abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 januari 2010 @ 21:17:05 #151
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_77490293
quote:
Op zondag 31 januari 2010 20:31 schreef Adelante het volgende:

[..]

Gek zeg dat een bed niet verkoopt als ze hem niet showen
Whehe, dat zeiden wij nou ook. Weinig kans dat ze er nu nog eentje verkopen.
Ook stom dat we niet even in de doos mochten kijken. Een gemiste kans van IKEA.
pi_77491074
Nja hoe dan ook is er in de gemiddelde IKEA geen ruimte om alle bedden te showen.
Niet erg handig met zo'n breed assortiment
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 31 januari 2010 @ 21:53:32 #153
3185 Adelante
To let it go now
pi_77492323
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:29 schreef Bartjebart het volgende:
Nja hoe dan ook is er in de gemiddelde IKEA geen ruimte om alle bedden te showen.
Niet erg handig met zo'n breed assortiment
Nee, in Hengelo en Utrecht niet. Maar Amersfoort komt om in de ruimte, die maken deze keuze bewust.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 31 januari 2010 @ 21:54:26 #154
3185 Adelante
To let it go now
pi_77492372
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:17 schreef Aventura het volgende:

[..]

Whehe, dat zeiden wij nou ook. Weinig kans dat ze er nu nog eentje verkopen.
Ook stom dat we niet even in de doos mochten kijken. Een gemiste kans van IKEA.
Je had het kunnen kopen, verpakking openen en weer terugbrengen in de verpakking en geld terugkrijgen, maar da's wel wat omslachtig.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_77492386
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:38 schreef Adelante het volgende:
Omdat IKEA alleen nog matrassen van 90x220 verkoopt, hebben ze ook enkele bedden in 90x220 of 180x220. Dat was voor een aantal jaar geleden anders, want toen hadden ze die lengte ook in 80 cm breed. Dus dat je die bedden nu op marktplaats aantreft zou goed kunnen, je kunt er in elk geval bij IKEA geen matrassen meer voor krijgen (wel bij beterbed ofzo).
Welke matrassen zijn dat dan die je in 220 kunt verkrijgen ?
Want wij zijn op zoek naar een vervanging voor ons matras.
Maar bij de ikea in eindhoven zag ik bij alle matrassen de lengtemaat 220 niet bij. Ook online kijk ik er denk ik overheen.

Daarnaast lees ik gemende ervaringen met de ikea matrassen. Wat zijn nou de betere (voor een scherpe prijs )
en hoe zijn de babymatrasjes ? die kan ik zelf zo moeilijk testen nl.
  zondag 31 januari 2010 @ 22:02:12 #156
3185 Adelante
To let it go now
pi_77492839
Er zijn genoeg matrassen verkrijgbaar in 90x220cm (je moet de lengte online even aanpassen in het scrollmenu). Ik persoonlijk vind dat je op matrassen niet moet besparen. Ze zijn al relatief voordelig bij IKEA en je moet er toch tien jaar goed op kunnen liggen. Dus ga proefliggen en kijk daarbij niet zo zeer naar prijs, maar meer naar persoonlijke ligervaring.
  zondag 31 januari 2010 @ 22:41:41 #157
57434 Marloes
Digital Love
pi_77494982
Kan je als je iets koopt bij de Ikea het ook 2 weken later laten bezorgen of moet dat zo snel mogelijk?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_77497924
Zijn er van deze leuke serie Besta burs http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80133930 geen bijpassende salontafels ? Was vorige week bij de Ikea maar toen niet echt opgelet. Op site staan ze niet in elk geval ?
pi_77499201
quote:
Op zondag 31 januari 2010 23:36 schreef sjampoeh het volgende:
Zijn er van deze leuke serie Besta burs http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80133930 geen bijpassende salontafels ? Was vorige week bij de Ikea maar toen niet echt opgelet. Op site staan ze niet in elk geval ?
Nee, helaas niet...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_77501815
Ik zoek een douchegordijn stang, heeft de IKEA deze ook om een hoekje?
pi_77502980
Ja, 9,99 euro.
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_77518991
Passen er ordners in de Billy? Of steekt dat net een paar cm uit?
Ik heb een muur van 195 cm breed in mijn studeerkamer en twijfel tussen 2 Billy's (evt. icm een Benno), een 5 vaks Expedit of een Besta combinatie.

Iemand tips? Ik weet het niet meer.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_77521537
quote:
Op maandag 1 februari 2010 17:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb een muur van 195 cm breed in mijn studeerkamer en twijfel tussen 2 Billy's (evt. icm een Benno), een 5 vaks Expedit of een Besta combinatie.

Nee, BILLY is te ondiep...
Ik zou voor BESTA gaan...
pi_77538279
quote:
Op maandag 1 februari 2010 17:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

een standaard ordner heb ik hier nu niet liggen, maar bv een tijdschriftenbak (komen van de makro, a4 past er ruim in) hebben 18mm over..
ik kom op een diepte van 26.2 cm.
dus meet maar na
expedit is 39.2cm diep. (in de 5*5 variant 185*185cm..)

