Ja, logisch dat je dan zo wordt, wat een naamquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:54 schreef Knallert het volgende:
Heet die jongen nou Bing?
Haha. Deed me even aan de Sopranos denken..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, logisch dat je dan zo wordt, wat een naam.
Dat zeg je iedere x. Ik vond het weer een topaflevering. Ik erger me alleen aan kirstenquote:
Ik ben gewoon verdrietig, dat dit seizoen minder leuk is, vorige keer had je nog die glazengooierquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat zeg je iedere x. Ik vond het weer een topaflevering. Ik erger me alleen aan kirsten
Maar Mikey is er toch, hij steelt toch echt wel de showquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben gewoon verdrietig, dat dit seizoen minder leuk is, vorige keer had je nog die glazengooier
Paul wat zeg jij nou ?quote:
Dat is juist de enige waar ik van denk dat ze die aan het doorprikken zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik erger me alleen aan kirsten
Als ze de kans had gekregen had ze met hem geneukt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef EvilMarc het volgende:
Mooi dat Kirsten zo boos werd toen ze te horen kreeg dat ze niet meer 1 op 1 mocht zijn met Bing. Daar zie je even dat ze eigenlijk nog een klein meisje is. Dat vergeet je namelijk nogal snel met dit soort kids: dat ze echt nog niet zo oud zijn.
Dan had hij haar geneukt en had zij het toegelaten, omdat ze te jong en dom is om door een player heen te prikkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ze de kans had gekregen had ze met hem geneukt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |