abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76753314
Hoi,
Vanaf Mei 2009 ga ik met mijn broer een rondreis maken door Australië . Wij zitten te denken om in Brisbane te starten, naar Cairns te vliegen en Great Barrier Reef te bezoeken. Daarna door naar Alice Springs en trein naar Adelaide. Auto huren, Great Ocean Road, Melbourne, Blue Mountains en uiteindelijk vanuit Sydney terug te vliegen via Hong Kong.
De hele reis denken wij in 5 wkn te kunnen doen. Is dit slim? Wie hier op het forum heeft al eerder zo een reis gemaakt, en weten jullie goede websites waar wij reisverhalen en ervaringen kunnen vinden?
Groetjes, Marieke
M. kabeljouw
pi_76754398
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:28 schreef mariekebakkeljauw het volgende:
Hoi,
Vanaf Mei 2009
Oei, dat word lastig.

Hoop dat je de tijdmachine al ingesteld hebt.
  Moderator woensdag 13 januari 2010 @ 11:01:21 #3
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_76754508
quote:
Hoi,
Vanaf Mei 2009 ga ik met mijn broer een rondreis maken door Australië . Wij zitten te denken om in Brisbane te starten, naar Cairns te vliegen en Great Barrier Reef te bezoeken. Daarna door naar Alice Springs en trein naar Adelaide. Auto huren, Great Ocean Road, Melbourne, Blue Mountains en uiteindelijk vanuit Sydney terug te vliegen via Hong Kong.
De hele reis denken wij in 5 wkn te kunnen doen. Is dit slim? Wie hier op het forum heeft al eerder zo een reis gemaakt, en weten jullie goede websites waar wij reisverhalen en ervaringen kunnen vinden?
Groetjes, Marieke
Om je 2 laatste vragen te beantwoorden kunnen we volstaan met één link: Australië Deel 14

Met vriendelijke groet,

UIO_AMS
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_76757376
quote:
Hoi,
Groetjes, Marieke
oke nu weer back to the future
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, schiet en neuk een ander niet.
pi_76956031
Aargh, ik bedoel natuurlijk 2010.
Zit nog zo met '09 in m'n hoofd.
M. kabeljouw
pi_76972800
Mei 2010 Natuurlijk :-)
M. kabeljouw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')