En ik heb gehoord van een ex-medewerker dat ze vervolgens op je foto's gaan fappen in de kamer ernaastquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou niets meenemen. Ze maken een bodyscan (ja, die van Schiphol!) als je binnenkomt. Dus alles wat je zelf meeneemt aan eten en drinken wordt direct in beslag genomen.
Mits je een lekker wijf bent natuurlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:35 schreef patty het volgende:
[..]
En ik heb gehoord van een ex-medewerker dat ze vervolgens op je foto's gaan fappen in de kamer ernaast
Je HOEFT niet te gaan, hè.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:08 schreef Corvidae het volgende:
Gast, het is 'Pocahontas In Space'. Ze mogen al blij zijn dat ik daar aanwezig zal zijn.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:33 schreef Tahiti het volgende:
Ik neem altijd gewoon een tray Schultenbrau mee naar de bioscoop
niemand zal je missen als je niet gaat hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:08 schreef Corvidae het volgende:
Gast, het is 'Pocahontas In Space'. Ze mogen al blij zijn dat ik daar aanwezig zal zijn.
"Netjes" insinueert dat het zo "hoort". Net zoiets als sociale druk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:16 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik koop altijd netjes in de bios mijn eten+drinken; heel soms wat choco-chips van de supermarkt, als we met heel veel mensen zijn is het nog wel de moeite om in te laden bij de AH.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |