abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:28:52 #51
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_76755545
Nou, het zal je maar gebeuren als arts of verpleegkundige.
De onderkant van de samenleving, djeez.
Qui habet aures audiendi audiat
pi_76755589
De wet is in theorie kleurenblind, dit soort gedrag dient sterk te worden bestraft, ongeacht de afkomst en huidskleur. En als de hele familie mee wil doen, mogen die ook allemaal mee doen als er straffen opgelegd gaan worden..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_76755957
Sinds wanneer is bedreiging geen strafbaar feit?

Treedt toch een keer op, laffe hufters .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_76756344
Oh ja en het politieapparaat in Nederland is echt om te :r:r
pi_76756439
Alleen de Telegraaf bericht over dit onderwerp?
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:54:30 #56
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_76756488
Is er al een onderzoek naar die artsen opgestart? Die familie gaat natuurlijk niet zomaar door het lint. Vermoedelijk hebben ze niet de beste zorg geboden omdat het hier toch maar om een Marokkaanse gaat.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_76756508
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:53 schreef Tahiti het volgende:
Verder zijn de media in Nederland in het geheel geen links bolwerk hoor
pi_76756669
En omdat het Marokkanen zijn durft de politie niets te doen.
Gatverdamme, wat een helden weer.
  woensdag 13 januari 2010 @ 12:03:02 #59
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_76756811
Wat leren die agenten tijdens hun opleiding? Vooral niet ingrijpen jongens, want dat kan het wel eens gevaarlijk worden.

En dan die banner hieronder, wordt agent...
  woensdag 13 januari 2010 @ 12:03:36 #60
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_76756828
Hoe godvergeten vaak moet dit nog gebeuren; hoeveel van die berichten moeten we nog lezen voor dit soort beesten KEI en KEIHARD wordt aangepakt?

Iedereen is het er godverdomme toch mee eens dat geweld tegen hulpverleners een ECHT foute zaak is, al ben je pimpelpaars en kom je van de maan?

HOEZO blijf het dan bij verontwaardiging en afwachten op het volgende 'incident' ? Volg je woorden en afgunst eens op met daden en laat zien dat er gevolgen zitten aan dit soort wangedrag.

Bah wat is Nederland toch een achterbaks, homofiel pissebeddenlandje geworden.
Ik wens je een dolfijne dag
pi_76756957
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:24 schreef Vierkantblokje het volgende:
=

Ik zou zeggen, geef deze mensen een grote boete. Mensen die meteen roepen om ze terug te sturen naar hun eigen land. Je weet niet eens of ze hier geboren zijn. Dat ze naar Marokko gaan voor de begravenis zegt niets natuurlijk. En als ze hier geboren zijn kun je ze natuurlijk niet het land uit sturen. Dat doe je ook niet met debiele Nederlanders.

Verder inderdaad een zwak optreden van de politie.

[ Bericht 20% gewijzigd door paddy op 13-01-2010 12:56:08 ]
  woensdag 13 januari 2010 @ 12:11:55 #62
3542 Gia
User under construction
pi_76757083
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 12:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat ze naar Marokko gaan voor de begraFenis zegt niets natuurlijk. En als ze hier geboren zijn kun je ze natuurlijk niet het land uit sturen.
Och, gewoon een kwestie van effe de wet aanpassen en dan kan dat wel.
  woensdag 13 januari 2010 @ 12:12:24 #63
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_76757095
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:55 schreef SimpelZat het volgende:

[..]

Verder zijn de media in Nederland in het geheel geen links bolwerk hoor
hehe.

normaal is dus een 'links bolwerk'
en suggestieve-rechtse domhoud media is normaal.

Dit land. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 13 januari 2010 @ 12:13:57 #64
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_76757152
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:53 schreef Tahiti het volgende:
quote:
Personeel ziekenhuis met de dood bedreigd

Ziekenhuis Lievensberg in Bergen op Zoom doet geen aangifte tegen nabestaanden van een hartpatiënte die artsen en verplegend personeel met de dood hebben bedreigd en het ziekenhuis urenlang op stelten hebben gezet.

Een anesthesist die door zoons van de gestorven vrouw tegen de muur werd gedrukt, doet evenmin aangifte, volgens collega's uit angst voor de familie. Getuigen zeggen dat de zoons hebben gezworen wraak te zullen nemen op het personeel na de begrafenis van hun moeder in Marokko.

Het incident had vorige week vrijdag plaats toen de oudere vrouw met ernstige hartklachten in het ziekenhuis werd binnengebracht. Familieleden drongen eerst de eerst hulp binnen en later de ic-afdeling waar werd getracht de vrouw te animeren. Volgens een arts die getuige was, is het personeel onder bedreiging doorgegaan met die behandeling terwijl dat medisch geen enkele zin meer had. De politie en beveiligers moesten eraan te pas komen om de gemoederen te bedaren.

Niet bekend is in hoeverre het incident de zorg in het ziekenhuis (tijdelijk) in gevaar heeft gebracht. De raad van bestuur van Lievensberg zegt 'in het belang van alle partijen' geen enkele mededeling over de zaak te doen.
Bron: BN/De Stem
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_76757245
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 12:13 schreef Dagonet het volgende:

[..]

[..]

