Ja maar aardbevingen van van 7.0 of grote cyclonen (orkanen) komen in Japan ook voor. Japan kent zelfs veel aardbevingen of cyclonen. Maar toch richt het daar veel minder schade aan en heeft het in Japan niet het effect dat een hele bevolking elke keer terugwerpt naar het stenen tijdperk of arm houdt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:46 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Er is niet altijd te verdedigen, een aardbeving van 7.0 zou in Nederland ook aardige schade aanrichten bijvoorbeeld. Een grote orkaan ook.
Volk was daar net zo blij dat ze een relatief rustig orkaanseizoen hadden gehad. Zeker na 2007 en 2008.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:17 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Die mensen hebben écht pech ja.
Aardbevingen, tropische cyclonen en nog eens hartstikke arm ook.
God haat arme mensen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:08 schreef JohnLocke het volgende:
waarom gebeuren dit soort dingen zo vaak in landen waar mensen al niets hebben?
Yep, inclusief ziekenhuis schepen, zoals de USS Comfort:quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:23 schreef paddy het volgende:
Wat een ellendeAmerika heeft al hulpgoederen en mankracht gestuurd hoorde ik.
Nah, dit is weer een typisch voorbeeld dat God niet bestaat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:52 schreef MrX1982 het volgende:
God haat arme mensen.
nee want god works in mysterious ways.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:53 schreef maartena het volgende:
[..]
Nah, dit is weer een typisch voorbeeld dat God niet bestaat.
In Afghanistan ook niet hoor.quote:
Ow ow, kijk nou uit wat je zegt, ander beledig je nog de gelovigenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:55 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee want god works in mysterious ways.
En die uitspraak van Benjamin Franklin danquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:53 schreef maartena het volgende:
[..]
Nah, dit is weer een typisch voorbeeld dat God niet bestaat.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:55 schreef Frutsel het volgende:
Hier staat een filmpje van net na de beving waarbij je idd ziet dat de hoofdstad compleet door stof wordt omgeven. Stof van de omgevallen huizen en gebouwen.
quote:National Penitentiary in Haiti collapsed and inmates escaped, prompting worries about looting by escapees. http://bit.ly/82whW7
quote:Hundreds of thousands of people feared killed in Haiti's earthquake, prime minister tells CNN.
http://edition.cnn.com/20(...)arthquake/index.htmlquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:14 schreef SoldMayor het volgende:
Op CNN werd net gezegd dat dit een grotere ramp is al de tsunami's van 2004...
en dat er honderduizenden doden kunnen zijn![]()
oh my god!
[..]
quote:Premier Haïti:zeker 100.000 doden
` In Haïti lijkt zich een ramp van
ongekende omvang te hebben voltrokken.
De premier van het land zei op CNN dat
er misschien wel honderdduizenden doden
zijn.Eerder had president Préval al van
een catastrofe gesproken.
Het land werd gisteren getroffen door
een aardschok met een kracht van 7 op
de schaal van Richter.Veel slachtoffers
liggen nog onder het puin bedolven.Het
enige ziekenhuis in Port-au-Prince dat
nog functioneert,kan de stroom gewonden
niet aan.
Er is geen stroom en telefoonverkeer is
niet mogelijk.Ook het hoofdkantoor van
de VN-vredesmissie is verwoest.
quote:
Dat soort dingen neem ik toch met een korreltje zout.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:14 schreef SoldMayor het volgende:
Op CNN werd net gezegd dat dit een grotere ramp is al de tsunami's van 2004...
en dat er honderduizenden doden kunnen zijn![]()
oh my god!
[..]
Ik kan me bij zo'n aantal echt geen voorstelling maken , wat een dramaquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Volgens het Rode Kruis meer dan 3 miljoen mensen getroffen door deze beving, dus >100.000 doden zou me niets verbazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |