Ja joh, koop je misplaatste medelijden maar tijdelijk af met wat euro's...quote:Op woensdag 13 januari 2010 04:04 schreef elfzesendertig het volgende:
Hoe denken mensen dat dit ooit gaat bijdragen? Deze actie schaadt het imago van Pink Ribbon als je het mij vraagt. Doneer gewoon wat geld joh...
Aan wat euro's hebben ze (de borstkankerpatiënten en hun behandelaars) tenminste meer dan aan duizenden kleine meisjes die een stel kleurtjes in hun WWW zet op hyves..quote:Op woensdag 13 januari 2010 04:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja joh, koop je misplaatste medelijden maar tijdelijk af met wat euro's...
Sjah, als iedereen 'wat euro's' zou doneren..quote:Op woensdag 13 januari 2010 04:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja joh, koop je misplaatste medelijden maar tijdelijk af met wat euro's...
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:32 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Aan wat euro's hebben ze (de borstkankerpatiënten en hun behandelaars) tenminste meer dan aan duizenden kleine meisjes die een stel kleurtjes in hun WWW zet op hyves..
Ja of van voor of van achterquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:14 schreef x-tremed het volgende:
volgende week actie tegen aids, zet in je www of je openstaat voor sex of niet
Waarom zeg je niet gewoon 'kanker' maar 'k...'?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:12 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Kleine meisjes? Volwassen vrouwen...met het niveau van...duh
Ik erger me er dus groen en geel aan.
Alsof straks alle mensen dit ook gaan doen voor anus k
welke kleur slip heb je aan?
Of prostaat k...
Ik vind het zo misplaatst
hij vindt het woord prostaat geweldig en als hij dan kanker voluit schrijft neemt dat de aandacht weg van prostaat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:21 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon 'kanker' maar 'k...'?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |