Thanks, die tweede kende ik al (duur!) maar die eerste nog niet. Gelijk eens kijkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:50 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee maar je kunt de site www.savemysofa.com en www.bemz.com in de gaten houden. Die maken hoezen voor Ikea banken. Volgens mij nog niet voor de Kramfors maar nu die niet meer te verkrijgen is zal het niet lang meer duren voordat ze hoezen gaan aanbieden.
Edit: Bemz.com biedt wel hoezen aan voor de Kramfors.Je kunt zelf je stof en print kiezen.

Is dat BESTA?quote:

Ik drink ALTIJD gratis koffie bij de IKEAquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:45 schreef Winner_Taco het volgende:
Haha koffie met appeltaart voor 2 man totaal 4,05. En gratis nog een keer koffie

Je loopt te jatten ? Goed bezig man!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:49 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik drink ALTIJD gratis koffie bij de IKEA

Ik had laatst twee koffie, één cola, twee stukjes Daimtaart ofzo en één punt appeltaart voor ¤3,10.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:45 schreef Winner_Taco het volgende:
Haha koffie met appeltaart voor 2 man totaal 4,05. En gratis nog een keer koffie
 .
 .

Mijn vriendin zei dat de appeltaart normaal nóg goedkoper was idd (70 cent oid) . Vond dit al belachelijk goedkoopquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst twee koffie, één cola, twee stukjes Daimtaart ofzo en één punt appeltaart voor ¤3,10.
Ik snap het niet.

Als je een IKEA Family kaart hebt krijg je altijd gratis koffie...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:54 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je loopt te jatten ? Goed bezig man!

Dat is inderdaad erg vreemd goedkoopquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst twee koffie, één cola, twee stukjes Daimtaart ofzo en één punt appeltaart voor ¤3,10.
Ik snap het niet.

http://www.gelderlander.n(...)komen-bij-Ikea--.ecequote:De klanten blijven komen bij Ikea
DUIVEN - Wie gistermiddag de winkel van Ikea in Duiven bezocht, zou denken dat er nooit iets aan de hand is geweest. De parkeerplaats stond vol als altijd, en ook de meterslange rijen voor de kassa deden niets vreemds vermoeden. De rijen waren zelfs het langst voor de kassa's waar alleen gepind kan worden.
De skimaffaire lijkt niet ten koste te gaan van de klandizie bij de meubelgigant.
Pascal Groen uit Nijmegen heeft zich inderdaad niet laten afschrikken door alle berichten. Hij heeft zijn boodschappen gewoon met de pinpas betaald. ,,Ik ga er vanuit dat de Ikea wel iets tegen het skimmen gedaan heeft, nu het landelijk bekend is", zegt hij.
Toch zijn er ook wat die liever het zekere voor het onzekere nemen. "Ik heb bewust contant betaald", vertelt Ivonne Driessen. "Waarom zou je onnodig het risico nemen?" Ook Gemma Kraver durft het niet aan om te pinnen bij de Ikea. "We willen gaan eten in het restaurant hier, dus we zijn net eerst even langs een pinautomaat gereden."
Ondanks alle berichten in de media zijn er nog altijd bezoekers die helemaal niets van de skimzaak hebben vernomen. "Ik wist van niks", zegt Manon Hassink uit Nijmegen. "Nu ben ik wel wat oplettender. Gelukkig hoef ik geen grote aankopen te doen."

Hoe krijgen ze het ook voor elkaarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://www.gelderlander.n(...)komen-bij-Ikea--.ece
Lekkere controle in Duiven, als er een maand lang skimmers actief zijn geweest op meerdere pinapparaten
 Daar zijn echt routines voor
 Daar zijn echt routines voor  

Er klopt inderdaad geen bal van. Koffie + Daim was één euro (Ikea Family), cola is ¤1,25, dus dat had al ¤3,25 moeten zijn. Was ook de Ikea waar geskimmed is, maar bij ons niet en we kregen blijkbaar gratis appeltaartquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg vreemd goedkoop
 .
 .

O sorryquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je een IKEA Family kaart hebt krijg je altijd gratis koffie...

Nee is gratisquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:13 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
O sorry
Moet je daar niet extra voor betalen dan ? Of krijg je die als je voor een bepaald bedrag koop ofzo ?

veel gestelde vragen over ikea familyquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:13 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
O sorry
Moet je daar niet extra voor betalen dan ? Of krijg je die als je voor een bepaald bedrag koop ofzo ?

hihi, dank voor je sorryquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:13 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
O sorry

Ikea-peertjes?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:06 schreef Syrena het volgende:
Kunnen in de Ikea lampen ook gewone gloeilampen of moeten er altijd de Ikea-peertjes in?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |