Bij het wakker worden was het nog prima.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:16 schreef rhubarbje het volgende:ik ook
maar ik heb echt geen tijd
ik lig nu nog in bed maar heb straks een belangrijke afspraak die ik niet af durf te zeggen
ow nou in dat geval!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben hier zelf ook een periode van 2-3 maand niet geweest, gewoon zorgen dat je onsterfelijk word in deze SC en dan kun je altijd trrugkomen zonder enige moeite!!
quote:
Thanks man!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ow en dean! Beterschap man! al een glaasje BB gehad?
ben je zwanger lieve schat?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bij het wakker worden was het nog prima.
Stond eenmaal naast de auto om weg, borrelde het wat, dus nog snel ff wat op de wc dumpen.
Halverwege de achterdeur lag de maag al op de tegels. Maar snel de kachel opgestookt en lekker thuisblijven.
Ga normaal altijd werken, maar vandaag totaal geen zin in, ben helemaal kapot.
Bén je zijn vriendinquote:
Ik denk het.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ben je zwanger lieve schat?
zo.. whaha.. die zou mooi zijn. Na 1 date met z'n vriendinnetje meteen zwanger!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ben je zwanger lieve schat?
op...?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Thanks man!
En nee, nog niet, alles op
nu we toch bezig zijn...quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Er komt er een uit de kast
"Ik ben rhubarbje en heb regelmatig fokloze periodes"
"Hallo rhubarbje!"
dat zou wel ultiem grappig zijn hequote:
Precies de reden dat ik 53 Posts heb gemaakt. Puur alleen hierom.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben hier zelf ook een periode van 2-3 maand niet geweest, gewoon zorgen dat je onsterfelijk word in deze SC en dan kun je altijd trrugkomen zonder enige moeite!!
nou inderdaad!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo.. whaha.. die zou mooi zijn. Na 1 date met z'n vriendinnetje meteen zwanger!
ik heb die net teruggelezen:o daarnaast ben jij de excuusneger toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:24 schreef jna het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik 53 Posts heb gemaakt. Puur alleen hierom.
Op.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:26 schreef jna het volgende:
De Dean & Lien machine moet echt kinderen krijgen
* Kuno_van_Dijk huilt een beetjequote:
whehehe zie je die al voor je!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:26 schreef jna het volgende:
Nee, daarom juistquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
whehehe zie je die al voor je!
Rien, Katrien, Evelien, Bean... enzo?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:26 schreef jna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |