abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77607983
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:50 schreef Cyan het volgende:

[..]

Nee maar je kunt de site www.savemysofa.com en www.bemz.com in de gaten houden. Die maken hoezen voor Ikea banken. Volgens mij nog niet voor de Kramfors maar nu die niet meer te verkrijgen is zal het niet lang meer duren voordat ze hoezen gaan aanbieden.

Edit: Bemz.com biedt wel hoezen aan voor de Kramfors.Je kunt zelf je stof en print kiezen.
Thanks, die tweede kende ik al (duur!) maar die eerste nog niet. Gelijk eens kijken
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:26:15 #177
3185 Adelante
To let it go now
pi_77648547

Veel NIEUW! artikelen op de site, waaronder de IKEA wasmachine
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:32:46 #178
3185 Adelante
To let it go now
pi_77648944

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_77651223
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:32 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat BESTA?

Ik zie ook een POANG draaifauteuil!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:17:08 #180
3185 Adelante
To let it go now
pi_77651262
pi_77651333
Ah cheapass BESTA dus...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_77685476
Haha koffie met appeltaart voor 2 man totaal 4,05. En gratis nog een keer koffie
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_77685643
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:45 schreef Winner_Taco het volgende:
Haha koffie met appeltaart voor 2 man totaal 4,05. En gratis nog een keer koffie
Ik drink ALTIJD gratis koffie bij de IKEA
pi_77685863
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:49 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik drink ALTIJD gratis koffie bij de IKEA
Je loopt te jatten ? Goed bezig man!
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_77685959
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:45 schreef Winner_Taco het volgende:
Ik had laatst twee koffie, één cola, twee stukjes Daimtaart ofzo en één punt appeltaart voor ¤3,10.
Ik snap het niet .
Tap tap tap
pi_77686101
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik had laatst twee koffie, één cola, twee stukjes Daimtaart ofzo en één punt appeltaart voor ¤3,10.
Ik snap het niet .
Mijn vriendin zei dat de appeltaart normaal nóg goedkoper was idd (70 cent oid) . Vond dit al belachelijk goedkoop
pi_77686696
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:54 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Je loopt te jatten ? Goed bezig man!
Als je een IKEA Family kaart hebt krijg je altijd gratis koffie...
pi_77686706
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik snap het niet .
Dat is inderdaad erg vreemd goedkoop
  vrijdag 5 februari 2010 @ 22:21:03 #189
3185 Adelante
To let it go now
pi_77686961
quote:
De klanten blijven komen bij Ikea

DUIVEN - Wie gistermiddag de winkel van Ikea in Duiven bezocht, zou denken dat er nooit iets aan de hand is geweest. De parkeerplaats stond vol als altijd, en ook de meterslange rijen voor de kassa deden niets vreemds vermoeden. De rijen waren zelfs het langst voor de kassa's waar alleen gepind kan worden.

De skimaffaire lijkt niet ten koste te gaan van de klandizie bij de meubelgigant.
Pascal Groen uit Nijmegen heeft zich inderdaad niet laten afschrikken door alle berichten. Hij heeft zijn boodschappen gewoon met de pinpas betaald. ,,Ik ga er vanuit dat de Ikea wel iets tegen het skimmen gedaan heeft, nu het landelijk bekend is", zegt hij.

Toch zijn er ook wat die liever het zekere voor het onzekere nemen. "Ik heb bewust contant betaald", vertelt Ivonne Driessen. "Waarom zou je onnodig het risico nemen?" Ook Gemma Kraver durft het niet aan om te pinnen bij de Ikea. "We willen gaan eten in het restaurant hier, dus we zijn net eerst even langs een pinautomaat gereden."

Ondanks alle berichten in de media zijn er nog altijd bezoekers die helemaal niets van de skimzaak hebben vernomen. "Ik wist van niks", zegt Manon Hassink uit Nijmegen. "Nu ben ik wel wat oplettender. Gelukkig hoef ik geen grote aankopen te doen."
http://www.gelderlander.n(...)komen-bij-Ikea--.ece

Lekkere controle in Duiven, als er een maand lang skimmers actief zijn geweest op meerdere pinapparaten
pi_77688180
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:21 schreef Adelante het volgende:

[..]

http://www.gelderlander.n(...)komen-bij-Ikea--.ece

Lekkere controle in Duiven, als er een maand lang skimmers actief zijn geweest op meerdere pinapparaten
Hoe krijgen ze het ook voor elkaar Daar zijn echt routines voor
pi_77688509
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat is inderdaad erg vreemd goedkoop
Er klopt inderdaad geen bal van. Koffie + Daim was één euro (Ikea Family), cola is ¤1,25, dus dat had al ¤3,25 moeten zijn. Was ook de Ikea waar geskimmed is, maar bij ons niet en we kregen blijkbaar gratis appeltaart .
Tap tap tap
pi_77690513
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Als je een IKEA Family kaart hebt krijg je altijd gratis koffie...
O sorry

Moet je daar niet extra voor betalen dan ? Of krijg je die als je voor een bepaald bedrag koop ofzo ?
pi_77691075
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 00:13 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

O sorry

Moet je daar niet extra voor betalen dan ? Of krijg je die als je voor een bepaald bedrag koop ofzo ?
Nee is gratis
pi_77691320
quote:

[..]

O sorry

veel gestelde vragen over ikea family
een pasje aanvragen kan ook via de site. dat is helemaal gratis en je krijgt er niet alleen gratis koffie mee maar ook korting op producten en onbeperkt ruilen.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 01:30:16 #195
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_77692559
-

[ Bericht 58% gewijzigd door Snarf op 06-02-2010 01:31:23 ]
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_77695992
quote:

[..]

O sorry

hihi, dank voor je sorry
pi_77710780
even een vraagje: Ik heb een hele mooie grote Domsjo spoelbak, hoe kan ik die t best schoonmaken? Er lijkt een rand in te zitten van zeepresten (roodachtig van kleur) en ik krijg m niet weg...
pi_77711952
Kunnen in de Ikea lampen ook gewone gloeilampen of moeten er altijd de Ikea-peertjes in?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_77712333
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 20:06 schreef Syrena het volgende:
Kunnen in de Ikea lampen ook gewone gloeilampen of moeten er altijd de Ikea-peertjes in?
Ikea-peertjes?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_77712956
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ikea-peertjes?
De losse lampjes (peertjes) die ze zelf verkopen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')