ik wou net afhaken , maar gelukkig Q'tje is er weerquote:Op woensdag 13 januari 2010 01:27 schreef Cue_ het volgende:
Hier nog leven?
Q-tje ben ik niet, das al iemand andersquote:Op woensdag 13 januari 2010 01:35 schreef kitao het volgende:
[..]
ik wou net afhaken , maar gelukkig Q'tje is er weer
oh sorry , ik wil niet dat je denkt dat ik je met iemand anders verwissel , zou ook onmogelijk zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Q-tje ben ik niet, das al iemand anders
en dan kom je mij niet eens opzoeken ?!quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:59 schreef Cue_ het volgende:
Ik kom net terug uit Rotterdam
vraag ik me ook af , ik sta op instorten maar toen zag ik jou weer actief worden.quote:en waarom ben jij nog wakker dan?
Dat je het even weet!quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Q-tje ben ik niet, das al iemand anders
dat mag wel duidelijk zijn ja , wat een grote Q heb jij zegquote:
Suc6quote:Op woensdag 13 januari 2010 07:55 schreef Q. het volgende:
Ja, werken. Ik ga nou eens naar het werk toe.Cu!
Alsof je niet warm wordt door mijn mond op mond!quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb geen ademhalingsproblemen, ik heb het koud. Een knuffel zou gepaster zijn.
Hmm, ja, ok. Good point!quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof je niet warm wordt door mijn mond op mond!
Nee, was eenmaligquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:34 schreef kitao het volgende:
[..]
hoi , kom je weer naar Rotterdam vandaag ?
De woningbouw kwam langs en ze komen over een uurtje of 2 weer.quote:
Nee zij woont daar. Maar het is geen dagelijks/wekelijks bezoekje. vandaar eenmaligquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:38 schreef kitao het volgende:
[..]
gaat je vriendin verhuizen of zo dat je zegt dat het eenmalig was ?
Hadden ze beter moeten opletten bij de verkeerslesquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:44 schreef boudemaniak het volgende:
Haaai![]()
Ik ben een beetje van slag![]()
Ik zag net 3 van die "loopvogels"..een soort oversized kuikens..zo een kruispunt oplopen. Dus ik dacht: ojee das niet goed, dus ik wilde er naar toe om ze eraf te halen..KWAM ER EEN BUSEn ze waren alle 3 weg
![]()
Poor craazy-ass chickens
moest je lang reizen met de trein om weer thuis te komen ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:42 schreef Cue_ het volgende:
De woningbouw kwam langs en ze komen over een uurtje of 2 weer.
Nee zij woont daar. Maar het is geen dagelijks/wekelijks bezoekje. vandaar eenmalig
tis zo'n 2.5 uurquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:45 schreef kitao het volgende:
[..]
moest je lang reizen met de trein om weer thuis te komen ?
Meegenomen voor het eten van vanavond?quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:44 schreef boudemaniak het volgende:
Haaai![]()
Ik ben een beetje van slag![]()
Ik zag net 3 van die "loopvogels"..een soort oversized kuikens..zo een kruispunt oplopen. Dus ik dacht: ojee das niet goed, dus ik wilde er naar toe om ze eraf te halen..KWAM ER EEN BUSEn ze waren alle 3 weg
![]()
Poor craazy-ass chickens
Vergeet de emoes niet!quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
kippen, ganzen, fazanten, struisvogels, alles wat over het algemeen vrij weinig vliegt
Fazant achtig ofzoquote:
Die foto blijft zo briljant!quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vergeet de emoes niet!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |