk 't ook bijna nooit, vandaar de 6,- kpn digitenne met beperkte kanalen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan niet voor anderen spreek, maar ik heb bijvoorbeeld bewust geen tv-aansluiting. Puur omdat het me geen zak interesseert wat er op die bak is.
Dat laatste vind ik wel de grootste kolder als argument, want een gsm wil helemaal niet zeggen dat je overal bereikbaar moet zijn. Er zit een uitknop op namelijkquote:Kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die gewoon de behoefte niet hebben altijd en overal bereikbaar te zijn.
Zolang je maar niet over mij moppertquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha okIk mopper wel vaker over mensen die ik daarnaast ook wel tof vind hoor.
Dat hoort er allemaal beetje bij.
Ik doe het alleen nog voor familie en evt vriendinnetje oidquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daarom reken ik sinds 2 jaar 50 euro per uur om problemen te fixen bij vrienden/familie/vage kennissen. Al 2 jaar niks hoeven te fixen
het is dezelfde persoon.........quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:03 schreef Litpho het volgende:
Wat héb jij met bezoek wat aan je computer loopt te frutten?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |