Whehe, dat zeiden wij nou ook. Weinig kans dat ze er nu nog eentje verkopen.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gek zeg dat een bed niet verkoopt als ze hem niet showen
Nee, in Hengelo en Utrecht niet. Maar Amersfoort komt om in de ruimte, die maken deze keuze bewust.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:29 schreef Bartjebart het volgende:
Nja hoe dan ook is er in de gemiddelde IKEA geen ruimte om alle bedden te showen.
Niet erg handig met zo'n breed assortiment
Je had het kunnen kopen, verpakking openen en weer terugbrengen in de verpakking en geld terugkrijgen, maar da's wel wat omslachtig.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:17 schreef Aventura het volgende:
[..]
Whehe, dat zeiden wij nou ook. Weinig kans dat ze er nu nog eentje verkopen.
Ook stom dat we niet even in de doos mochten kijken. Een gemiste kans van IKEA.
Welke matrassen zijn dat dan die je in 220 kunt verkrijgen ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:38 schreef Adelante het volgende:
Omdat IKEA alleen nog matrassen van 90x220 verkoopt, hebben ze ook enkele bedden in 90x220 of 180x220. Dat was voor een aantal jaar geleden anders, want toen hadden ze die lengte ook in 80 cm breed. Dus dat je die bedden nu op marktplaats aantreft zou goed kunnen, je kunt er in elk geval bij IKEA geen matrassen meer voor krijgen (wel bij beterbed ofzo).
Nee, helaas niet...quote:Op zondag 31 januari 2010 23:36 schreef sjampoeh het volgende:
Zijn er van deze leuke serie Besta burs http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80133930 geen bijpassende salontafels ? Was vorige week bij de Ikea maar toen niet echt opgelet. Op site staan ze niet in elk geval ?
Nee, BILLY is te ondiep...quote:Op maandag 1 februari 2010 17:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Passen er ordners in de Billy? Of steekt dat net een paar cm uit?
Ik heb een muur van 195 cm breed in mijn studeerkamer en twijfel tussen 2 Billy's (evt. icm een Benno), een 5 vaks Expedit of een Besta combinatie.
Iemand tips? Ik weet het niet meer.
een standaard ordner heb ik hier nu niet liggen, maar bv een tijdschriftenbak (komen van de makro, a4 past er ruim in) hebben 18mm over..quote:Op maandag 1 februari 2010 17:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Passen er ordners in de Billy? Of steekt dat net een paar cm uit?
Ik heb een muur van 195 cm breed in mijn studeerkamer en twijfel tussen 2 Billy's (evt. icm een Benno), een 5 vaks Expedit of een Besta combinatie.
Iemand tips? Ik weet het niet meer.
Ik heb 'm hier staan, gewoon met wieltjes, pas geleden gekocht. Zonder wieltjes is hij ongeveer 65,5 cm hoog.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:02 schreef Waterweg het volgende:
kijk, daar hebben we wat aan!
ik kan weer een ritje naar ikea gaan maken dus
bedankt!
kijk, dat is een nog mooiere bevestiging!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:46 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik heb 'm hier staan, gewoon met wieltjes, pas geleden gekocht. Zonder wieltjes is hij ongeveer 65,5 cm hoog.
Afmeting gemonteerdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:30 schreef KoekjesTwister het volgende:
Weet iemand de binnenmaten van een Lack? Ik kan naar de Ikea rijden, maar dat kost zoveel brandstof...
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20153172
Nee maar je kunt de site www.savemysofa.com en www.bemz.com in de gaten houden. Die maken hoezen voor Ikea banken. Volgens mij nog niet voor de Kramfors maar nu die niet meer te verkrijgen is zal het niet lang meer duren voordat ze hoezen gaan aanbieden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:02 schreef DeHeer het volgende:
Hmm, wilde ik mijn leren Kramfors 3-zitter ruilen voor een stoffen variant, zodat ik zo nu en dan van hoes kan wisselen, worden die hoezen niet meer verkocht. Sta ik nu dus voor de keuze: wel of niet ruilen.
Heeft iemand ergens al een naaipatroon gezien voor de Kramfors?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |