Je hebt ook prachtige eilandjes, we zijn bijv. op Ile a Vache geweest. Maar in de hoofdstad is het idd niet zo veilig, dan zullen er ook niet zoveel toeristen op af komen tenzij je er mensen kent of inderdaad in 'n van de rest van de stad afgesloten hotel zit...quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:01 schreef vosss het volgende:
Ik vraag me eik af WTF je in zo een arm kutland te zoeken hebt als toerist zijnde?
quote:
Als men als daken op die zelfgemaakte huizen alleen maar dunne golfplaten gebruikt heeft dan kan het natuurlijk wel zijn dat er daar relatief gezien niet zoveel doden gevallen zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:57 schreef Ypmaha het volgende:
Als die stenen huizen er al zo erg aan toe zijn, hoe moet het dan met die zelfgemaakte hutjes wel niet zijn
Gelukkig niet, maar een nieuw huis zal je niet zo gemakkelijk weer op kunnen bouwen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als men als daken op die zelfgemaakte huizen alleen maar dunne golfplaten gebruikt heeft dan kan het natuurlijk wel zijn dat er daar relatief gezien niet zoveel doden gevallen zijn.
Bij een aardbeving liggen de meeste doden onder het puin. Dat is niet in een paar uurtjes opgeruimd, het duurt vaak weken voor het precieze dodental bekend is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:36 schreef SoldMayor het volgende:
Ik vind het raar dat er nog geen dodental is...
er wordt wel wat gezegd van mogelijk honderden slachtoffers maja dat lijkt me wel duidelijk...
zal de komende uren helaas wel duidelijk worden ben ik bang
Ja maar er liggen ook veel mensen gewoon op straat..quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Bij een aardbeving liggen de meeste doden onder het puin. Dat is niet in een paar uurtjes opgeruimd, het duurt vaak weken voor het precieze dodental bekend is.
Weet je wel waar je over praat?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja maar er liggen ook veel mensen gewoon op straat..
dus
Daar is geen oliequote:Op woensdag 13 januari 2010 13:52 schreef maess het volgende:
2 miljoen sturen we toch?
tegenover 1,2 miljard voor afghanistan
Lets take some money from over here, and move it over there!
Communicatie ligt zo goed als plat, net als dat regeringsgebouwen volgens mij plat liggen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja maar er liggen ook veel mensen gewoon op straat..
dus
quote:NOS nieuws
8 Nederlanders in ingestorte hotel, een Nederlands echtpaar zou worden vermist
Die mensen hebben écht pech ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:08 schreef JohnLocke het volgende:
waarom gebeuren dit soort dingen zo vaak in landen waar mensen al niets hebben?
Dat heb ik mij ook vaak afgevraagd...quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:08 schreef JohnLocke het volgende:
waarom gebeuren dit soort dingen zo vaak in landen waar mensen al niets hebben?
[catherinekeyl]quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:17 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Die mensen hebben écht pech ja.
Aardbevingen, tropische cyclonen en nog eens hartstikke arm ook.
Er is niet altijd te verdedigen, een aardbeving van 7.0 zou in Nederland ook aardige schade aanrichten bijvoorbeeld. Een grote orkaan ook.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:45 schreef Demophon het volgende:
[..]
Dat heb ik mij ook vaak afgevraagd...
Is het omdat zij wonen in "rottige" gebieden waar veel natuurrampen komen met als resultaat dat veel infrastructuur vernietigd wordt en zij daardoor arm blijven?
Of is het omdat zij arm zijn en daardoor het geld missen om zich goed te kunnen ontwikkelen en bewapenen tegen dit soort natuurrampen. Daardoor overkomt het hun dus vaker.
Beetje het kip of ei verhaal...
Is Bangladesh zo arm omdat het onder de zeespiegel leeft met daardoor veel overstromingen?
Of is Nederland zo rijk omdat het zich weet te wapenen tegen overstromingen?
nou ja, New Orleans had het ook niet makkelijk...quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:45 schreef Demophon het volgende:
[..]
Dat heb ik mij ook vaak afgevraagd...
Is het omdat zij wonen in "rottige" gebieden waar veel natuurrampen komen met als resultaat dat veel infrastructuur vernietigd wordt en zij daardoor arm blijven?
Of is het omdat zij arm zijn en daardoor het geld missen om zich goed te kunnen ontwikkelen en bewapenen tegen dit soort natuurrampen. Daardoor overkomt het hun dus vaker.
Beetje het kip of ei verhaal...
Is Bangladesh zo arm omdat het onder de zeespiegel leeft met daardoor veel overstromingen?
Of is Nederland zo rijk omdat het zich weet te wapenen tegen overstromingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |