Je mag daar met je pannetje komen en een biefstuk, zorgen zij voor gas. Als je het onzin vindt, waarom ga je danquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:59 schreef Corvidae het volgende:
Iemand ervaring met Pathé Arena? Wat is het beleid bij hun aangaande flesje drinken/pringles en dergelijke? Is men verplicht gebruik te maken van de aanwezige koop mogelijkheden of kan men die zooi gewoon meenemen van thuis?
Normaal zou het geen probleem zijn, maar deze film schijnt 2 uur en drie kwartier te duren en heb geen zin om meer geld te spenderen aan deze onzin.
Slotjequote:Op woensdag 13 januari 2010 10:08 schreef Corvidae het volgende:
Gast, het is 'Pocahontas In Space'. Ze mogen al blij zijn dat ik daar aanwezig zal zijn.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:08 schreef Corvidae het volgende:
Gast, het is 'Pocahontas In Space'. Ze mogen al blij zijn dat ik daar aanwezig zal zijn.
Domme vraag, maar ik doe het zelf ook wel eens hoor, gewoon in een tas (die van je vriendin of in een rugtas of zo meenemen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:59 schreef Corvidae het volgende:
Iemand ervaring met Pathé Arena? Wat is het beleid bij hun aangaande flesje drinken/pringles en dergelijke? Is men verplicht gebruik te maken van de aanwezige koop mogelijkheden of kan men die zooi gewoon meenemen van thuis?
Normaal zou het geen probleem zijn, maar deze film schijnt 2 uur en drie kwartier te duren en heb geen zin om meer geld te spenderen aan deze onzin.
Ze controleren je niet ofzo, doe het in je binnenzak. Of als je niet 200 kilo weegt of een XXL jas aanhebt kan je prima wat dranken erin doen,een zak chips in je rug. Denk naquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:14 schreef Corvidae het volgende:
Ok, bedankt voor de reacties ieder geval. Ik zal zeker niet met een rugtas daar aankomen.Koop wel een klein zakje pepermunt of iets dergelijks.
Oke, geen rugtas dan, ik heb een andere soort tas, zo een model zoals jack bauer van 24. Hij zit niet vol of zo, 2 flesjes drinken die ze zelf daar ook verkopenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:14 schreef Corvidae het volgende:
Ok, bedankt voor de reacties ieder geval. Ik zal zeker niet met een rugtas daar aankomen.Koop wel een klein zakje pepermunt of iets dergelijks.
En dan dan je nu eindelijk weer en dan ga je naar een film die je slecht lijkt?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:11 schreef Corvidae het volgende:
En waarom zou een 'slotje' nodig zijn? De vraagstelling in de intro-post blijft staan. Ben al tien jaar niet meer naar een bioscoop geweest. Heh.
En een drie kilo zak doppinda'squote:Op woensdag 13 januari 2010 12:33 schreef Tahiti het volgende:
Ik neem altijd gewoon een tray Schultenbrau mee naar de bioscoop
Nee, dan zou er staan:"ik neem de doppinda mee in een anaal ingebrachte afgesloten condoom" of zo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:30 schreef El_Liberaliste het volgende:
Sneaky voedsel de bioscoop binnensmokkelen en erover praten alsof je een lading cocaïne door de douane moet halen
Neem dan een zak M&M's dan hoeft er geen condoom omheen die kan gewoon zo de poepert in.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, dan zou er staan:"ik neem de doppinda mee in een anaal ingebrachte afgesloten condoom" of zo.
Ik zou niets meenemen. Ze maken een bodyscan (ja, die van Schiphol!) als je binnenkomt. Dus alles wat je zelf meeneemt aan eten en drinken wordt direct in beslag genomen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:59 schreef Corvidae het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |