abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76839083
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat bejaarden kosten wat kost in leven woorden gehouden voor een paar lousy maandjes. Maar dan moeten ze zich wel helemaal groen en geel letterlijk en figuurlijk vreten aan pillen met een ervenis-rovend tarief.
Plus op de koop toe dat kinderen en kleinkinderen alleen nog een uitgemergelde oma voor de geest kunnen halen en niet meer de lieve leuke als het dan eenmaal is afgelopen.

Als er iets gebeurd, en het hoeft niet meer van diegene, laat gewoon euthenasie toe. Ik vind het dwangmatig in leven houden respectloos .

Wederom chargeer je, mijn oma die inmiddels 87 is heeft nog een rijbewijs, en maakt zowat met een sneeuwploeg op de rollator het parkeerterrein voor de verzorgingsflat sneeuw vrij. Ze is vitaal, roelt echt bij de bingo, levenslustig, zeker niet geel, en heeft ondanks het verlies van mijn opa aan prostaatkanker nog veel plezier in het leven.

En nu ik er aan denk, zei jij niet dat kanker slechts een waarschuwing van het lichaam was voor het plegen van roofbouw er op, oa door slechte voeding? Mijn opa at groente uit eigen tuin, dronk enkel af en toe een beerenburgje, fietste waar mogelijk, en leefde dus wat je kan noemen "gezond". Hij heeft er voor gekozen om geen intensieve behandelingstraject in te gaan voor zijn prostaatkanker, en is na ~10 maanden gestorven. Kanker was dus geen waarschuwing maar de doodstraf...
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 09:39:11 #102
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_76840360
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat viel mij ook op deze tegenspraak van Lambiekje.
Zwak momentje zeker
Het enige moment dat Medische Kunst levens kàn redden is met acute keizersnede, blindedarm en wat botten rechtzetten. Al het andere overige is knoerij, dood en verderf. 1 op 6 zh-patient is een patient door prutsen arts.

Eerder had Atuinhek het over cell lines. Nou vandaag staat in de Metro dat Kankertests Cellijnen gebaseerd zijn op vervuild materiaal. Bovendien zijn deze gebaseerd op maagtumoren ingedient voor 11 patenten.

Medische nonwetenschap is terreur en laboranten zijn enge frankensteinfreaks wat ik al eerder zei. Het wordt dus bevestigd.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 09:42:02 #103
52357 Lambiekje
pi_76840434
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 08:37 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Wederom chargeer je, mijn oma die inmiddels 87 is heeft nog een rijbewijs, en maakt zowat met een sneeuwploeg op de rollator het parkeerterrein voor de verzorgingsflat sneeuw vrij. Ze is vitaal, roelt echt bij de bingo, levenslustig, zeker niet geel, en heeft ondanks het verlies van mijn opa aan prostaatkanker nog veel plezier in het leven.

En nu ik er aan denk, zei jij niet dat kanker slechts een waarschuwing van het lichaam was voor het plegen van roofbouw er op, oa door slechte voeding? Mijn opa at groente uit eigen tuin, dronk enkel af en toe een beerenburgje, fietste waar mogelijk, en leefde dus wat je kan noemen "gezond". Hij heeft er voor gekozen om geen intensieve behandelingstraject in te gaan voor zijn prostaatkanker, en is na ~10 maanden gestorven. Kanker was dus geen waarschuwing maar de doodstraf...
Ik heb het over als het opeens allemaal snel gaat en dat er kosten wat kost medicijnen in moet.
Waar ik het dus over had was mijn oma. Nu heb ik door trieste ongein van BigPharma geen helder beeld meer hoe oma was.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 09:43:46 #104
262 Re
Kiss & Swallow
pi_76840480
en vervuild materiaal in deze betekent dus dat de cellijnen waarin antikankermiddelen worden getest "vervuild" zijn met cellen van andere organen .. heeft verder niets met de werking van die stofjes te maken of de stofjes zelf

maar goed , zonder medische achtergrond mag je natuurlijk alles blaten wat je maar wil
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 15 januari 2010 @ 09:47:37 #105
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_76840589
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 09:39 schreef Lambiekje het volgende:
Het enige moment dat Medische Kunst levens kàn redden is met acute keizersnede, blindedarm en wat botten rechtzetten. Al het andere overige is knoerij, dood en verderf. 1 op 6 zh-patient is een patient door prutsen arts.
Wat is eigenlijk de reden dan dat in Westerse landen de levensverwachting en de verwachting van het aantal gezonde jaren veel hoger ligt dan in menig Afrikaans land, waar men niet zoveel Westerse medische voorzieningen heeft en voor een groot deel nog op veel traditionelere wijze leeft en voedsel verbouwt?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 09:47:52 #106
52357 Lambiekje
pi_76840594
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 09:43 schreef Re het volgende:
en vervuild materiaal in deze betekent dus dat de cellijnen waarin antikankermiddelen worden getest "vervuild" zijn met cellen van andere organen .. heeft verder niets met de werking van die stofjes te maken of de stofjes zelf

maar goed , zonder medische achtergrond mag je natuurlijk alles blaten wat je maar wil
jij hebt echt geen idee hoe walgelijke tunnelvisie je geintoctrineerd is door de belangeverstrengelde kutprofessoren en corrupte universiteiten.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 09:48:26 #107
52357 Lambiekje
pi_76840613
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 09:47 schreef Iblis het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk de reden dan dat in Westerse landen de levensverwachting en de verwachting van het aantal gezonde jaren veel hoger ligt dan in menig Afrikaans land, waar men niet zoveel Westerse medische voorzieningen heeft en voor een groot deel nog op veel traditionelere wijze leeft en voedsel verbouwt?
Dat komt omdat wij westerling ALLES op ALLES zetten om geen knap watervoorziening aan te leggen daar in Afrika. Het continent wat op voorhand al vernederd wordt ondanks zijn rijke grondstoffen.

Negertjepesten gaat onverminderd door en is dan ook DE hobby van westerspolitici
  vrijdag 15 januari 2010 @ 09:56:18 #108
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76840834
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 09:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Eerder had Atuinhek het over cell lines. Nou vandaag staat in de Metro dat Kankertests Cellijnen gebaseerd zijn op vervuild materiaal. Bovendien zijn deze gebaseerd op maagtumoren ingedient voor 11 patenten.

Medische nonwetenschap is terreur en laboranten zijn enge frankensteinfreaks wat ik al eerder zei. Het wordt dus bevestigd.
Oh, weet je ondertussen wel wat een cell line is? Vertel Wat was er vervuild aan deze cell lines, en waarom is dat van belang voor die slokdarmkanker medicijnen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 15 januari 2010 @ 10:00:30 #109
262 Re
Kiss & Swallow
pi_76840935
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 09:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

jij hebt echt geen idee hoe walgelijke tunnelvisie je geintoctrineerd is door de belangeverstrengelde kutprofessoren en corrupte universiteiten.
whehe ik ben diegene die tunnelvisie creeert meneer
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 15 januari 2010 @ 10:08:54 #110
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76841161
Re is zo'n corrupte evil professor?

Damn, je was me voor over die vervuilde cel lijnen
Onikaan ni ov dovah
pi_76841932
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 09:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik heb het over als het opeens allemaal snel gaat en dat er kosten wat kost medicijnen in moet.
Waar ik het dus over had was mijn oma. Nu heb ik door trieste ongein van BigPharma geen helder beeld meer hoe oma was.
Niemand in Nederland hoeft verplicht medicijnen in te nemen als deze persoon wilsbekwaam is, dus dan moet je bij je oma zijn, niet bij de medicijnfabrikant. Ze had er ook voor kunnen kiezen om haar lot te accepteren, en die medicatie niet te nemen. Mocht ze niet wilsbekwaam geweest zijn, dan zou ik eens gaan praten met de zoon/dochter die er dan over beslist heeft, oftewel je eigen ouders of oom/tante, wat ook maar van toepassing is.

En als dat je beeld van je oma zo heeft beïnvloed had je misschien eens vaker op bezoek moeten gaan voordat ze met die medicatie begon?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_76842078
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 09:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat komt omdat wij westerling ALLES op ALLES zetten om geen knap watervoorziening aan te leggen daar in Afrika. Het continent wat op voorhand al vernederd wordt ondanks zijn rijke grondstoffen.

Negertjepesten gaat onverminderd door en is dan ook DE hobby van westerspolitici
Ja joh, hier kan je overduidelijk lezen hoe unicef geen waterpompen etc plaatst..
pi_76842090
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 09:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord:Fruity's opa heeft super gezond en positief geleefd, en toch is hij aan kanker overleden, terwijl kanker volgens jou slechts een waarschuwing is dat je iets verkeerd doet.
Dus positief en gezond leven is blijkbaar verkeerd voor je lichaam?
pi_76843958
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 09:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat heet educatie biek. Probeer het eens!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:00:21 #115
52357 Lambiekje
pi_76849904
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:25 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat heet educatie biek. Probeer het eens!
educatie is onjuistheden aanleren, tenminste daar is school heen gecorrumpeerd.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:06:08 #116
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76850132
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

educatie is onjuistheden aanleren, tenminste daar is school heen gecorrumpeerd.
Anders geef je even een paar voorbeelden in een nieuw topic
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:07:26 #117
52357 Lambiekje
pi_76850197
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ja joh, hier kan je overduidelijk lezen hoe unicef geen waterpompen etc plaatst..
Dat is symbolisch. In werkelijkheid doet men aan sterilisatie.

UNICEF is een kinderexploiterend kutinstituut. En bovendien sponsor je de hufterige CEO.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:14:26 #118
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_76850496
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is symbolisch. In werkelijkheid doet men aan sterilisatie.

UNICEF is een kinderexploiterend kutinstituut. En bovendien sponsor je de hufterige CEO.
Wist je dat zulk soort verhalen, die nooit waar blijken te zijn, maar klakkeloos gepropageerd worden, ertoe leiden dat het aantal vaccinaties afneemt waardoor polio, wat bijna uitgeroeid was in Nigeria, weer toeneemt, meer kinderen doodt, meer ouders in het verdriet stort, waardoor meer kinderen verminkt raken die niet meer in hun onderhoud kunnen voor zien en tot de bedelstaf veroordeeld zijn?

Als je dan toch zo graag met het wijzende vingertje wijst, besef dan eens goed wat je met zulke leugens aantoonbaar aanricht. Heb je wel eens iemand gezien met misvormde ledematen vanwege polio?

Je zult natuurlijk glashard ontkennen dat vaccins polio ook maar kunnen beïnvloeden. Als het over misinformatie gaat span jij hier echter weer de kroon.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:20:50 #119
52357 Lambiekje
pi_76850835
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:14 schreef Iblis het volgende:

[..]

Wist je dat zulk soort verhalen, die nooit waar blijken te zijn, maar klakkeloos gepropageerd worden, ertoe leiden dat het aantal vaccinaties afneemt waardoor polio, wat bijna uitgeroeid was in Nigeria, weer toeneemt, meer kinderen doodt, meer ouders in het verdriet stort, waardoor meer kinderen verminkt raken die niet meer in hun onderhoud kunnen voor zien en tot de bedelstaf veroordeeld zijn?

Als je dan toch zo graag met het wijzende vingertje wijst, besef dan eens goed wat je met zulke leugens aantoonbaar aanricht. Heb je wel eens iemand gezien met misvormde ledematen vanwege polio?

Je zult natuurlijk glashard ontkennen dat vaccins polio ook maar kunnen beïnvloeden. Als het over misinformatie gaat span jij hier echter weer de kroon.
Als er een vaccin is dat het echt gruwelijk is dan was het wel het poliovaccin. Worst of them all.

UNICEF is in het rijtje van Illuminati instituten.
pi_76850844
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:14 schreef Iblis het volgende:
Heb je wel eens iemand gezien met misvormde ledematen vanwege polio?
Ik wel. Rond W.O.II had je het hier nog, en er zijn mensen die het toen hebben opgelopen, die er vandaag de dag nog de gevolgen van dragen. Da's geen pretje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')