3 minuten na mijn post
  woensdag 13 januari 2010 @ 12:18:11 #66
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_76757278
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 12:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

=
Nee, maar deze mensen op zeker wel.
quote:
Ik zou zeggen, geef deze mensen een grote boete.
Kale kip, plukken.
quote:
Mensen die meteen roepen om ze terug te sturen naar hun eigen land. Je weet niet eens of ze hier geboren zijn.
Maar ze hebben zeker een dubbele nationaliteit, en hun denkbeelden zijn meer verwant met die andere nationaliteit dan met de Nederlandse.
quote:
Dat ze naar Marokko gaan voor de begravenis zegt niets natuurlijk.
' ' Begrafenis is trouwens met een f, maar dat terzijde.
quote:
En als ze hier geboren zijn kun je ze natuurlijk niet het land uit sturen.
Natuurlijk wel. Waar je geboren bent is niet relevant, relevant is wat je nationaliteit is.
quote:
Dat doe je ook niet met debiele Nederlanders.
Nu maak je zelf ook al onderscheid, wat let me om discriminatie te roepen?
quote:
Verder inderdaad een zwak optreden van de politie.
God, je meent het

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 13-01-2010 12:58:11 ]
pi_76757301
Ik ben EHBO'er maar zou een moslimvrouw toch niet durven reanimeren wanneer ze op straat zou liggen.
Voor hetzelfde geldt wordt je in elkaar geslagen omdat je toevallig bij haar borsten in de buurt komt of omdat je haar 'op haar mond pakt'. Je leert op de EHBO altijd eerst voor je eigen veiligheid te zorgen , nu wel, die komt dan toch echt in het geding.
pi_76757391
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 12:13 schreef Dagonet het volgende:

[..]

[..]

Maar is een aangifte nog nodig, als de politie is gebeld en daarna met eigen ogen al heeft gezien hoe het er aan toe is gegaan, en heeft moeten ingrijpen?
  woensdag 13 januari 2010 @ 12:23:49 #69
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_76757464
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 12:18 schreef Sachertorte het volgende:
Maar ze hebben zeker een dubbele nationaliteit, en hun denkbeelden zijn meer verwant met die andere nationaliteit dan met de Nederlandse.
Ik denk dat ze dit in Marokko niet hadden hoeven flikken omdat ze dan linea recta het ziekenhuis uitgemept waren door de politie, al dan niet via het raam op de eerste verdieping.

Kunnen de mensen met familie in het buitenland eens navragen hoe het daar zit met het hinderen van hulpdiensten en hoe er tegen opgetreden wordt?
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  woensdag 13 januari 2010 @ 12:27:23 #70
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_76757575
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 12:23 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dit in Marokko niet hadden hoeven flikken omdat ze dan linea recta het ziekenhuis uitgemept waren door de politie, al dan niet via het raam op de eerste verdieping.

Kunnen de mensen met familie in het buitenland eens navragen hoe het daar zit met het hinderen van hulpdiensten en hoe er tegen opgetreden wordt?
. Het heeft inderdaad weinig te maken met de officiele lijn in Marokko.

[ Bericht 11% gewijzigd door paddy op 13-01-2010 13:01:03 ]
  woensdag 13 januari 2010 @ 12:28:15 #71
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_76757601
Of het nou Marrokanen zijn of Tokkies, gekken hou je altijd. Dit lijkt me geen gebruikelijke Marokkaanse praktijk want in de 40 jaar dat hier Marrokanen wonen heb ik dit nog nooit eerder gehoord.

Ik verbaas mij meer over de bizarre, slappe houding van de politie. Hoe kan je nou besluiten gewoon maar weg te lopen terwijl je mensen bedreigd ziet worden?? Zijn ze gewoon maar koffie gaan drinken??
  woensdag 13 januari 2010 @ 12:28:55 #72
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_76757633
In denk ook dat ze het in Marokko wel uit hun hoofd laten. Ze weten echter dat ze er hier moeiteloos mee weg komen.....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_76757643
Het land uitzetten.

Ze komen hierheen 'om het beter te hebben'. Die kans geven wij ze maar als ze dan dit soort dingen doen mogen ze van mij linea recta terug.

Politie zijn ook een stelletje faalhazen zeg.

In sommige landen graven ze zulke gasten tot hun nek in in het dorp en krijgt het hele dorp een steen.
  woensdag 13 januari 2010 @ 12:35:26 #74
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_76757845
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 12:29 schreef RooieHoed het volgende:
Het land uitzetten.
Ja, zadel een ander land op met jouw problemen, da's makkelijk, hupsakee, opgeruimd staat netjes, hier marokko, heb je een zooi onaangepaste gewelddadige eikels, veel plezier ermee.
quote:
Ze komen hierheen 'om het beter te hebben'. Die kans geven wij ze maar als ze dan dit soort dingen doen mogen ze van mij linea recta terug.
Dan ga je even voorbij aan het feit dat je het hier wellicht over 2e en 3e generatie hebt die hier geboren zijn? Terug naar waar?
quote:
Politie zijn ook een stelletje faalhazen zeg.
Nou ja, heel vaak bij voetbalwedstrijden en feesten die uit de hand lopen krijgt de politie de schuld dat ze aanwezig zijn en met hun aanwezigheid rellen juist uitlokken of verergeren, nu kiezen ze voor de optie om het niet met hun aanwezigheid verder te verstoren is het weer niet goed.
  woensdag 13 januari 2010 @ 12:36:54 #75
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_76757889
quote:
Van harte welkom op de website van
Lievensberg ziekenhuis. Het jaar 2010 staat in het teken van “patiëntveiligheid”. Uw veiligheid is onze zorg!
Nu voor 2011: personeelsveiligheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')