Als de billy diep genoeg is zou ik die kiezen, daarmee kun je nog varieren in indeling. Bij expedit ligt dit vast.
Besta en Benno heb ik hier niet staan...dus die kan ik niet opmeten
pi_77538442
voor onder mijn bureau ben ik aan het kijken voor een ladeblok.
ik denk aan deze:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40107872

volgens de gegevens is ie gemonteerd 69cm hoog.
incl wielen.

ik heb echter maar 66.5cm ruimte..maar de wielen zijn voor mij niet nodig..

dus bij deze mijn vraag!

Als ik de wielen niet monteer, ga ik het dan redden qua hoogte? of zijn de wielen half verzonken ontworpen en zijn ze dus minder hoog dan 2.5-3cm?
pi_77539609
Ik heb dat kastje hier zonder wielen staan en heb hem even opgemeten, hij is 66cm hoog. (moet er wel bij zeggen dat ik van de mijne niet kan herinneren dat ik er wielen bij kreeg en dat hij hier al jaren staat, dus misschien is er iets in het model veranderd. Mijne is ook in een kleur die niet meer bestaat en er zaten geen etiketsleuven op, maar hij lijkt er verder enorm veel op)

Wat de billy betreft heb ik ze altijd gebruikt voor ordners, die steken dan een heel klein stukje uit, maar ik vond dat niet storend.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_77545433
kijk, daar hebben we wat aan!

ik kan weer een ritje naar ikea gaan maken dus

bedankt!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 12:46:15 #168
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_77547022
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 12:02 schreef Waterweg het volgende:
kijk, daar hebben we wat aan!

ik kan weer een ritje naar ikea gaan maken dus

bedankt!
Ik heb 'm hier staan, gewoon met wieltjes, pas geleden gekocht. Zonder wieltjes is hij ongeveer 65,5 cm hoog.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_77547709
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 12:46 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Ik heb 'm hier staan, gewoon met wieltjes, pas geleden gekocht. Zonder wieltjes is hij ongeveer 65,5 cm hoog.
kijk, dat is een nog mooiere bevestiging!
bedankt voor het meten!
pi_77548162
Tnx voor het Billy/Besta/Expedit advies. Ik ga nog maar een keer kijken, neem een ordner mee en dan beslis ik wel.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_77553328
Weet iemand de binnenmaten van een Lack? Ik kan naar de Ikea rijden, maar dat kost zoveel brandstof...

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20153172
I hear thunder but there's no rain
this kind of thunder breaks walls and window panes
  dinsdag 2 februari 2010 @ 21:48:00 #172
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_77570247
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:30 schreef KoekjesTwister het volgende:
Weet iemand de binnenmaten van een Lack? Ik kan naar de Ikea rijden, maar dat kost zoveel brandstof...

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20153172
Afmeting gemonteerd
Breedte: 35 cm
Diepte: 38 cm
Hoogte: 190 cm
Max. belasting: 50 kg
Max. belasting: 10 kg

(plank zit evenredig aan de buitenkant neem ik aan)
Big mouth strikes again
pi_77592434
Hmm, wilde ik mijn leren Kramfors 3-zitter ruilen voor een stoffen variant, zodat ik zo nu en dan van hoes kan wisselen, worden die hoezen niet meer verkocht. Sta ik nu dus voor de keuze: wel of niet ruilen.

Heeft iemand ergens al een naaipatroon gezien voor de Kramfors?
pi_77598720
Heeft iemand een idee wanneer de FÄRGRIK diepe borden (groen + wit) weer in Delft zijn? Een paar weken geleden waren ze volgens de website nog op voorraad (30+) maar geen medewerker kon ze vinden. Nu zegt zelfs de website dat ze er niet meer zijn. De claim was een paar weken geleden dat ze binnen een paar dagen er weer zouden zijn maar dan van steen ipv aardewerk.
pi_77600879
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:02 schreef DeHeer het volgende:
Hmm, wilde ik mijn leren Kramfors 3-zitter ruilen voor een stoffen variant, zodat ik zo nu en dan van hoes kan wisselen, worden die hoezen niet meer verkocht. Sta ik nu dus voor de keuze: wel of niet ruilen.

Heeft iemand ergens al een naaipatroon gezien voor de Kramfors?
Nee maar je kunt de site www.savemysofa.com en www.bemz.com in de gaten houden. Die maken hoezen voor Ikea banken. Volgens mij nog niet voor de Kramfors maar nu die niet meer te verkrijgen is zal het niet lang meer duren voordat ze hoezen gaan aanbieden.

Edit: Bemz.com biedt wel hoezen aan voor de Kramfors.Je kunt zelf je stof en print kiezen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')