quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:47 schreef Pien85 het volgende:
Kut vriendje
Kut auto
Ik krijg net een hartverlamming, vriendje rijdt met de auto hier de parkeerplaats uit, kijkt niet goed en zit bijna tegen een andere auto aan
Ik ben verdomme net wakker, doe normaal
Goeiemorgen
klopt dan was het niet bijna geweest maarquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan kunnen de vrouwen niet rijden
ik ga ook maar eens koffie pakkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga voor mn 2e kop koffie, dan komt er miss nog wat nuttigs uit mn toetsenbord
daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat weet 'ie, hij is gewoon te lui om om z'n auto heen te lopen en z'n ramen en spiegels schoon te vegenEn ik haat 't want vandaag of morgen zit ie wel echt ergens tegen aan. Om die auto maak ik me geen zorgen, laat m die maar in de prak rijden, krijgen we gewoon 'n nieuwe, als 'ie zichzelf maar heel houdt
Nope.... zal niet de eerste bekeuring zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in
als hij een bekeuring ervoor krijgt zal hij het voorlopig ook wel doen
voor dat soort mensen moeten de bekeuringen eigenlijk loongerelateerd zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope.... zal niet de eerste bekeuring zijnDie wordt betaald, gaat ergens in 'n map.... einde verhaal
Mogguhquote:
Marcquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
je mond staat open, zo meteen wordt je poep koud
Hey dat tocht hoorquote:
Hoiquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:24 schreef wel.o.k het volgende:
ik vergeet helemaal naar pien te zwaaien
pien
in de computer staat dat ..... dus dan is het zo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:26 schreef Ladylike het volgende:
Jezus, mn baas moet nou niet irritant gaan doen..
ben budgetten in het systeem aan het zetten (voor het eerst in 2010)
heel 2009 geen probleem gehad, weet dus echt wel hoe het moet..
nu zegt mn systeem dat de datum niet klopt (zal wel omdat het 2010 is) en mn baas is irritant door te zeggen dat hij niet ziet waarom ik dat budget niet zou kunnen toevoegen
DAT ZEG IK TOCH NET.. DE DATUM KLOPT BLIJKBAAR NIET
ik haat het als mensen doen alsof een systeemfout (of gewoon een fout van hem door het boekjaar 2010 niet toe te voegen) op mij afschuiven
als we zo gaan beginnen...
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:29 schreef friemelaar het volgende:
Indah![]()
Klonkie![]()
Sym![]()
GF![]()
Wok![]()
Eend![]()
DM![]()
LL![]()
Pi![]()
Marc![]()
's Morgens allemaal
mag hij het lekker zelf gaan doenquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:26 schreef Ladylike het volgende:
Jezus, mn baas moet nou niet irritant gaan doen..
ben budgetten in het systeem aan het zetten (voor het eerst in 2010)
heel 2009 geen probleem gehad, weet dus echt wel hoe het moet..
nu zegt mn systeem dat de datum niet klopt (zal wel omdat het 2010 is) en mn baas is irritant door te zeggen dat hij niet ziet waarom ik dat budget niet zou kunnen toevoegen
DAT ZEG IK TOCH NET.. DE DATUM KLOPT BLIJKBAAR NIET
ik haat het als mensen doen alsof een systeemfout (of gewoon een fout van hem door het boekjaar 2010 niet toe te voegen) op mij afschuiven
als we zo gaan beginnen...
Friemelquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:29 schreef friemelaar het volgende:
Indah![]()
Klonkie![]()
Sym![]()
GF![]()
Wok![]()
Eend![]()
DM![]()
LL![]()
Pi![]()
Marc![]()
's Morgens allemaal
Ik heb ff verder gesnuffeld en zie dat het systeem (nja budgetten dus, verkopen gaat iig wel..) 2010 helemaal niet kentquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in de computer staat dat ..... dus dan is het zo.![]()
zo jaren 80
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:39 schreef friemelaar het volgende:
![]()
zo en nu eerst even de koffie van gisteren wegbrengen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |